Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה לפני עידן VAG היו עם ליין מוצרים מצומצם ומיושן. גם סיאט לא היו בדיוק פאר היצירה והזקן של פיאט באותם שנים לא היה משהו.

התרומה הטכנולוגית של סקודה וסיאט "הישנות" לקונצרן הייתה אפסית. הקונצרן קנה פשוט מתקני ייצור ומותגים שאותם הוא עיצב לפי תפיסתו.

 

קל לזלזל היום ב-GM, אבל זאת החברה שבעצם המציאה ושיכללה את ה-brand engineering עוד בתקופה שפולקסווגן הייתה בגדר שיחת סלון בין פרדיננד פורשה להיטלר. GM התמחו כבר אז בלמכור את אותה שלדה במגוון שמות מותג, עיצובים ורמות גימור.

פורסם

כמו שכתבתי בתחילת דבריי-שברולט היתה פעם מותג העולה על טויוטה במכירותיו.

השברולט האמריקאיות נטו היו מכוניות טובות.

הבעיה שמרגע שהחברה החלה לייצר מכוניות בקוריאה ,היא הזיקה מאוד למותג שברולט.

וזה שהיא הזיקה זה מתבטא במחירונים-אין ממש ביקוש גדול למכוניות והן יורדות בהתאם.

כולי תקווה כי הליין החדש של שברולט -הקרוז והסוניק ישפרו את איכות המותג

ולא יהוו מקור לבדיחות על מכוניות מתפרקות כמו האופטרה והוויואנט.

(גם אני הייתי מעדיף לאנטיס בת 10 על פני אופטרה בת 5-וזה מראה את כוחו של מותג מאזדה לעומת שברולט)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

כל רכב היום שעולה על הכביש מתרסק אחרי שנתיים/שלוש כאילו דירדרו אותו מההר הגבוה בעולם.

 

אין קשר לדגם ספציפי שברולט/דייהו וכדומה.

 

סה"כ כל האוויאו והאופטרה וכנ"ל הקרוז הן מכוניות בסיסיות ואמינות יחסית ועל פניו אתה קונה שנתון גבוה במחיר של אוטו ישן:wink:

 

גם יונדאי למינהן אותו עיקרון..רק היום מכרתי אלנטרה 2005 עם טסט 9 חודשים כל התוספות עם חשבוניות תיקונים/טיפולים על סך 8000 שקלים רק מהחודשיים האחרונים ב-17000 ש"ח למרות שמחירון 28500 זה השוק .

 

קח דוגמה קרוז 2009 עלתה לפני 3 שנים בין 119000 ל-124000 ש"ח ונמכרות היום ב-55000/60000 סה"כ זה טירוף!!

 

הכי מגניב וולבו S80T6 עלתה ב-2004 397000 ש"ח לא פחות ולא יותר ,היום אחרי 8 שנים סה"כ נמכרת בפחות מ-10% מהעלות...:wink:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
כל רכב היום שעולה על הכביש מתרסק אחרי שנתיים/שלוש כאילו דירדרו אותו מההר הגבוה בעולם.

 

אין קשר לדגם ספציפי שברולט/דייהו וכדומה.

 

סה"כ כל האוויאו והאופטרה וכנ"ל הקרוז הן מכוניות בסיסיות ואמינות יחסית ועל פניו אתה קונה שנתון גבוה במחיר של אוטו ישן:wink:

 

גם יונדאי למינהן אותו עיקרון..רק היום מכרתי אלנטרה 2005 עם טסט 9 חודשים כל התוספות עם חשבוניות תיקונים/טיפולים על סך 8000 שקלים רק מהחודשיים האחרונים ב-17000 ש"ח למרות שמחירון 28500 זה השוק .

 

קח דוגמה קרוז 2009 עלתה לפני 3 שנים בין 119000 ל-124000 ש"ח ונמכרות היום ב-55000/60000 סה"כ זה טירוף!!

 

הכי מגניב וולבו S80T6 עלתה ב-2004 397000 ש"ח לא פחות ולא יותר ,היום אחרי 8 שנים סה"כ נמכרת בפחות מ-10% מהעלות...:wink:

 

מצד שני אני מכרתי הונדה CRV יד שנייה שנת 2002 ב61K, אז מה זה אומר ? שהוולבו פחות טובה ?

זה הכל עניין של מצב הרכב, כמה כאלה יש בשוק, אצל מי הוא היה והאם הוא נחשב אמין.

רכב מבעלות פרטית, ללא תאונות וק"מ נמוך תמיד יחטף, ללא קשר לכמה השוק מוצף בליסינג.

נהג ותיק

×
×
  • תוכן חדש...