Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה סיירתי לי בלוחות, גיליתי למכירה גולפים רבים (3-4 דפים רק מהיומיים האחרונים, ליתר דיוק, מהשאר לא בדקתי) עם גיר "אוטומטי" (לא שאני בטוח על מה מדובר, טיפטרוניק, סתם אוטומטי למרות שנראה לי שאין כזה דבר בשנים האלה, DSG וכו')

מדוע יש היצע כלכך רחב של רכבים? (אני מדבר על שנתונים 2005/6) ישנן שמועות שהגיר האוטומטי לא אמין, ובסביבות המאה אלף קילומטר הוא דורש שיפוץ כלשהוא. האם יש אמת בשמועות?

 

בסה"כ, האם הקניה כדאית? (בהנחה שאחד הפרמטרים החשובים לי ברכב הוא איכות ההרכבה וחלקי הפנים, שיהיה בידוד רעשים טוב ושהרכב ירגיש "סלוני" שכזה. ברכב שכיף לשהות בו לא ממהרים להגיע למעוז חפצך)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

את כל הדרישות שלך אני לא מצאתי בגולף שלי שנת 2000 מנוע 2 ליטר.

חלקי פנים, דביקים ומתקלפים.

בידוד רעשים של ג'ון דיר.

הגיר דווקה לא עשה לי בעיות אבל כל השאר כן, ולא מעט.

צריכת דלק של רכב אמריקאי טיפש משנות ה 90.

 

היתרונות שכן היו לאוטו: צורה שמאוד אהבתי.

ו"האיכות הגרמנית", כי מי שאין לו גולף חושב שבאמת יש דבר כזה.

 

האוטו היה אצלי במשך שנה וחצי, עד שהבנתי שכל יום שהוא מניעה בבוקר רגיל זה נס משמיים.

 

אין לי ניסיום עם דגמים ושנתונים נוספים.

 

בהצלחה

פלג_

פורסם

מנועי TSI יותר חסכוניים.

כפתורי המזגן עדיין מתקלפים.

איכות ההרכבה יותר איכותית בדור 5 ו 6.

הגיר האוטומט זה גיר רובוטי יבש עם 2 מצמדים. בשנתונים המדוברים (2005 / 2006) אם אני זוכר נכון יש הרחבת אחריות ל 5 שנים.

אצל ההורים שלי דגם TSI 1.4 הרכב כבר 3 שנים עדיין לא קרה כלום לגיר (וליתר המכלולים).

לא יודע איך בידוד הרעשים, כי מזמן לא נסעתי בו. אבל לי הרבה יותר נחמד לשבת בגולף דור 6 מאשר ביונדאי I 30 או אפילו בפוקוס החדשות.

לכל רכב יש דברים טובים יותר וטובים פחות. שיקול שלך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

שמת לב שאני מדבר על גולף מבציר של 5 שנים קדימה, נכון? אני בטוח שהטכנולוגיה התקדמה מאז.

אגב, אני גם בטוח שהבידוד רעשים של "ג'ון דיר" ברכב ההוא שלך, היה טוב בכל כך הרבה רמות מעל רכבים אחרים בקטגוריה, אבל בדר"כ זה סתם שמועות.

אני כן יודע שבג'טה שנסעתי בה (כנוסע וכנהג) הרגשתי הבדל כל כך מהותי מהאלנטרה 2005 שאני רגיל אליה (אם באוטומט עסקינן) שאמרתי לעצמי שזה פשוט לא פייר כלפי שאר היצרנים שהגרמנים מתקדמים מהם ככה.

אגב, גם בהשוואה למיצובישי לנסר 2009 הג'טה מרגישה מתקדמת ב3 שנים קדימה בערך, ואני מדבר על ג'טה משנת הייצור 2008.

 

בכל מקרה, לא בזה ולא בזה אני עוסק. את הדרישות שלי מהגולף אני מכיר וכן את איכותו של הרכב הגרמני הזה. השאלה היא לגבי הגירים האוטומטיים שהיו נפוצים בשנת 2005 (וגם ב2006, בתקווה שלא היה שינוי).

הרכבים המוצעים למכירה כיום הם בעלי 100 אלף ק"מ פחות או יותר (יש כאלו גם עם 80 אלף) ולא הייתי רוצה לגלות שתוך חצי שנה מיום הרכישה אני צריך לשפץ גיר, אני גם ככה שונא גירים אוטומטיים ורוכש רכב עם גיר כזה מאילוצי נהג נוסף

 

עריכה:

מדובר על מנוע 1600 פשוט (102 כ"ס), על מנוע 2000 פשוט, או 2 המנועים האלו כFSI.

לגבי צריכת הדלק, זה לא נתון שמדאיג אותי. אני לא טורח לשאול על צריכת הדלק בשימוש ברכב אוטומטי. אם הייתי רוצה לחסוך הייתי רוכש ידני.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אתה יודע הכל.

 

בשביל מה העלתה שאלה לפורום?

 

כן אני יודע שאני מדבר על רכב ישן יותר ולכן ציינתי זאת ובנוסף ציינתי שאין לי מידע מידע על דגמים נוספים.

10 שנים כבר והם לא עשו דבר בעניין הפלסטיקים המתקלפים (דבר כל כך פשוט) אז מה זה כבר 5 שנים.

 

אגב להשוות ללאנטרה משנות ה 2005 זה בערך כמו להתייחס לסקודה משנות ה-90 (לפני המעבר)

 

בכל מקרה זה מה שאני יכול לתת מהניסיון שלי, אתה יכול לקבל ויכול שלא.

 

בהצלחה

פורסם
אתה יודע הכל.

 

בשביל מה העלתה שאלה לפורום?

 

כן אני יודע שאני מדבר על רכב ישן יותר ולכן ציינתי זאת ובנוסף ציינתי שאין לי מידע מידע על דגמים נוספים.

10 שנים כבר והם לא עשו דבר בעניין הפלסטיקים המתקלפים (דבר כל כך פשוט) אז מה זה כבר 5 שנים.

 

אגב להשוות ללאנטרה משנות ה 2005 זה בערך כמו להתייחס לסקודה משנות ה-90 (לפני המעבר)

 

בכל מקרה זה מה שאני יכול לתת מהניסיון שלי, אתה יכול לקבל ויכול שלא.

 

בהצלחה

 

אני יודע מספיק על נוחות ותחושה כללית בתוך רכב מתוצרת VAG, לצורך העניין גולף 2008 שהוסיפו לה "תחת" וקראו לה ג'טה.

אתה בא לפה, ומכפיש דגם שנוצר הרבה אחרי רכב הלימון שהיה לך, על סמך שום ניסיון עם הדגם, כאשר אני ביקשתי התייחסות לנושא אחזקתי, ואולי גם חוו"ד על רכב בדור החמישי של הגולף ולא הרביעי. כמו שלא רלוונטי שיגידו לי שמנוע 1.2TSI עם גיר DSG החדש משנת 2012 הוא רכב מעולה, כי אני כנראה לא קונה גולף 2012.

 

וזו לא לאנטרה, זו אלנטרה, והאבזור שהיא הציעה בשנים האלו היה לא רע בכלל, תוסיף לזה מנוע וגיר פשוטים מאוד שמחזיקים אצלנו 213 ק"מ ומתנהגים כפי שהתנהגו ביום רכישתם.

לגבי איכות החלקים וההרכבה העייפה שמרגישים עליה את הקילמוטרים הרבים, זה נושא אחר.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

שלמישהו יש חוות דעת לא טובה, אז היה לו רכב לימון.

שמישהו פותח את הפה על הפלסטיקים שמתקלפים אומרים לו שזה בגלל החומרים לדשבורד.

שהוא עושה בעיות אז זה בגלל שהמוסכניקים לא מספיק טובים בארץ, כי בטויוטה הונדה ומזדה עובדים מלוכסני ענים.

 

בכל מקרה אני לא מנסה לשכנעה.

בדיק כמו לא הצליח לשכנעה את מי שממתין עיוור משלוש לפנות בוקר בכניסה לחנות אפל, שאולי שיש מוצרים יותר טובים בשוק.

 

גם עם הרכב שלי היה "לימון" אני משתדל לא לחזור על טעויות בפעם השניה.

 

אם היתי יודע שאתה לגמרי נעול לא היתי אפילו מגיב מהתחלה.

 

אני סיימתי.

שהיה לך בהצלחה ומזל בכל רכב שתבחר (לא משנה איזה)

פלג_

פורסם

זה לא עניין של נעול. אני פשוט הייתי מצפה מכל יצרן לשפר את הרכב שלו אחרי 5 שנים.

אפילו שברולט אוואו/אופטרה ביחס לדייהו נובירה מהווה שיפור (וככל הנראה אחד משמעותי) ועל כן ביקשתי חוות דעת ממוקדת על -דור חדש לגמרי- שבא אחרי זה שלך.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חבל שאתה שואל אך לא מוכן לשמוע לחוות דעת על סמך ניסיון.

הכפתורים אותם כפתורים מתקלפים.

הגיר האוטומטי לידיעתי גם בדור הנ"ל בעייתי , אם תשים לב רוב המוכרים מוכרים לפני שהם מגיעים לק"מ המצריך שיפוץ.

הרכב כבד, ומנוע עם 102 כ"ס חלש בשבילו וזולל דלק.

מה שכן, הרכב מרגיש ספינה, ולא מרגישים שום שיבושים בכבישים.

אני אישית, לא הייתי הולך על זה.

פשוט אני לא מבין מה כולם מחזיקים כל כך מ VW שזהו רכב שיוצר כדי להיות רכב "עממי".

פורסם

בדיוק בגלל זה אני שואל בפורום, רוב המוכרים מוכרים עם 70-80 אלף ק״מ.

לגבי הידיות המתקלפות, לא זה מה שמטריד אותי, אלא נטו אמינות מנוע וגיר. ואני שוקל גם את דגמי הfsi

 

שמעתי שהולך ראש גיר או משהו כזה ב100 אלף ק״מ.

זה בכלל הגיוני שכל רכב כזה מועד לשיפוץ במאה אלף ק״מ? או שזה תלוי שימוש ובבדיקה למשל אני אוכל לגלות האם הגיר עומד להאכיל אותי מרורים

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...