Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שעה נסעתי לי בעיר ופטאום בלי הודעה מוקדמת

הידית הילוכים נהייתה רופפת וקשה להכניס להילוך במיוחד להילוכים התחתונים(שני,רביעי)

האם מדובר בתושבת שבורה?

ואם מישהו יודע באיזה סדר גודל של נזק מדובר מבחינת המחיר?

אשמח לתשובה מהירה

תודה לחברי הפורום על התמיכה

פורסם

אם הידית זזה אחורה/קדימה בהאצה ועזיבת גז אז זה התושבת "עצם" אחורית של הגיר, היא נוטה להתבלות יחסית מהר ברכב הזה.

קצת מוזר שזה קרה בבת אחת.

CoupéF7R

פורסם

היה לי דבר דומה בסופר לנסר

 

לקחתי למוסך והוא אמר לי שזה איזה משהוא קטן שצריך להחליף וסידר את הבעיה במחיר של כ-150 שקלים...

 

איני זוכר מה הייתה הבעיה בדיוק, אבל זה היה משהוא בתוך הרכב (ממש מתחת לתיבת ההילוכים)

פורסם

יוני, אל תהיה נתנייתי.

העלות לחלק חדש ומקורי נמוכה, וגם ההחלפה קלה - אין שום סיבה לחלטורות מזרח תיכוניות שכאלה.

 

אלי.

פורסם

משום מה כששאלתי לגבי העלות שלה בחברה המחיר היה בסביבות 800~ ש"ח לפני מע"מ.

במוסך עלתה כ-150, והעבודה קלה, אבל הבדל מהותי לא היה.

בכל מקרה החלפה אחת לשנה זה מספיק.

CoupéF7R

פורסם

תודה לעוזרים.

כרגע הרכב עדיין חונה

אני מחפש מישהו שמבין ולא ״ידפוק״ אותי במחיר

אם מישהו מכיר מוסך אמין שמתעסק במכוניות אלו

באזור הוד השרון ,כפר סבא.

אשמח להמלצות.

בנוסף לכך לקחתי את הרכב לחבר של אבא שלי שעובד ברנו

הוא אמר שהמנור של הABS דולקת עכב חיישן מהירות

דפוק שיושב על הגיר במכוניות אלה.

דבר שיותר התריד אותי הוא שהוא אמר שאם המחשב דרך אכן מראה

טוב אז הרכב עושה כרגע 1:1 בדלק דבר שרציתי לדעת אם אפשרי לסידור

בטיפול תיצרוכת דלק שקיבלתי עליו הצעת מחיר של כ400 שקלים

תודה שוב לכל העונים והעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...