Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנהג חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא שבשביל זה צריך כסף,ואם אין כסף אז רצוי להתאפק קצת כדי לא לאכול אותה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הכסף, דוד שלי ייעץ לי שקודם כל תהיה לי עבודה, כי בלי עבודה אני לא יכול להחזיק רכב. השגתי עבודה, אז הגיע הזמן לרכב.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

Apple מעלה נקודה חשובה. למרות שרכבים כאלה אולי לא הרבה יותר יקרים בתחזוקה שוטפת, תקלות עלולות להיות לא זולות במיוחד.

דבר נוסף, הסוג הזה של רכבים הוא לא מבין החסכוניים שיש, וזה נאמר בעדינות. כך שאם אתה מתכנן לנסוע הרבה, עניין הדלק יכולה להוות חשיבות.

אם אתה בכל מקרה מחליט על הדגם הזה, חשוב לבדוק את הרכב לפני הקניה בצורה מדוקדקת כדי לפחות להקטין את הסיכוי להתקל בתקלות יקרות בעתיד.

פורסם

כמובן שאני אבדוק את הרכב בדקדקנות, ככה אני יעשה לכל רכב שאני אבדוק. לגבי הדלק, הבית ספר קרוב לי לבית אז ככה שאני מסודר בעיניין הזה. ורוב הנסיעות שאני אנהג יהיו רגועות.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

אני הייתי בדיוק במצב שלך לפני כמה שנים.

בחרתי לסוע באוטובוס ולחסוך את הכסף ללימודים-עכשו קניתי רכב שאני נהנה ממנו.

לטובתך,חכה עם החלום,תוכל להגשים אותו בצורה הרבה יותר טובה בעתיד.

נ.ב-בגיל הזה הפוזה שיש לרכב משפיעה רבות(אתה חושב שלא אבל היא כן),עדיף לסוע על אוטו בטיחותי וחלש(נהג חדש!) מאשר לעשות תאונה ולגמור לא טוב.

 

לא כותב את זה כי אני נגדך אלא ההפך לטובתך,קנה מכונית זולה לתחזוקה ובטיחותית ותחשוב שוב אם אתה באמת צריך אוטו.

ליטר דלק עולה 8 שקל,ביטוחים לנהג צעיר,יישור קו,טסט,טיפולים,תחזוקה שוטפת לרכב ספורט ישן-אם אתה מסתכל על זה כ"קניתי אוטו וזהו" אתה חיי בסרט,תשאיר עוד 6-7 בצד לכל השאר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

שוב, אני ומודע לכל! לכל ההוצאות, ביטוח, דלק תחזוקה, אני לא טיפש, ולמרות שאני נהג חדש אני עשיתי שיעורי בית לפני ואני מספיק בטוח בעצמי ללכת על זה. ותאמין לי, בגיל הזה אני צריך אוטו בהחלט. מה עם יציאות עם חברים? אתה יודע כמה עולה מונית היום? את הכסף הזה שאנחנו מבזבזים על מוניות אפשר להשים על דלק וזה יצא לנו הרבה יותר חסכוני מבחינה כלכלית. ומה עם העזרה מההורים? אני אישית לא רוצה לנהוג על האוטו של המשפחה שלנו כי במידה ואני עושה תאונה חס וחלילה או עושה לו נזק, ההוצאות נופלות על אבא שלי, או בכלל אנחנו נתקעים בלי אוטו. בגלל זה אני צריך אוטו שישרת אותי ויפה, וגם יהיה מתאים לתחביב שאני אוהב. אני יחזיק אותו לבד, אומנם זה לא קל כמו שזה נראה אבל ככה זה. בשביל הנאות משלמים.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

יש הגיון בתגובתו של Apple. ולדעתי דורש שיקול. אם אתה בטוח שלא תהיה לך בעיה לכלכל את האוטו, ואם ההורים שלך מוכנים לעזור לך במקרה ותצטרך לדעתי אין רע בדבר. אבל שוב חלומות לחוד ומציאות לחוד.

אני את הרכב הראשון שלי קניתי רק בגיל 27 (כשאת הרשיון הוצאתי בגיל 21) בגלל שהמצב הכלכלי איפשר סוף סוף.

צריך לזכור שעם כל רכב ישן אתה עלול להתקע, בלי קשר בין אם זאת 306XSI, 106XR או פונטו. אז צריך להשאיר כסף בצד לתקלות שלא ציפית להן. ברכבי ספורט הן נוטות להיות יקרות יותר.

ברכב ספורטיבי מומלץ לבצע טיפולים לאחר מספר קטן יותר של ק"מ, ביחס לרכב "רגיל".

פורסם

אני רק רוצה שתבין:

13000-אוטו

3000-יישור קו

3000(בערך תברר)-ביטוח,בלי צד ג'.

1500-אגרת רישוי.

1200-צמיגים סבירים.

ועוד X לדברים שיצוצו.

אם תעשה תאונה עם המשפחתי אז יתקנו ובאותו הזמן יביאו חלופי,תעשה תאונה עם 106 לא יהיה מה לתקן.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אני רק רוצה שתבין:

13000-אוטו

3000-יישור קו

3000(בערך תברר)-ביטוח,בלי צד ג'.

1500-אגרת רישוי.

1200-צמיגים סבירים.

ועוד X לדברים שיצוצו.

אם תעשה תאונה עם המשפחתי אז יתקנו ובאותו הזמן יביאו חלופי,תעשה תאונה עם 106 לא יהיה מה לתקן.

 

לגבי הכסף אל תדאג! לגבי הרכב של ההורים, זה לא סתם שאנחנו יכולים לבוא ולתקן אנחנו לא רוטשילד. אתה לא יודע מה המצב הכלכלי של המשפחה שלי. אז ככה שאני מתחשב בהורים שלי מבחינה כספית תאמין לי לא חסר אנשים בגיל שלי שכבר לא רוצים לקחת כסף מההורים, ולהכביד עליהם.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

לא רוצה להיכנס לך לכיס אבל,אם אתה בן 17 אז אתה כנראה לומד וכנראה אתה לא בעל ממון,ולכן אם הרכב ייתקע ההורים ישלמו.

איזה רכב יש להורים שאתה כ"כ מפחד עליו?(מה שלא יהיה זה 800-500שקל לכל היותר).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

שלי יוצאת בסביבות ה1400+60ש"ח על הבדיקה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
לא רוצה להיכנס לך לכיס אבל,אם אתה בן 17 אז אתה כנראה לומד וכנראה אתה לא בעל ממון,ולכן אם הרכב ייתקע ההורים ישלמו.

איזה רכב יש להורים שאתה כ"כ מפחד עליו?(מה שלא יהיה זה 800-500שקל לכל היותר).

 

יש להם קיה קארנס 2003 דיזל. ולמה אני מפחד עליו כל כך? כי הוא שייך לאבא שלי, זה לא באמת רכוש שלי. ובמידה ואני יהרוס אותו הוא יכעס עליי והוא יפחית לי את הרשות לנהוג בו. וגם כן שאין לי כל כך הרבה ניסיון על הכביש, בשביל זה אני רוצה שיהיה לי משהו משלי שאני אלמד גם דרכו נהיגה אבל שהנזק יפול עליי ולא על אבא שלי. אין לי בעיה להעמיד את הרכב שאני אקנה בחנייה כשיש לו תקלה, אני אשיג את הכסף עד שהוא יתוקן.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

כמו שזה נשמע לי, אתה צריך קודם כל לחסוך לאוטו וחצי, ורק אז לחשוב איזה אוטו לקנות כי קל לתכנן הרבה דברים מראש אבל צריך שזה יתבצע

פורסם

אני יודע איך ההרגשה שאתה מת לאוטו ואחרי הרבה זמן אתה רואה את זה באופק ועדיין כולם מפחידים אותך כמה זה קשה ונורא וצריך לחסוך ללימודים :-D

אני גם עברתי את זה ואני יכול להגיד לך שכול עוד אתה עובד בעבודה קבועה ומקבל לפחות 1K לחודש, הכל יהיה בסדר!

אפילו ישאר בצד לשיפורים ותוספות :-) כל עוד לא נפלת על רכב עם הרבה תקלות.

אבל גם אז אני משוכנע ש- 1K בחודש זה מספיק, וגם אם פעם יהיה חסר, תחכה למשכורת הבאה ואז תתקן.

שום דבר לא בוער והרכב לא ירקב אם יעמוד בצד כמה שבועות.

אני מאמין שהשאלה זה לא אם אתה יכול להשקיע ברכב, אלא אם אתה מוכן!

 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...