Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא להכנע לשיטות מצליח ולא לוותר! מחכה לעדכונים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

היועצת המשפטית של אספרסו קלאב החזירה לי תשובה.

 

הסברתי לה שהנציג אמר לי שאני יכול לסיים את המסלול כעבור שנה. צירפתי את המכתב של הנציג.

זה ההסכם היחיד שיש ביני לבינם. לא חתמתי על שום דבר כתוב.

היא אמרה לי ש"המסמך שהעברת אינו חתום והוא בקובץ וורד, כך שלא ניתן לדעת האם ערכת שינויים במסמך לאחר שליחתו."

:shock: אין גבול לחוצפה - מילא אם היו מעבירים לי עותק אחר כלשהו ובחרתי לשלוח דווקא את קובץ הוורד. אבל זה הדבר היחיד שיש ברשותי.

מצד שני גם להם אין שום דבר.

 

 

כתבתי לה ש"לפני התשלום וידאתי היטב שאני יכול לסיים את המסלול כעבור שנה אחת. ואפילו דרשתי התחייבות בכתב – וקיבלתי."

"...בנוסף, התעקשתי עם אסף שתהיה הקלטה, אני מציע שתשלפי גם אותה."

היא ענתה לי:

"למען הסדר הטוב, אדגיש כי אם אכן התעקשת מול הנציג לקבל הקלטות ומסמכים כתובים, העניין מעלה את החשד שהייתה לך כוונה כבר בשלב עשיית העסקה לא לקיים אותה. מבחינה משפטית, מדובר בחוסר תום- לב של לקוח, ש"מתכנן" להערים על נציג פשוט של חברה ולקבל מוצרים ללא עלות, או בחצי מחיר, בניסיון להאריך תקופת הביטול מ-14 יום השמורים לו בחוק, לתקופה ארוכה ביותר. בכל מקרה- אני מאד מקווה שמדובר בסה"כ באי הבנה בינך לבין הנציג."

:shock: :shock: :shock:

 

נציג אומר לי שאני יכול לסיים מסלול אחרי שנה, אני מבקש לעשות את זה, ואני זה שמפר את העסקה?

מסכן ה"נציג הפשוט", איך שלקוחות מפולפלים מפילים אותו בפח.

 

עוד אמרתי לה שהצטרפתי עקב פרסום "קנה קפסולות והמכונה במתנה"

היא ענתה לי: "אין קשר בין העסקה שביצעת לפרסום שראית."

 

אין גבול לחוצפה!

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם אין להם ביד שום חוזה איתך, הרי שאתה לא מחוייב להם כלום והם יכולים להגיש תביעה ולהוכיח לבית משפט שכן יש בניכם חוזה.

במקרה כזה הייתי שולח אותם לתבוע אותי ולהוכיח שיש בנינו הסכם.

 

רק תקליט את השיחות האלה שהם אומרים X Y Z כדי שבמשפט יהיו לך הוכחות עם "חתימה" כמו שהם אוהבים.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...