Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה להתקין אצלי ברכב מצלמת רוורס.

אני מתכוון להזמין מסך שהוא בעצם המראה ומצלמה. השאלה שלי בעיקר היא חיבור המתחים שצריך לעשות.

מאיפה המצלמה מקבלת מתח והמסך? האם מספיק לחבר את המצלמה למנורה של הרוורס?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

מהמצלמה יוצא לך 2 חיבורים.

1 - וידאו (צהוב)

2 - מתחים (חוט אדום וחוט שחור). בד"כ דרך שקע.

 

חוט שחור אתה מחבר למינוס קבוע ברכב.

חוט אדום אתה מחבר לפלוס של הרברס.

 

חלק מהמסכים היום עדיין לא VIDEO SENSE ולכן עדיף ליתר ביטחון להריץ גם קדימה יחד עם ה וידאו, כבל גיד אחד מהפלוס של הרברס לפיקוד.

 

בהצלחה,

עופר

פורסם

זה המסך שאני רוצה להזמין:

http://www.ebay.com/itm/320943669375?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648

לפי התמונה הוא לא מתחבר לשקע (מצת).

אז איפה אני מחבר את המתח שלו?

מינוס קבוע ברכב אפשר לחבר בכול נקודה לשלדה של הרכב? דומה למינוס של המגבר?

 

חלק מהמסכים היום עדיין לא VIDEO SENSE ולכן עדיף ליתר ביטחון להריץ גם קדימה יחד עם ה וידאו, כבל גיד אחד מהפלוס של הרברס לפיקוד

 

לא הבנתי :?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אני יודע שזה לא מה ששאלת, אבל מניסיון אני ממש מעדיף צפצפה אחורית ולא מצלמה.

הסיבה היא שהמצלמה לא נותנת לך אינדיקציה ממש טובה למרחק. קשה להבין כמה מרחק נשאר,

לעומת זאת אחרי שמתרגלים לצפצפה אתה בקושי צריך להסתכל במראות - ויודע בדיוק מה קורה מאחוריך

פורסם

תודה, יש לי גם חיישני רוורס שבאו עם הרכב, אני פשוט רוצה לקבל עוד זווית ויזואלית.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

רפי המנעולן היקר, אז בעצם אתה סותר את עצמך!

 

"אחרי שמתרגלים לצפצפה אתה בקושי צריך להסתכל במראות"

ולמצלמה לא מתרגלים? עושים כמה תרגילים שמים בקבוק מאחורי הרכב מפעילים את המצלמה ואז רואים בדיוק מה הולך מאחורה איפה בדיוק אתה נמצא ביחס למדרכה (או בקבוק במקרה שלנו) ואפילו יותר טוב.

JL Audio

פורסם

אוקי, אז לאן אני מחבר את האדום ושחור? למצבר? מאיפה אני לוקח מתח בשבילו?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

את הפלוס של המצלמה אתה מחבר לאור רוורס.

את המינוס אתה מחבר לשלדה/לפח/לבורג/כל מקום שמקבל מינוס.

ללא שום קשר למצת.

 

פרוייקטים דומים (חיישני רוורס- ההבדל היחיד הוא שאתה צריך לחבר את המצלמה כמו שחיברו את החיישנים):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=288368

 

עוד יותר מפורט עם תמונות של חיבור המינוס והפלוס

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=411627

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417461

 

וסרטון:

http://www.youtube.com/watch?v=03eiQpLuxgI

בהצלחה

פורסם

לגבי המצלמה הבנתי, אני שואל על המסך.

התבלבלתי מקודם התכוונתי למסך, המסך חובה לחבר למצת או שיש אפשרות אחרת?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

כמו שאמרתי לך, גם המסך הוא 12V ואתה יכול לכרות לו את ראש המצת ולקבל + ו-, אותם תוכל לחבר ל+ ול- של הרדיו (תשתדל + אחרי סוויץ', הרבה יותר נוח).

JL Audio

×
×
  • תוכן חדש...