Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי התלבטות בין 2 הרכבים הנ"ל.

ניסאן ג'וק אם אני אקח, זה יהיה יד ראשונה (אני אהיה יד שניה).

שברולט סוניק סדאן אם אני אקח זה יהיה חדשה לגמרי.

מה לדעתכם עדיף? אפשר לקבל חוות דעת? כל דבר יעזור.

האם הסוניק זה דייהו? אם כן, האם הם השתפרו? אמינים? כל אחד אומר לי משהו אחר בנושא.

תודה רבה.

פורסם
אהלן.

יש לי התלבטות בין 2 הרכבים הנ"ל.

ניסאן ג'וק אם אני אקח, זה יהיה יד ראשונה (אני אהיה יד שניה).

שברולט סוניק סדאן אם אני אקח זה יהיה חדשה לגמרי.

מה לדעתכם עדיף? אפשר לקבל חוות דעת? כל דבר יעזור.

האם הסוניק זה דייהו? אם כן, האם הם השתפרו? אמינים? כל אחד אומר לי משהו אחר בנושא.

תודה רבה.

סוניק לא נקלטה טוב בארץ ..

מיוצרת במפעל דיהו שנרכש ע"י שברולת ועבר השבחה.

אישית לא הייתי קונה שברולט בעיקר משום שרמת האמינות שלהם פחותה משל הקוראיניות האחרות.

פורסם
סוניק לא נקלטה טוב בארץ ..

מיוצרת במפעל דיהו שנרכש ע"י שברולת ועבר השבחה.

אישית לא הייתי קונה שברולט בעיקר משום שרמת האמינות שלהם פחותה משל הקוראיניות האחרות.

 

דיברת על השבחה, לא? עדיין אמינות נמוכה?

פורסם

הרכבים לא ברי השוואה, הם מסגמנט אחר.

אם הרכב מתאים לצרכים שלך תמיד עדיף לדעתי לקנות חדש.

לגבי הסוניק 4 דלתות – שנת 2013 הינו דגם מוביל בסגמנט המיני משפחתי, הוא מהמרווחים בקטגוריה, כולל את כל חבילת הבטיחות ו- 5 כוכבים במבחני ריסוק, איבזור שכולל – חישוקי אלומיניום, מחשב דרך, בקרת שיוט, בלו טוס, כניסת USB, משענת יד, חיישני חנייה. מחיר – 103900, ניתן להזמין גירסת פרימיום הכוללת גג נפתח ומערכת MY LINK.

פורסם

מציע לך לעשות חושבים מחדש אם אילו האופציות שאתה חושב עליהם כיום.

הגוק מעבר לעיצוב אינה מציעה דבר, הרכב קטן וצפוף מאוד , תא מטען הקטן אינו שימושי, בקיצור רכב אשר העיצוב בו הוא העיקר, ולגבי השברולט , לטעמי היא הנחותה בקבוצה, אם כבר הריו עדיפה בסגמנט הזה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מציע לך לעשות חושבים מחדש אם אילו האופציות שאתה חושב עליהם כיום.

הגוק מעבר לעיצוב אינה מציעה דבר, הרכב קטן וצפוף מאוד , תא מטען הקטן אינו שימושי, בקיצור רכב אשר העיצוב בו הוא העיקר, ולגבי השברולט , לטעמי היא הנחותה בקבוצה, אם כבר הריו עדיפה בסגמנט הזה.

 

יש הצעות נוספות?.. הג'וק באמת כל כך גרוע?

פורסם

המוטיב העיקרי בגוק הוא העיצוב, ועליו משלמים בשימושיות של הרכב , אם מתאים לך אז אין בעיה, אם אתה מחפש רכב שימושי , מרווח עם יכולת נשיאה מינימאלית של טיפה יותר מקניות בסופר אז זה לא הרכב עבורך.

 

מציע לך להתחיל בלבקר את הגוק מבפנים, אצל רבים מחברי זה לבדו סגר את הנושא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
המוטיב העיקרי בגוק הוא העיצוב, ועליו משלמים בשימושיות של הרכב , אם מתאים לך אז אין בעיה, אם אתה מחפש רכב שימושי , מרווח עם יכולת נשיאה מינימאלית של טיפה יותר מקניות בסופר אז זה לא הרכב עבורך.

 

מציע לך להתחיל בלבקר את הגוק מבפנים, אצל רבים מחברי זה לבדו סגר את הנושא.

 

אני מתכוון לעשות זאת בקרוב מאוד.

בכל מקרה, בהנחה שכבר ראיתי איך הוא וירדתי ממנו, על איזה אופציות אתה ממליץ? (באיזור ה100)

פורסם

אם תכתוב מה אתה צריך/רוצה/מחפש ברכב שלך ורצוי בפירוט יהיה קל יותר לעזור לך.

 

ב-100 אלף שקלים אפשר לרכוש היום מיני יוקרתית ומעוצבת, סופר מיני אוטומטית, משפחתית ידנית חדשה וכמובן לא מעט רכבים משומשים.

פרט מה הדרישות שלך ומה החשיבות של חדש או כמעט חדש.

פורסם
אם תכתוב מה אתה צריך/רוצה/מחפש ברכב שלך ורצוי בפירוט יהיה קל יותר לעזור לך.

 

ב-100 אלף שקלים אפשר לרכוש היום מיני יוקרתית ומעוצבת, סופר מיני אוטומטית, משפחתית ידנית חדשה וכמובן לא מעט רכבים משומשים.

פרט מה הדרישות שלך ומה החשיבות של חדש או כמעט חדש.

 

אוטומט. לא רכב מיני אלא משפחתי, שיהיה לרכב גודל. שיהיה מרווח בצורה סבירה (לפי מה שאתם אומרים הג'וק ממש ממש צפוף). אין חשיבות לחדש או כמעט חדש.

פורסם

יפה, ככה קצת יותר טוב.

אם אתה מחפש גודל ומרווח אתה צריך לפסול את הג'וק על הסף, הסוניק מרווחת יותר אבל זה עדיין לא רכב משפחתי.

 

בחברות הליסינג יש המון מאזדה 3 וקיה פורטה יד ראשונה מליסינג עם 0 ק"מ שישאירו אותך עם עודף, רובן אגב נרשמו כבר בשנת 2012 ולכן תתכן עוד גמישות במחיר.

 

במשומשים אתה יכול לנסות הונדה ג'אז, טויוטה ספייס וורסו או קיה סול, מיקרוואנים קומפקטיים מבחוץ ומרווחים בפנים, לרוב גם תנוחת הישיבה גבוהה וסידור המושבים מאוד שימושי.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...