Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

לפני כחצי שנה מישהו נכנס בי מאחורה ושינה לי את צורת החיפושית שלי.

הרכב משופץ ברמה גבוהה ושווה לפי הערכת שמאי של לוי יצחק כ 60000 ש"ח

הנהג הודה באשמה והרכב תוקן.

עד היום חברת הביטוח של הפוגע שילמה לי רק חצי מסכום התיקון וההתנהלות שלהם די מחפירה.

הנזק לרכב נאמד ב 20000 ש"ח.

שאלתי היא האם אני יכול להגיש תביעה נוספת נגד הנהג או חברת הביטוח שלו על ירידת ערך אספני?

התיקון נעשה ברמה טובה, אך יש הבדלים בגוון הצבע וחלקי החילוף שהורכבו לא מתקרבים באיכותם לחלקים הגרמניים שהיו לי ושלא ניתן להשיג אותם יותר.

בשורה התחתונה הרכב לעולם לא יחזור להיות כמו שהיה.

מה אני עושה???

בתודה מראש

פורסם

כן תוכל להגיש תביעה.

לצורך כך אתה צריך שמאות של הנזק. ומשאות של הרכב אחרי התיקון והסבר בשמאות מדוע לא חזר להיות מה שהיה ומה ערך הרכב לאחר התאונה.

ההפרש לפי השמאות בערך הרכב לפני התאונה ואחריה הוא ירידת הערך אותה תוכל לתבוע.

תוכל גם לתבוע עוגמת נפש. כבר קיבלתי פעם פיצוי על כך מתוך הכרה כי בניגוד לתאונה רגילה יש עוגמת נפש בענין האספנות.

אתה צריך לתבוע את הנהג הפוגע ואת חברת הביטוח שלו.

שלמה דן גדרון

פורסם

אתה צריך לקחת שמאי שיעשה שמאות נגדית ובדיקה לאחר תיקון

קוראים לזה תיקון לקוי/עבודה לקויה

לגבי החלקים שהרכיבו לך ברכב, באם החלק התחליפי לא תואם מבחינת מידות/משקל אז חברת הביטוח צריכה לתת פיצוי על חלק מקורי, באם ניתן להשיג לרכבך חלק מקורי אז אתה יכול לתבוע את כל הסכום של הנזק מההתחלה בכדי לתקן אותו כמו שצריך, לגבי ההפרשים בצבע צריך לבקש מהמוסך שיגוון את הצבע לפני שהוא מתיז ולחלק הישן צריך לעשות פוליש בכדי לחדש אותו

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

תביא חוו"ש שמאי רכב.

קח חשבונית.

שלח מכתב רשום +אישור מסירה, לחב' הביטוח של צד ג' עם תאריך להתייחסותם.

בחלוף פרק הזמן שהכתבת, ועוד קצת, הגש תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות.

 

מנהל הפורם --> בבקשה העבר שרשור זה לקטגוריה "ייעוץ משפטי".

×
×
  • תוכן חדש...