Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מזה תקופה ארוכה אני מתלבט מה לרכוש ואני חייב לציין שאין לי שמץ של מושג ברכבים!

 

הדרישה הכי חשובה שלי היא - דלק. רכב שיהיה כמה שיותר חסכוני.

 

ומן הסתם שיהיה בטיחותי.

 

כמו שציינתי אני מחפש רכב חדש/יד ראשונה מ-2009 שיעלה עד 60,000 ש"ח (חריגה לפה או לשם לא קריטית :wink: )

 

הנסיעות שלי הן בערך 20 ק"מ ביום בכביש המהיר (איילון) ובסופ"ש 10 ק"מ עירוני.

 

בדקתי על סוזוקי אלטו שנאמר לי שהיא לא בטיחותית, ביררתי על טויוטה אריוס - יקרה(אבל מושלמת).

 

מה אתם אומרים על מנוע 1,000 סמ"ק?

 

תודה רבה, שבת שלום וחג שמח..

 

ספי גניס :)

פורסם

אם רוב הנסיעות שלי היו בבין עירוני-לא הייתי קונה רכב כמו אלטו (רכב שמיועד יותר לעיר).

אפשר לחפש סופר מיני (גם בחברות ליסינג כמו אלבר/הרץ) כמו סיריון משומשת (עד 2011 הרכב עדיין נמכר)/גרנדה פונטו/פיקנטו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

היי ספי,

 

לא ברור אם התכוונת לטויוטה אייגו (המקבילה לאלטו) או ליאריס

היאריס עם מנוע 1000 סמ"ק יש בשנתונים 2000-2002, היתר עם מנועי 1300, רכב בטיחותי וחסכוני אם כי יש מוצלחים ממנו.

 

ויש את האייגו, רכב לעיר, זריז יחסית וחסכוני - מנוע 1.0, 68 כ"ס, אתה נוסע 20 ק"מ ביום מחוץ לעיר זה עוד סביר.

עקב האכילס: איכות חומרים לא בשמיים, תא מטען פיצי והנוחות לא אידאלית.

מבחינת הבטיחות, יש בקרת יציבות, ABS ו6 כריות אוויר שזה יפה. לא מצאתי מבחני ריסוק שלו.

אייגו ידנית חדשה עולה 68,000 ש"ח, אוטומטית 72 אש"ח.

 

ענת

http://malkabakvish.blogspot.co.il/ מבחני דרך במלכת הכביש

https://www.facebook.com/queenoftroads פייסבוק

http://instagram.com/queen.of.the.roadאינסטגראם

פורסם

תקנה פאביה/206+/איביזה יד שנייה.

בת שנה-שנתיים ותעלה כ60-50K

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

חברים תודה רבה על העזרה.

למען האמת התכוונתי לטויוטה היברידית אבל זה לא רלוונטי - יקר מידי בשבילי!

 

התחלתי לכוון בזכותכם כיוון, אבל הדבר היחידי שאני לא סגור עליו :

 

אני מחפש רכב חסכוני, הכי חסכוני שיש במחיר הזה.

חקרתי מעט על הרכבים שהבאתם פה. ויש גם כאלו שעושים 1 ל-12.

 

ספי.

פורסם

הזכירו פה 206.

 

206+ חדשה לגמרי נמכרת ב-65000 ש"ח חדשה לגמרי.

 

בתקציב שלך אתה יכול לקנות כל סופר-מיני מהשנים האחרונות - וישאר לך עודף.

 

יונדאי i20/מאזדה 2/פיאט גרנדה פונטו/פיאט 500 ועוד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בשביל 20 ק"מ ולאדם אחד מספיק רכב מיני ומנוע 1000 סמ"ק, במיוחד למי שמחפש רכב הכי חסכוני שניתן.

פזלת לכיוון אלטו ופסלת אותה בגלל 3 כוכבי בטיחות.

אני ממלץ לך לחפש פיג'ו 107 יד 2 או לקנות חדשה.

יש כבר משומשות למכירה בתקציב שלך:

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=33&SubModelID=1291&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

אם גיר רגיל לא מפריע לך, לך על זה.

אגב, פיג'ו 107 זהה לחלוטין לטויוטה אייגו (רק יותר זולה) ולסיטרואן C1.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המכוניות הקטנות האלה הן מכוניות עירוניות-הדרך שבה הן משווקות בארץ לא נכונה.

אם אתה כבר הולך לבזבז סכום כזה על רכב-תשכיר אחת ותראה אם זה מתאים לך.

גם תלוי בגובה שלך ובמבנה גוף.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...