Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לחבר של אבא שלי יש אופל אסטרה שנת 95 1.4 אוטומט(אני יודע שזה השילוב הכי גרוע שיכול להיות, ז"א גם מנוע חלש לרכב כבד יחסית וגם אוטומט, אבל זה לא ענייני, לא רכב שלי אז לא ממש אכפת לי)

ובחורף אין שום בעיה, בכלל באופן כללי מצב הרכב פשוט כחדש! אין לו שום בעיה והוא לא היה במוסך אף פעם חוץ מאיזו בעיה קטנה עם מזגן.

הקילומטרג' של הרכב יחסית מאוד נמוך בשביל רכב משנת 95

85 אלף כמעט

הוא אמר לי שהרבה רוצים לקנות ממנו את הרכב הוא פשוט במצב חבל"ז(והוא לא מוכר אותה)

עכשיו הבעיה היא כזו לפי מה שהבנתי ממה שהוא סיפר

אם הרכב עומד הרבה זמן בשמש או מזג האוויר חם חבל על הזמן אז במהלך הנסיעה נידלת נורה כתומה עם ציור של מנוע יש לציין שהרכב נוסע ללא הבדל מוחשי אך כשסיבובי המנוע נמוכים(עמידה ברמוזר) שומעים שהמנוע מגמגם מעט, הוא לא ניכבה אבל מרגישים שהרכב רועד קצת, אם מכבים את המנוע אפילו לשניה אחת ומדליקים שנית שוב הכל תקין עד שהנורה תילדק שוב. בחורף היא אף פעם לא נידלקת רק בקייץ כשממש חם, רק אז. הוא נסע למוסך של אופל חיברו את הרכב למחשב המוסכניק לקח את הרכב לסיבוב הוא נתן גז חזק וברקסים וסיבובים עשה כל מיני דברים ואמר שהוא לא רואה כל בעיה והרכב במצב ממש מצויין. המוסכניק אמר ללכת אליו בזמן שהנורה נידלקת אבל זה בלתי אפשרי הוא עובד ואי אפשר לנסוע כך מרחק גדול(ז"א מהמקום שתידלק הנורה למוסך וחוץ מזה היא יכולה להכבות לפעמים בזמן נסיעה... בקיצור חוק מרפי) מאוד מחשש לגרימת בעיות. אולי זה קרה למישהו או שיש לו מושג מה יכולה להיות הבעיה? שוב זה קורה אך ורק כשממש חם

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תקלה של מגע רופף (מתכת מתפשטת בחום) ממש קשה לאתר...

 

אפשר להעלות הרבה ניחושים . לדעתי כשזה קורה להגיע למוסך.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אם נדלקת הנורה של המנוע ,אז המחשב גילה תקלה באחד מהחיישנים ברכב וצריך לחבר את הרכב למחשב במוסך כדי לראות מאיזה חיישן הבעיה ואז לשבור את הראש..

JDM :twisted:

פורסם

אם אני לא טועה הנורה הזאת מראה שהרכב צריך להיכנס למוסך לטיפול.

 

קודם כל תיכנס לאתרים שמתעסקים באופל בארץ/חו"ל ותעלה תמונה של המנורה (תמונה של המנורה אתה יכול למצוא בGOOGEL).

 

אז יגידו לך מה מראה המנורה הזאת, או אם יש לך ספר רכב זה בכלל טוב

פורסם
אם אני לא טועה הנורה הזאת מראה שהרכב צריך להיכנס למוסך לטיפול.

 

קודם כל תיכנס לאתרים שמתעסקים באופל בארץ/חו"ל ותעלה תמונה של המנורה (תמונה של המנורה אתה יכול למצוא בGOOGEL).

 

אז יגידו לך מה מראה המנורה הזאת, או אם יש לך ספר רכב זה בכלל טוב

יש ספר וכתוב שם שאם הנורה נידלקת יש בעיה (לא כתוב בידיוק מה הבעיה) וכתוב שניתן להמשיך בנסיע אך לא ארוכה מאוד

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
בפורום של מועדון אופל יש בנאדם עם אותה הבעיה בדיוק. יכול להיות שזה אותו אחד. :shock:

תפנה אליו בהודעה פרטית ותברר איך נפטרה הבעיה, אם בכלל.

http://classicar.co.il/forum/viewtopic.php?t=1338

נשמח גם אם באותה הזדמנות תצתרף אלינו.

 

דימה

דימה, חוילה(:-) )

דניאל מישראל :) אומר לך משהו?

כן זה אני הייתי שם, חשבתי שאולי פה ימצאו פיתרון, כנראה שחבר של אבא שלי יצטרך לסבול.

טוב חבל, פשוט הוא ביקש ממני והוא עזר לי הרבה אז רציתי לעזור לו גם, ניסיתי :(

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
יש ספר וכתוב שם שאם הנורה נידלקת יש בעיה (לא כתוב בידיוק מה הבעיה) וכתוב שניתן להמשיך בנסיע אך לא ארוכה מאוד

נשמע לי מוזר שמנורה נידלקת ולא יודעים מה היא :?

 

חפש מישהו שיש לו ספר היינס אולי שם רשום

פורסם

הלן חברה !!! קודם כל מצתאר אל שגיות כתיב :smile: (אין 10 שנות לימוד) :smile:

הנורה הזאת = אחד החישנים מזייף למשל - חישן טמפרטורה . אוויר . חמצן (LAMBDA ZOND) ואוד הרבה ...איך יודעים איזה ?? שימו לב בעליי OPEL !!

באותו זמן שהיא נדלקת אפשר (מומלץ) לעשות *דיאגנוסטיקה אצמית* כלומר בדיקת מחשב ללא מחשב :smile: אותה הנורה המאצבנת מראה לך קוד (שגיעה) ויש טבלה אם כל הקודים איזה חישן בדיוק מזייף..

אם מישהוא מעוניין איך אושים את הדיאגנוסטיקה תרשמו ו אני יסביר!!!

עשיתי את זה אל ה GSI שלי...

פורסם
הלן חברה !!! קודם כל מצתאר אל שגיות כתיב :smile: (אין 10 שנות לימוד) :smile:

הנורה הזאת = אחד החישנים מזייף למשל - חישן טמפרטורה . אוויר . חמצן (LAMBDA ZOND) ואוד הרבה ...איך יודעים איזה ?? שימו לב בעליי OPEL !!

באותו זמן שהיא נדלקת אפשר (מומלץ) לעשות *דיאגנוסטיקה אצמית* כלומר בדיקת מחשב ללא מחשב :smile: אותה הנורה המאצבנת מראה לך קוד (שגיעה) ויש טבלה אם כל הקודים איזה חישן בדיוק מזייף..

אם מישהוא מעוניין איך אושים את הדיאגנוסטיקה תרשמו ו אני יסביר!!!

עשיתי את זה אל ה GSI שלי...

אתה מתכוון שצריך לפתוח את הקופסה מתחת להגה איפה שכל ה"פקקים"(לא זוכר איך קוראים לזה, העיקר שתבינו) ואז לוקחים חוט חשמל ו"מקצרים" איתו בשני מקומות ואז הנורה הזאת מהבהבת ועל פי מספר ההיבהובים, בטבלה רואים מה התקלה? על זה אתה מדבר? תן לי בבקשה את הטבלה הזאת ניראה מה יש...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

וואלה יופי אתה םכיר את זה :-) הבעיה שהטבלה ברוסית :-) תעשה דיאגנוסטיקה ותרשום לי קוד אני אפרש.. או שאני הפרש הכל (בהיזדמנות) ויעביר לך ב TXT

רק תברר סוג מחשב שלו Simtech או Multech או דגם מנוע למשל X 16 SZ

×
×
  • תוכן חדש...