Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהגות מחפירה של עובד בכיר ב"אוטו דיפו" סניף חוצות המפרץ


Cerebral Cortex
שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני חודש בערך, טסה אחת נפלה לי מהגלגל ברכב. יצא לי להיות באזור חוצות המפרץ. נכנסתי לסניף אוטו דיפו ובחרתי סט טסות. זה היה הסט שנקרא "V8" ומשווק על ידי חברת דלק. שילמתי על המוצר ונסעתי הביתה. למחרת החלטתי להחליף את הטאסות. אני מוציא את הטאסות ושם לב ששניים מהן שבורות, חסרה להן חתיכה קטנה. הרכבתי על הרכב את השניים התקינות והחזרתי את השניות בחזרה לקופסה. עבר שבע מתאריך הקנייה והזדמן לי שוב להיות באזור חוצות המפרץ.

נכנסתי לסניף והסברתי את המצב. אמרתי שאני לא רוצה זיכוי כי יש כבר 2 טסות על הרכב ולכן אני מעוניין להחליף את הטסות השבורות בטסות תקינות. להזכיר, הטסות השבורות מעולם לא הורכבו על הגלגלים, הן היו ללא שריטה ועדיין עטופות בנייר הספוגי ובאריזה שבו הן באו.

הלכתי עם הבחור שעובד שם וראינו שאין את אותו הצורה של הטאסות. הוא אמר לי שאני יכול לחזור שוב ביום X כי אז הם מקבלים סחורה או ללכת לסניף של ACE הקרוב אליי ולהחליף שם. כך עשיתי, ניגשתי לסניף ACE למחרת ולא היה להם. עבר לו חודש וקצת והנה היום הזדמן לי שום להיות בחוצות המפרץ.

נכנסתי לשירות לקוחות עם הקבלה והסברתי בנימוס את הסיפור. עובד בכיר שהיה שם, כנראה המנהל טען שאני שברתי את הטאסות בזמן שניסתי להרכיב אותן וסירב להחליף לי אותן. לא רק זה, הוא גם ציווה בקול תקיף לא להחליף לאף אחד טאסות ואין אחריות על המוצר. הסברתי לו בנימוס שאני גר 30 3ק"מ מחוצות המפרץ. לא הייתי בא אילו הייתי שובר אותם בכוונה, יש לי גם טיפת כבוד עצמי והגינות, חוץ מזה לפעמים זה קורה שמוצר מגיע שבור. הסברתי לו שאני הייתי בעל עסק וגם לי מוצרים היו מגיעים פגומים לפעמים. למרות זאת, הוא נשאר בשלו.

אמרתי לו יש שני אופציות או שאני שקרן או שהוא טועה. "אני לא קראתי לך שקרן" הוא אמר, אז מדוע הוא מתעקש שהוא בדק קופסה קופסה ואף אחת לא הגיעה עם מוצר פגום? אם זה לא מספיק, הוא עוד הוסיף ואמר שיש לו 5 פעמים ביום "אנשים כמוני". מה זה כמוני? אנשים שטוענים שזה היה פגום. אההה, אז זאת אומרת שכולם רמאים? והם הם רמאים האם זה אומר שגם אני רמאי ושקרן? מאיפה הוא יודע? האם הוא מכיר אותי בכלל שהוא יכול להסיק לגביי מסקנות?

 

בקיצור ניגשתי וחיפשתי את אותו הסט ואכן מצאתי. חזרתי לדלפק של שירות לקוחות והוצאתי את הסט החדש מהקופסה. איך שהוצאתי את הסט, אחת מהטסות הייתה פגומה. הראתי לו אותה ואמרתי לו "אתה אמרת שבדקת קופסה קופסה, אז מה זה בדיוק"? הוא סתם את הפה כי הוא ידע שהוא יצא שמוק.

בקיצור, נתתי את שני הטסות השבורות ולקחתי 2 תקינות. הרכבתי אותן במקום (הרכב חנה מול הכניסה) והראתי להם שלא כל אחד שובר טאסות כאשר הוא מרכיב אותן.

 

בקיצור אדוני המנהל, התנהלת בצורה מאוד לא מקצועית. גרמת לאכזבה ללקוח ועכשיו גם אחרים יודעים מזה.

 

אם היית רוצה להיות מקצועי זה מה שהיית עושה. במקום לתת לי את כל הדרמה והבולשיט, במקום להגיע למצב שאתה בעצם גורם לי להרגיש שאני רמאי ושקרן היית פשוט מחליף לי את 2 הטסות בנימוס ובחיוך ומשחרר אותי לדרכי. אחר כך היית שם שלט יפה על המדף היכן שהטסות נמצאות שאתה מבקש מהלקוח לבדוק את תקינות הטסות כי אין עליהם אחריות מחוץ לסניף.

היית אומר לפקידות שכל פעם שבא לקוח עם סט טאסות יש לבקש ממנו שיבדוק את התקינות שלהן כי אחרי שהוא עוזב את הסניף הם לא אחראים. ודבר אחרון, להסביר לחברת דלק שהיא צריכה לעמוד מאחורי המוצר שלה. אם הוא מגיע שבור אז או שחברת ההובלות אשמה או שמישהו שבר אותה בטעות בזמן הפריקה או משהו כזה.

 

אז זה הסיפור אדוני, יש הבדל בין פועל זוטר לבין מנהל. לפעמים אני מצטער שאני לא בארה"ב. שם לא רק שהיו מחליפים לי את המוצר אלא גם היו מתנצלים או אפילו היו נותנים לי את המוצר בחינם. אבל אני בישראל. לא רציתי חינם, רציתי שיהיו הגיוניים ושיעמדו מאחורי הטסות הזולות ודפוקות שהם מוכרים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנרא שנפלת על "מנהל" דביל שהשתן על לו לראש.

 

כל מנהל נורמלי היה נוהג כפי שציפית שינהג במיוחד כשהוא רואה מולו אדם נורמטיבי ומנומס (ולאור איך שאתה כותב בפורום אני מנחש שאתה כזה).

 

מה שכן, דלק לא אשמים כי בכלל לא יצרת איתם קשר והם בטח לא יודעים בכלל מכל הסיפור.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שלא מזמן נכנס לנהל עסק,אני מכיר את אותם אנשים מקרוב.

לצערי הטבע הישראלי הזה נמצא בכל כך הרבה אנשים,לא אני ממש לא מדבר על המנהלים אלא על הלקוחות.

בחודשים האחרונים קרו כמה מקרים שאנשים אשכרה קנו מוצר,חיבלו בו בכוונה או לא בכוונה ומגיעים אליי כדי שאחליף להם אותו בחדש.

ברוב המקרים למרות שאני בטוח במאה אחוז שהמוצר לא יצא בכזה מצב מהחנות ושהוא נשבר מניסיון הרכבה כושל אני מחליף,אבל באמת שלפעמים הסבלנות עומדת להגמר.

יש תחושה שאנשים מנצלים את הטוב שהם מקבלים וחושבים שזה שהם קנו מוצר ב30 שקל הם קנו את העסק או את העובדים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, נבהיר שאתה צודק במאה אחוז, והיית זכאי שיחליפו לך את המוצר בתקין.

 

אבל תחשוב איך זה נראה מהצד השני,

הגיע לקוח עם שתי טסות שבורות, הוא קנה אותן לפני חודש וחצי, ואומר שכך הן היו באריזה, וזוג הטסות האחרות מורכב לו על הרכב כבר חודש וחצי. זה באמת לא נראה טוב.

 

גם אני עובד בתחום המכירות, ופעם בשבוע חייב להגיע לקוח עם משקפיים רצוצות שמוכן להישבע שכשהוא הלך לישון הן היו חדשות ונוצצות, וכשהוא קם בבוקר הן היו שרוטות שבורות ועקומות.

זו תופעה ידועה ומציקה בישראל. אבל גם ללקוחות האלה צריך להתייחס בצורה מכובדת, ואפילו הם זוכים לאיזשהו פיצוי אצלנו.

 

במקרה שלך המנהל היה צריך לגלות קצת יותר אמפתיה, בטח הרי קל היה להבחין שהטסות ללא שריטות ולא הורכבו מעולם.

היית צריך לבקש מהמוכר הראשון שפנית אליו, שיתן לך מכתב שמאשר החלפה בחדש, ואולי אפילו שישמור לך זוג טסות כשמגיעה סחורה.

וכמובן, הדרך הכי פשוטה להמנע מכל זה, היא לבדוק את תקינות המוצר עוד לפני הנפקת החשבונית.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין אותך וההתנהלות שלך הייתה מוצדקת אך לא הבנתי מדברייך אם ציינת לו את כל השתלשלות האירועים שכבר הייתה פה ונגמר וכו'.. יכול להיות שזה היה משנה את הדוגמא.

 

גם אני חוויתי פה דברים כמו התגובות מעל. אני עובד בתחום המזון והרבה פעמים אנשים קונים ממני אוכל, אוכלים כמעט הכל וחוזרים בטענות ש"לא טעים", "זה לא הטעם", "זה קר" וכיוצ"ב.. הבעל הבית של המקום אומר לי להחליף ולא להתווכח, כי רק רע יצא מזה וגם הלקוחות הללו לא יחזרו אך אני לפעמים "מאבד את זה" שאנשים מביאים לי דברים מעליבים (כמו חמגשית של אורז שנשאר בה רק ביס וחצי).

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אותו מנהל סתם טיפש. גם התווכח על שטות וגם איבד לקוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שלא מזמן נכנס לנהל עסק,אני מכיר את אותם אנשים מקרוב.

לצערי הטבע הישראלי הזה נמצא בכל כך הרבה אנשים,לא אני ממש לא מדבר על המנהלים אלא על הלקוחות.

בחודשים האחרונים קרו כמה מקרים שאנשים אשכרה קנו מוצר,חיבלו בו בכוונה או לא בכוונה ומגיעים אליי כדי שאחליף להם אותו בחדש.

ברוב המקרים למרות שאני בטוח במאה אחוז שהמוצר לא יצא בכזה מצב מהחנות ושהוא נשבר מניסיון הרכבה כושל אני מחליף,אבל באמת שלפעמים הסבלנות עומדת להגמר.

יש תחושה שאנשים מנצלים את הטוב שהם מקבלים וחושבים שזה שהם קנו מוצר ב30 שקל הם קנו את העסק או את העובדים שלו.

 

אין לך מושג כמה אני מסכים איתך. הלקוח הישראלי הוא לא קל כלל וכלל. אני אוהב אופנועים בטירוף ועוד יותר לתקן אותם אבל בחיים אני לא אפתח מוסך או אתקן אופנועים כי הלקוח הישראלי פשוט מוציא לך את המיץ. יש לקוחות שלא מקבלים את העובדה שמגיע לעסק שמתנהל בכבוד ובהגינות עם הלקוחות שלו להרוויח. מצד שני, לצערי הרב ישנם לא מעט בתי עסק שהם חזירים מגעילים בצורה שלא תיאמן. למשל עסק שרוצה להרוס את המתחרים שלו ומוכר מוצר במחיר עלות או אפילו הפסד. יש לי חברים שעובדים בבתי מלון, אם אתה תדע כמה מגבות, חלוקים וכיוצא בזה הישראלי הממוצא גונב מבתי המלון אתה פשוט תידהם. יש כאלה שאומרים "מה? 800 שקל ללילה? אני אקח כמה מגבות בשביל שיהיה לי משתלם". יקום הבן אדם שיאמר שהוא לא יודע שיש את התופעה של גניבת חלוקים, מגבות וכל דבר שאפשר לסחוב מהחדר. אין מה לעשות, למרבה הצער המלון או העסק לוקח את ההפסדים האלה בחשבון כאשר הוא מתמחר את המוצר או השירות שהוא מעניק ומי שמשלם את המחיר (במלוא המובן של המילה) הם הלקוחות הנורמלים והאיכותיים.

 

 

קודם כל, נבהיר שאתה צודק במאה אחוז, והיית זכאי שיחליפו לך את המוצר בתקין.

 

אבל תחשוב איך זה נראה מהצד השני,

הגיע לקוח עם שתי טסות שבורות, הוא קנה אותן לפני חודש וחצי, ואומר שכך הן היו באריזה, וזוג הטסות האחרות מורכב לו על הרכב כבר חודש וחצי. זה באמת לא נראה טוב.

גם אני עובד בתחום המכירות, ופעם בשבוע חייב להגיע לקוח עם משקפיים רצוצות שמוכן להישבע שכשהוא הלך לישון הן היו חדשות ונוצצות, וכשהוא קם בבוקר הן היו שרוטות שבורות ועקומות.

זו תופעה ידועה ומציקה בישראל. אבל גם ללקוחות האלה צריך להתייחס בצורה מכובדת, ואפילו הם זוכים לאיזשהו פיצוי אצלנו.

 

במקרה שלך המנהל היה צריך לגלות קצת יותר אמפתיה, בטח הרי קל היה להבחין שהטסות ללא שריטות ולא הורכבו מעולם.

היית צריך לבקש מהמוכר הראשון שפנית אליו, שיתן לך מכתב שמאשר החלפה בחדש, ואולי אפילו שישמור לך זוג טסות כשמגיעה סחורה.

וכמובן, הדרך הכי פשוטה להמנע מכל זה, היא לבדוק את תקינות המוצר עוד לפני הנפקת החשבונית.

 

קודם כל לגבי העובדה שבאתי אחרי חודש וחצי. כפי שציינתי באתי עם הטסות השבורות שבוע אחרי הקנייה. כאשר אתה לוקח בחשבון שאני גר כ 30 ק"מ משם (כל כיוון) אתה מבין שלא יכולתי לבוא אליהם שוב פעם למחרת. דווקא אז כן התכוונו להחליף לי אותן אבל לא היה את אותו הדגם והצורה.לא שהיה איכפת לי להחליף דגם וצורה אלא שפשוט שניים היו מורכבות על הרכב כבר וכבר היו מלולכות מהגשם והבוץ או מה שלא יהיה. לכן כל מה שרציתי היה להחליף 2 בלבד. לכן עשיתי כמו שאמרו לי ונכנסתי לסניף של ACE שגם מוכר מוצרים של אוטו דיפו והסניף הזה רחוק ממני רק 3 ק"מ לעומת הסניף של אוטו דיפו שנמצא בערך 30 ק"מ ממני. אז כל עניין שבאתי אחרי חודש וחצי לא רלוונטי כלל וכלל.

 

לגבי אין אחריות או אין החלפה וכיוצא בזה. אין לי בעייה עם זה כלל וכלל. כמו שאמרתי, היה עדיף לטפל בי בנימוס ואחר כך לשים שלט על המדף מעל או מתחת למדף שאין אחריות או החלפות על טסות ועל הלקוח לבדוק את תקינותם לפני יציאה מהסניף. ואם זה לא מספיק אז גם ליידע את הקופאיות ואת שירות הלקוחות לבקש מהלקוח לבדוק את הטסות. ואם אתה בכלל מנהל חכם אפשר פשוט להדפיס את זה על החשבונית. בשביל זה משלמים למנהל משכורת יותר גבוהה מפועל רגיל בשביל שיחשוב על הדברים הללו.

ובשורה תחתונה, אף ספק שמכבד את עצמו לא יעשה בעיות לגבי מוצר פגום לעסק שקונה ממנו סחורה בכמויות אדירות.

ניהלתי עסק בארה"ב בעברי ואף ספק לא עשה לי בעיות. מקסימום ביקשו תמונה דרך אימייל בכדי להוכיח שהפריט אכן שבור ונתנו הוראה לזרוק אותו לפח כי המשלוח של הפריט הפגום בחזרה אליהם כבר לא שווה את זה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר,

 

ספגת שלא באשמתך את " תסמונת הישראלי האמין" שרוב מי שנותן שירות או מנהל משהו לוקה בה מידי פעם. גם אני.

 

לצערי כמו שאמרו פה, מרוב שנותן השירות נתקל בתחמנים, בגזלנים, ובכאלו שרק מנסים לסחוט דברים שלא מגיעים להם, הוא פוגע בסוף בלקוחות הטובים שרק רוצים שירות סביר וטוב. זה לא שהוא באמת לא מאמין לך. אני משער גם שזה לא יוצא לו מהכיס, ושכן יש לו מנדט להחליף כל מוצר פגום/ לקוי.

 

זה פשוט שהוא כנראה כבר נתקל בבוקר או אתמול במקרה או שניים כאלו שבאמת היו סחיטה, ונמאס לו.

 

אני יכול לאמר לך שכמנהל צוות במעבדה ארצית בחברה סלולרית גדולה, יוצא לי לפחות פעם או פעמיים להתווכח עם לקוח ש"שלח כרטיס זכרון למעבדה", לקוח ששלח מכשיר כדי לקבל "רק" הצעת מחיר על תקלה כלשהיא, ושהמכשיר חזר אליו הוא "חזר שרוט כולו"

ועכשיו הוא דורש לא רק את התיקון בחינם כפיצוי, אלא גם החלפת פלסטיקה מלאה ש"הרסנו לו".

 

כמובן שזה לא קורה, ומי שאני לא מאמין לו בסוף זה באמתאותו לקוח מסכן ששלח מכשיר עם כרטיס זכרון לדוגמא (ששכחו לתעד בדו"ח מסירה שהל' מקבל לידיו).

 

המידע הזה כרגע לא מעניין אותך כי קיבלת שירות לא טוב. אבל לפחות תדע כי זה לא מרוע או ממנהל שעלה לו השתן, אלא כי אנחנו עם של תחמנים שקשה מאד לתת לו שירות , לבלוע את הרוק, ולהמשיך לחייך (למרות שכלקוחות זה בדיוק מה שאנחנו מצפים מנותן השירות).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

האמתי שאני מבין את שני הצדדים ישנם לצערי במדינתנו הרבה לקוחות שמנסים לעבוד על בתי עסק ולצערנו מכלילים את כולם,

מצד שני אתה צודק לחלוטין המנהל היה אמור להפעיל שיקול דעת בצורה שונה לחלוטין ולנסות להבין אותך...:oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...