Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZAZ 968M בישראל


ilya.sn
שימו לב! השרשור הזה בן 2032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה חברים על התגובות!! אני באמת מאד מאושר מהרכב הזה, זה ממש חלום שהתגשם!!

 

גיא אני אדבר איתך!! נקים מועדון ZAZ בארץ :)

לגבי מועדון ZAZ לא יודע אבל מפגש רוסיות אנחנו כן חייבים לקיים בקיץ. מזל טוב תהנה מהרכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי מועדון ZAZ לא יודע אבל מפגש רוסיות אנחנו כן חייבים לקיים בקיץ. מזל טוב תהנה מהרכב!

 

למה בקיץ? אני עם קירור אוויר לא יודע עד כמה אוכל לנסוע בקיץ

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בקיץ? אני עם קירור אוויר לא יודע עד כמה אוכל לנסוע בקיץ

צודק שכחתי לגמרי אתה לא תוכל לנסוע בקיץ בכלל לרכב הזה יש בעיה רצינית בהתחממות בקיץ

צריך לקבוע באביב מרץ אפריל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק שכחתי לגמרי אתה לא תוכל לנסוע בקיץ בכלל לרכב הזה יש בעיה רצינית בהתחממות בקיץ

צריך לקבוע באביב מרץ אפריל.

 

בסדר גמור, אני כבר בקשר לגבי זה עם הבעלים של GAZ 22 אני מניח שאתה מכיר אותו

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר גמור, אני כבר בקשר לגבי זה עם הבעלים של GAZ 22 אני מניח שאתה מכיר אותו

מכיר כ 10 שנים לפחות!!! יש גם גאז-21 בק. אתא בחור היכרתי אותו לפני שבוע היה אצלי בבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בכלל מכוניות שיוצרו ברישון ברוסיה? ממה שאני יודע הכל היה העתק: GAZ מקאדילאק, ZIL מפאקארד, ZAZ מ-NSU, מוסקביץ' מאופל והילמן.

VAZ ופיאט 124 גם? אגב שמעתי פעם סיפור על כך שכדי לבנות את המיג השתמשו במתכת גנובה של רולס רויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בכלל מכוניות שיוצרו ברישון ברוסיה? ממה שאני יודע הכל היה העתק: GAZ מקאדילאק, ZIL מפאקארד, ZAZ מ-NSU, מוסקביץ' מאופל והילמן.

VAZ ופיאט 124 גם? אגב שמעתי פעם סיפור על כך שכדי לבנות את המיג השתמשו במתכת גנובה של רולס רויס

ברור שלא רק רוסים הרבה מדינות היו מעצרים רכבים דומים, גם בזמנים שלנו. רכבים היו וגם יהיו דומים תמיד אחד לשני אבל

ZAZ למשל חיצוני דומה לNSU אבל יש כמה דברים שהם שונים לגמרה למשל מנוע זה V-45 ולא V-90 כמו בNSU לרכב הזה יש תנור חימום עצמאי שמופל ללא כשר למנוע. לגזים היו מיליון סוגים גם ג'פום משיות רכבים יוקרה ופרייבטים אני יכול לתת הרבה דוגמאות של רכבים שרוסים לא התיקו מאף אחד למשל LUAZ או רכב שלי שעשוי כמו ג'פ קלסי אבל יש לא הרבה שוני מג'פים אמריקאים בשביל עם אתה הייתה לומד נושה לעומק לא הייתה מדבר ככה. אפשר לדבר אל נושה בלי סוף, אבל זה רק במפגש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אומר שהם גנבו הכל ואני לא אומר שרק הם גנבו...הכוננה לא הייתה להעליב אף אחד. הכוונה שלי הייתה רק למראה חיצוני של דגמים מסויימים שמה לעשות הם העתק של 1 ל-1 ממכוניות אחרות. לגבי המפרט הטכני וסוגי מנועים אני לא מדבר בכלל כי אני באמת לא יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב על הצעצוע המדליק הזה! לפני כ-15 שנה, כאשר הלכתי ליקנות את הג'אווה שלי במחסני המכס בכביש רמלה (אז)- יחד עם המיליון ג'אוות שהיו שם- עמד זאפורוז'ץ לבן כזה בדיוק, במצב טוב ושמור- אבל מאד אומלל כי שברו לו כבר את השמשה האחורית, והיה ברור כי ימיו ספורים...:-( הוא היה למכירה ואפילו השתעשעתי במחשבה ליקנות אותו- אך לצערי במכס לא היה מושג איזה רכב זה אפילו, והוא נמכר תחת השם (איך לא?): "NSU-PRINZ" משנות ה-70' משהו- ואי-לכך לא ניתן היה ליקנות אותו לכביש אלא רק ליצוא ולפרוק- וסביר להניח שהלך לברזל בסוף.

 

החלום שלי הרבה שנים היה ונשאר לייבא לכאן את ה-968 ה"אושאסטיק" (בעל האוזניים) כמו זה שגיא מיבא- אבל בינתיים היות ויש לי במיוחד עכשיו "אי-איילו" אילוצים משפחתיים:-D - לא נראה שאגשים אותו בקרוב!

 

מה שכן- אשמח להשתתף במפגש של הרכבים ה"רוסיים"- ויש לי נציג קטן של התוצרת הברה"מ (כפי שכל מי שמכיר אותי יודע)- טוסטוס קרפטי! הייתי מאד רוצה להגיע למפגש כזה עם הנציג ה"גדול" של התעשיה- אך לצערי בינתיים לא הצלחתי לשים יד על אף משאית רוסית כאן...:cry::oops:

 

בקיצור- יותר מאשמח לראות ולגעת ב"זאפור" בארץ הקודש- לי דווקא כן יצא לנסוע לא מעט בכאלו בדיוק, אגם הם היו רכב נכים ה"יוקרתי" של אז שם!:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בכלל מכוניות שיוצרו ברישון ברוסיה? ממה שאני יודע הכל היה העתק: GAZ מקאדילאק, ZIL מפאקארד, ZAZ מ-NSU, מוסקביץ' מאופל והילמן.

VAZ ופיאט 124 גם? אגב שמעתי פעם סיפור על כך שכדי לבנות את המיג השתמשו במתכת גנובה של רולס רויס

 

בינתיים, אף אחד עוד לא ענה על השאלה (הקלה :-) ) לגבי הפיאט 124/ז'יגולי/לאדה:

המפעל של וואז ( BAZ בכיתוב קירילי) נבנה בעיר טוליאטי ב-1969 בשיתוף עם פיאט, וכמובן שהמכוניות היו ברשיון. אבל זאת היתה, כנראה, הפעם הראשונה....

 

גם ה"מוסקביץ'" הראשון לא היה העתק. הוא היה למעשה "אופל קדט" אמיתי, אשר יוצר בבריה"מ על קוי הייצור המקוריים שהועברו בשלמותם ב- 1945 (בלי רשיון, כנראה...) מגרמניה הכבושה. כאשר הסובייטים ניסו לשווק את ה"מוסקביץ'" במערב, ציינו כיתרון כי חלקי החילוף של "אופל" יתאימו לו.

 

לגבי ה"אגדה" על המתכת הגנובה לייצור "מיגים" - אני בספק רב. היו צריכים לגנוב המון רולס-רויסים לשם כך :-)

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם מישהו יביא פעם את הדגם הראשון ו"ה"קלאסי של הזאפורוז'ץ- את ה-965?:roll:

zaz965.jpg

zaz965-1.jpg

zaz965-2.jpg

zaz965-3.jpg

zaz965-4.jpg

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם מישהו יביא פעם את הדגם הראשון ו"ה"קלאסי של הזאפורוז'ץ- את ה-965?:roll:

 

איזה רכב חמוד! מזכיר לי בצורה קצת את הסובארו R2

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם בתמונות של גנאידי מבוסס בכבדות על פיאט 600. למעשה חיצונית רק מכסה מנוע וחלק אחורי שונה, בפיאט 600 הוא היה חלק וללא "גיבנת".

 

מכאנית, המנוע שונה. בדגם הרוסי היה מנוע V4, בנפח 887 סמ"ק, שהמשיך גם לדגמים המאוחרים יותר (כמו דגם נושא שירשור זה), הנפח גדל ל 1200 והספק מ 27 כ"ס ל 41.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...