Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בשבועות הקרובים אני עתיד לקנות מכונית חדשה(מניילונים - אין אופציה ליד 2),

התקציב עומד על כ100,000 שקלים והכיוון הוא מכונית מיני אוטומטית.

כרגע המועמדת הכמעט סופית מבחינתי היא הטויטה יאריס החדשה,

אבל לפני החתונה הקתולית אשמח לבדוק שאני לא עושה טעות בבחירה, ראיתי מבחנים השוואתים והיאריס כמכלול זוכה.

 

ההתלבטות שלי הייתה גם מול הפאביה, אבל יש לה כמה חסרונות מבחינתי, על פי הבנתי סקודה מתכננים על דגם חדש מה שיפגע במכירת הדגם בעתיד, מבחינת אמינות טויטה עולה על סקודה(תקנו אותי אם אני טועה), והיאריס אמורה להמכר יותר טוב, בטח בעובדה שהדגם שאני עתיד לקנות הוא הדגם החדש(2012).

 

עוד עניין שיחסית חשוב לי(לאמא) זה מקום אחסון והיאריס ביחס לשאר המיני דווקא נותנת תשובה טובה.

ודבר אחרון מבחינת צריכת דלק גם פה היאריס הראתה ניצחון.

כאמור אני די נדלקתי על היאריס אבל יתכן שזה סתם מהלחץ של קניית רכב חדש וטשטוש של כמה מבחנים השוואתים שראיתי וקראתי, אז אשמח לשמוע עוד דעות!

 

תודה רבה! :-)

פורסם
איפה מצאת מקום אחסון ביאריס? ראית את הרכב? נסעת?

 

ראיתי - כן.

נסעתי - בקרוב.

 

מקום אחסון יחסית לשאר המיני שנתקלתי בהן.

 

תודה.

פורסם
ראיתי - כן.

נסעתי - בקרוב.

 

מקום אחסון יחסית לשאר המיני שנתקלתי בהן.

 

תודה.

 

אחסון קטן מאוד לדעתי ביאריס (משווה לפיאסטה, פולו וגטס). בנסיעת מבחן שם לב על התנהגות ההגה (לא מתקשה)

פורסם

יש סופר מיני אוטומטיות לא פחות טובות כמו ה I20 החדשה,פיאסטה,אופל.

החיסרון של כל ה- 3 הללו לעומת טויוטה הוא שבסבירות גבוהה הדגמים הללו ידיעו לליסינג/השכרה וזה יוריד את ערך הרכב במכירה עתידית (אם כי רכב פרטי ושמור יקבל קרוב למחירון).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
כדאי אולי לתקן את הכותרת. בפעם האלף - מדובר במכונית סופר מיני :wink:

 

פעם אחרונה שהשתמשתי במינוח "סופר מיני" המוכר אמר "מה עם סופרמן? גם תופס?"

 

colauti 9 איפה הדגמים האלה עומדים מבחינתי ביחס לתקציב?

 

תודה לכולם על התגובות =)

פורסם

בסופר מיני זה טעות ללכת על אוטומאט לדעתי.

 

גם אתה מפסיד כוח ויחסית יש לך מעט כוח (80 כ"ס בערך, תלוי איזה מכונית אבל זה הממוצע בסופר מינים),

 

וגם אחת המטרות של סופר מיני זה חסכון בדלק.

 

שמע, אם זה לא קריטי בשבילך תלך על ידני.

 

זכור גם שדגם ידני הרבה יותר זול מאוטו דגם אוטומאטי (לפעמים מדובר בהבדל של יותר מ-10,000 ש"ח)

 

אני לא רואה את עצמי לוקח סופר מיני אוטומאט.

 

רק דבר אחד יש לזכור שיכול להיות שיהיה לך קשיים במכירת ידני בעתיד. למרות שזה תקף יותר למשפחתיות ולא לסופר מיני שיש הרבה ידניות כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...