Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחצי מדינה יש הנחת חבר. כל מי שהיה מספיק זמן בצבא, נכי צה"ל (יש המון - רובם ממחלות ותאונות דרכים ד"א), הורים שכולים, אלמנות, בנים של-, בנות של-, הורים של-.

אם אין לך הנחת חבר, אז יש לך הנחת קרנות השוטרים, הנחת עובדי מדינה, מבצע מיוחד לרופאים, מועדון הוט ועוד ועוד.

 

כולם יודעים את זה ובמיוחד ב-VAG כל מי שמבין קצת יודע שאין כל קשר בין המחירון למציאות וכל מי שמנסה למכור לדוגמא סיאט איביזה יד שניה גילה ששוק היד השניה בישראל לא מטומטם ומגלם הנחות אלו.

 

ועוד משהו - הנחות עושים שרוצים לחסל מלאי, לדחוף דגם חדש לשוק או לעודד מכירות חלשות, לא בגלל שרוצים לעשות טובה לחיילנו המצוינים. הוולוסטר הולכת מצוין במחיר הרשמי ואין מלאי ולכן היבואן לא עושה שום הנחה, ה-A1 כנראה לא ממש הולכת במחיר המחירון שלה ולכן המבצע.

 

בקיצור - במקום לחשב איפה תרוויח יותר תקנה את הרכב שיותר מתאים לך ויותר כיף לך (כי אתה בחור צעיר).

פורסם

קודם כל הנחת חבר לא מקבלת חצי מדינה.

זה רק אנשי קבע וגימלאי צהל.

אפילו נכי צהל לא מקבלים הנחת חבר. אתה מוזמן לבדוק. (מח״צ זה לא ״חבר״)

 

אל תשווה בין הנחת ״חבר״ להנחות לכל פושט יד של סיאט.

 

אפילו מצאתי ביד 2 מישהו מצחיק שמפרסם את האוודי a1

הידנית במחיר נמוך מהמחירון אך גבוה מהמחיר של חבר. עם בדיוק ההטבות אבזור של חבר.

ורושם רכב חדש אך יהיה יד 2 משום שאני מקבל הנחה משמעותית.

פורסם

תקשיב אחי גם אני עד לא מזמן התלבטתי בין חלק ממכוניות אלו ובמיוחד לגבי האאודי A1 לבין פולו GTI לבין גולף.. לאחר סיעור מוחות ארוך ביותר עם חברים שמבינים, אנשי מקצוע, הורים, ועם עצמי, קניתי את הA1. בתור בעלים של מכונית זו (אוטומטית) היא אחלה של אוטו שבעולם!! מהכוח (מנוע 1.4 טורבו עם 122 כוחות סוס, שכאשר עם המשקל הקטן נותנים לרכב זריזות ומהירות שגוברת גם על הוולוסטר וגם על האיביזה בלי למצמץ.. אתה תיהיה מבסוט).

שלא נדבר על האיכות של אאודי.. גם מבפנים וגם מבחוץ.. רכב פשוט אדיר, ספורטיבי ויפה. אני אישית נהנה מלנהוג בו ובאמת שאם אתה לא מחפש רכב גדול הוא מצויין (מבחינת חניה ושליטה למשל) .

מבחינת האבזור.. האמת היא שחבילת הSTYLE אכן מוסיפה לאוטו המון.. אבל בכל מקרה תוכל להוסיף עם הזמן תוספות לאוטו כשיהיה לך את הכסף ותדע בדיוק מה בא לך.. לדעתי האוטו גם במצבו הבסיסי יפיפייה (אבל שוב, אני התמכרתי אליו :wink: )..

 

מקווה שהקלתי עליך את הבחירה

פורסם

רוב ימי המכירות שהיו לצ'מפיון (ורוב החברות) עד היום היו פתוחים לכל חברי מח"ץ (שבהם כלולים נכי צה"ל). סבא שלי שהוא לצערי אב שכול, "נהנה" מהנחות בקניות אצל יבואנים מסוימים כחבר במח"ץ "בלבד". אני גם מכיר את המבצעים דרך אבא שלי שהוא גמלאי צה"ל. רוב ימי המכירות, ירידים וכו' פתוחים לכל חברי מח"ץ. יש מספר הטבות ששמורות רק ל-"חבר", אבל לרוב לא מדובר בהטבה הזאת.

 

המבצעים האלו הם לא סוד ובכל מקרה מי שהולך לרכוש דגמים מסוימים מבית צ'מפיון יודע שאפשר לקבל הנחה יפה מאוד גם בלי לנפנף בשום כרטיס.

 

אז מספיק עם החשבונות האלו ופשוט תקנה את הרכב שנותן לך אישית את התמורה ההולמת ביותר ביחס למחירו.

פורסם

קשה לכם לקבל שקניית רכב היא לא רק ״חווית נהיגה״

 

וכן יש חשיבות גדולה לפחות לחלק מהאנשים

להשתלמות העסקה.

 

וצמצום ההוצאות העתידיות.

 

אשמח לקבל עוד חוות דעת.

פורסם
קשה לכם לקבל שקניית רכב היא לא רק ״חווית נהיגה״

 

וכן יש חשיבות גדולה לפחות לחלק מהאנשים

להשתלמות העסקה.

 

וצמצום ההוצאות העתידיות.

 

אשמח לקבל עוד חוות דעת.

 

ביקשת שאנשים יגלו לך את העתיד לגבי מחירוני הרכב בעוד 3 שנים, בקשה לא פשוטה.

כמו שאמרו לך רכב זאת לא השקעה זאת הוצאה וזאת הסיבה שרוב רובם של ההמלצות של חברי הפורום מכוונות לחווית נהיגה,הרגשה אישית וסיפוק.

 

נכון שיש הטבות ששמורות רק ל"חבר" , אבל הם מועטות.

הזכרת את האיביזה 1.2 TSI המאובזרת, הציעו לך ב-105,000 במסגרת מבצע של חבר, אז מניסיון אישי (בעלים של איביזה כזאת) אפשר להוציא הנחות גדולות וטובות יותר מ"מבצע חבר" שהציעו לך.

ועוד דבר, זה שמסומנים 3 מקומות במושב האחורי באיביזה לא אומר שבאמת אפשר לשבת שם 3 מבוגרים.

 

האודי A1 בכל לא יושבת בקו מקביל לאיביזה בגלל שהיא בעלת מנוע חזק יותר אבל גם יקרה בכ-20-25K מהאיביזה.

קח בחשבון שיש פחות האודי A1 על הכביש מאשר איביזה/וולוסטר לפי דעתי זה יתרון.

 

הוולוסטר בעלת מנוע אטמוספירי,שונה לחלוטין מהאיביזה והאודי.

אני ביצעתי נסיעת מבחן על הוולוסטר,הרגישה לי עייפה יחסית לכוחות סוס שלה, גם אין לה פוטנציאל שיפורים.

יש לה לוק מיוחד, זה מה שאפשר להגיד עליה.

 

בהצלחה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

המבצע של סיאט איביזה ב-105 זה לא מבצע של חבר. זה הנחה שנתנו לי בלי קשר לכלום.

 

המבצע של "חבר" שדיברתי עליו זה על האוודי במקום 151K ב-128K.

 

חותם לכם שלא יתנו לכם בלי "חבר" אם תלכו לסוכנות.

 

עוד חוות דעת על השתלמות העסקה?

 

יכול להיות שבעוד 3 שנים כשאצטרך להחליף רכב הוולוסטר תהיה שווה יותר מהאוודי?

 

תודה חברים יקרים!

פורסם

כמו שכבר נאמר נראה שהשרשור מיצה את עצמו כבר בעמוד הקודם.

אי אפשר לנחש היום מה תהיה ירידת הערך של הרכב בעוד 3 שנים, לכן ממליצים לך, פותח השרשור, ללכת על מה שאתה אוהב, ולא להתחיל לנחש איזה רכב יעלה יותר כיד שניה בעוד 3 שנים.

פורסם

רכב זה לא מניה , תקנה לפי מה שאתה מחפש באוטו לא לפי כשאני ימכור אותו כמה הוא יהיה שווה , בכל אופן יש לי A1 ידנית גם כמוך התלבטתי אבל בסוף הלכתי עליה אין מה להגיד חוץ מזה שחסר קצת אבזרים אבל אפשר להוסיף אוטו ממולץ מבחינת סחירות אני לא נביא ...

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...