Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסמארטפון שלי ניתן לי במתנה לרגל יום ההולדת, הוא נקנה ביבוא מקביל בחנות E-LINE שבשיטוט קל ברשת (וכמובן כאן בפורום) הבנתי שבכל הקשר למתן אחריות היא סיוט של חנות.

 

המכשיר שרת אותי נאמנה במשך 4 חודשים ואז התפגר הרמקול החיצוני.

 

זה אומר שמעבר לעובדה השולית שאין דיבורית (באמת שטויות), אני לא שומע כשמצלצלים אלי, לא שומע התראות, הודעות, תזכורות, שעון מעורר...כלום!

 

 

אז מה בעצם הבעיה? המכשיר הרי באחריות ומסתבר שמדובר בתקלה סידרתית למכשיר הזה, כל מה שצריך לעשות זה לפנות לחנות ולבקש שיתקנו את המכשיר, נכון?

 

אז אפילו הם באי-ליין מסכימים איתי, "אין שום בעיה אדוני, נתקן את המכשיר לשביעות רצונך, המכשיר יהיה כמו חדש, זה לא יעלה לך שקל! דרך אגב, משך התיקון יהיה בין 6 ל 8 שבועות!":shock: :shock: :shock:

 

לתומי חשבתי שכמו באייפון, שולחים את המכשיר לחו"ל לתיקון, מסתבר שהוא הולך הרבה יותר קרוב לתיקון, לחולון!

 

אז למה 8 שבועות? אלוהים יודעת!

 

בשיטוט ברשת על החנות הזו מסתבר שגם ביעדים המאוד מופרכים האלה הם לא עומדים ומכשירים בתיקון מבלים אצלם חודשים רבים.

 

בינתיים אני מענג את עצמי ע"י כך שהוא כל הזמן בכיס ומכוון על רטט אבל חרף העונג הרב שזה מסב לי, אני מפספס לא מעט שיחות ותזכורות.

 

האופציה העומדת בפניי היא כמובן לגשת למעבדה חיצונית ולתקן תוך שעה את הרמקול אבל יש בי שני חששות:

 

1. אם במהלך השנה הקרובה יקרה משהוא הרבה יותר קרדינלי למכשיר, מוטורולה לא יכבדו את האחריות כי הוא נפתח ע"י טכנאי שאינו מורשה.

 

2. אם חו"ח יקרה משהוא במהלך התיקון שיגרום לתקלה נוספת, אני אגיע למוטורולה עם מכשיר תקול ופתוח, הם יזרקו אותי מכל המדרגות עם בעיטה בתחת ומכשיר מתעופף אחרי.

 

מצד שני, בתרגום חופשי, זה יהיה יום קפוא בגהנום לפני שאני אתן את המכשיר לתיקון קליל (ביוטיוב מחליפים רמקול ב 10 דקות סרטון) ל 8 שבועות.

 

אז מה אתם מייעצים? ואם מישהוא יודע, מה אומדן מחירים להחלפה של רמקול שכזה במעבדה עצמאית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמע כתבתי על זה לא פעם ולא פעמיים על זה שה"אחריות" של החברות בישראל זה לא יותר מבלוף. לא רק שזה רק לשנה לעומת מקומות אחרים, אלא הם מנסים בכול דרך לייאש לטרטר ולשקר לך על מנת שלא ליישם את האחריות.

 

ועכשיו לעניין המקורי, אתה לא צריך את ה"טובות" של החנות שמכרה לך.

 

בהנחה שיש לך חוש טכני מינימלי(ואני מעריך שכן), ובעזרת יו טיוב, תקנה את החלק ותחליף לבד.

http://www.ebay.com/itm/New-Speaker-Buzzer-Ringer-For-MOTOROLA-DEFY-MB525-ME525-/271059783866?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f1c6c10ba

 

סה"כ 4 דולר כולל משלוח, ובוודאות זה יהיה מהיר יותר מזמן הטיפול של החנות.

פורסם

 

מצד שני, בתרגום חופשי, זה יהיה יום קפוא בגהנום לפני שאני אתן את המכשיר לתיקון קליל (ביוטיוב מחליפים רמקול ב 10 דקות סרטון) ל 8 שבועות.

 

לא יודע אומדן החלפה, אבל אם מהירות התיקון ומחיר (גם במחיר של לשכוח מאחריות יצרן) חשובים לך, ויש לך חוש טכני וסט מברגים קטנים, תעקוב אחרי הסרטון ותחליף לבד.

 

הבעיה זה להשיג את החלק. עלותו זעומה (משהו כמו 5$), אבל אם מזמינים, צריך לחכות בין חודש ל6 שבועות להגעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמה עולה לתקן בחנות אחרת?

לא מדובר במכשיר יקר במיוחד, ואצל אשתי הוא שרד לא רק נפילות כואבות, אלא גם צלילה למרק מיניסטרונה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סגירת מעגל:

 

הלכתי למעבדה עצמאית והובהר לי שפתיחה של המכשיר ע"י טכנאי לא מוסמך מוטורולה מבטל אחריות (מעניין לי ת'עכוז) ופוגמת קשות באטימות, מה שבהחלט יותר בעייתי.

 

החלטתי לשים נפשי בכפי ולקחת את המכשיר לאי-ליין.

 

להזכירכם, בטלפון מסרו לי שמשך התיקון הוא כ 8 שבועות ( :shock: ) ומעבר לזה, כל האינטרנט מלא בתלונות שהם כמעט אף פעם לא מתקנים במסגרת אחריות, תמיד יש איזה בעיה שמבטלת אחריות, התיקון אורך חודשים ושאר תארים לא מחמיאים.

 

טוב, אז שבוע שעבר הגעתי אליהם, להפתעתי הטובה השרות היה מצוין, בחורה רוסיה מאוד חמודה נתנה שרות מצוין, מסרה שהתיקון לא יקח מעל 14 יום ולא הבינה מי אמר לי 8 שבועות.

 

היום בבוקר התקשרו, מסרו שהתיקון לא באחריות עקב נפילה של המכשיר והעלות היא 220 ש"ח.

 

קצת דין ודברים, קצת ויכוחים קלים (בשום פנים ואופן לא הגענו לכדי צעקות), הבהרתי להם שהם עושים מעצמם צחוק שהם משווקים בעצמם את המכשיר כחסין נפילות ומכות ולאחר חודשיים של שימוש ללא כל מכות חיצוניות פתאום הוא "ניזוק כתוצאה מנפילה" וכל זאת רק כי בפינה של המכשיר יש סריטה קלה מאוד בפלסטיק.

 

לפני כשעה התקשרו ובישרו שהתיקון יהיה ללא כל עלות כל שהיא.

 

אז כנראה שכל הביקורות האימתניות באינטרנט סתם מוגזמות, עסק ישראלי ממוצע ככלל העסקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נחזיק לך אצבעות שזה יתוקן בכלל גם אם יקח 8 שבועות.

אני שלחתי להם טלפון, בטלפון נאמר שיקח 14 יום בפועל הטלפון היה שם חודש ולא תוקן כלום ושלא נשכח שהדואר עד חדרה זה שבוע הלוך ושבוע חזור ככה שבפועל זה התגלגל מ14 יום ל6 שבועות.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...