Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדוגמנית נבחרה הזמרת שהייתה אז בכותרות MARISA SOLINAS.

מטוס הג'מבו הראשון של אלאיטליה ואלפא GTV 1750 MARK 2 חדשה.

marisa-solinas-e-alfa-romeo-L-Mqid5u.jpg

marisa-solinas-e-alfa-romeo-L-7SJw4P.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

רציתי לכתוב מיטב התוצרת האיטלקית רק הג'מבו קצת מקלקל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הדוגמנית נפלאה

 

 

אבל נראה לי שבניגוד לאלפא היא נראית כבר קצת פחות טוב...

 

52721.jpg

248342d1338265738-mk-1-1750-gtv-nose-panels-available-anywhere-photo.jpg

 

אכן... סבתא מריסה

 

sic transit gloria mundi

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

מה שמפחיד פה זה שרק הגמבו הזה אני בטוח עוד טס מעל האטלנטיק כל יום רומא ניו יורק, הזמרת והאוטו הפכו מזמן לפריט אספנים ורק הגמבו לא מפסיק לטוס .

אני לא הייתי טס אלאיטליה רק בגלל צי המטוסים המיושן שלהם שרובו גם אספנות מזמן .

 

 

 

פורסם

מה שמשותף לאלפא ולאלאיטליה זה המצב שהגיעו אליו בסוף, כשאלפא נמכרה לקונצרן אלפא ואלאיטליה ניצלה בעור שיניה מפשיטת רגל כואבת.

כאחד שהעריך מאד את מכוניות אלפא, הן מהצד העיצובי והן ברמת ההנדסה יוצאת הדופן שלהן, לא נותר לי אלא להצטער שחברה מובילה טכנולוגית הפכה לחברה כה שולית, שמייצרת היום פיאטים מחופשות.

שלא לדבר על מה שעובר על לנצ'יה, פשוט עצוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מה שמפחיד פה זה שרק הגמבו הזה אני בטוח עוד טס מעל האטלנטיק כל יום רומא ניו יורק, .

 

כבר שנים שמלבד האירנים אף אחד לא טס עם 747-100

ואני לא צוחק!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מה שמשותף לאלפא ולאלאיטליה זה המצב שהגיעו אליו בסוף, כשאלפא נמכרה לקונצרן אלפא ואלאיטליה ניצלה בעור שיניה מפשיטת רגל כואבת.

כאחד שהעריך מאד את מכוניות אלפא, הן מהצד העיצובי והן ברמת ההנדסה יוצאת הדופן שלהן, לא נותר לי אלא להצטער שחברה מובילה טכנולוגית הפכה לחברה כה שולית, שמייצרת היום פיאטים מחופשות.

שלא לדבר על מה שעובר על לנצ'יה, פשוט עצוב.

 

 

כמדומני שאלפא רומיאו שייכת לחברת פיאט כיום. ולכן אלפא רומיאו היא למעשה פיאט עם סמל של אלפא רומיאו:-)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

GTV 1750 פריט אספנות ששוה לשמור עליו, הפרונט המיוחד והאגרסיבי, עליה נבנתה ה-GTAM האגדית.

יש לנו במועדון אלפא קלאסיק מספר חברים בעלי מכוניות כאלו, אחת מהן הבאנו למפגש מועדון החמש שהיה בשישי האחרון.

526315_370290576374936_342100284_n.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
52721.jpg

248342d1338265738-mk-1-1750-gtv-nose-panels-available-anywhere-photo.jpg

 

אכן... סבתא מריסה

 

sic transit gloria mundi

לא משהו שפחח לא יכול לסדר בשני המקרים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
GTV 1750 פריט אספנות ששוה לשמור עליו, הפרונט המיוחד והאגרסיבי, עליה נבנתה ה-GTAM האגדית.

יש לנו במועדון אלפא קלאסיק מספר חברים בעלי מכוניות כאלו, אחת מהן הבאנו למפגש מועדון החמש שהיה בשישי האחרון.

לא רק ששוה לשמור, אלא גם כיף לנהוג בו, כמו בכל מכוניות אלפא מהשנים הללו.

עבור, לפחות, האלפא האחרונה היתה ה 75 שייצורה הופסק ב 92'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לא רק ששוה לשמור, אלא גם כיף לנהוג בו, כמו בכל מכוניות אלפא מהשנים הללו.

עבור, לפחות, האלפא האחרונה היתה ה 75 שייצורה הופסק ב 92'.

 

תזכיר לי לקחת אותך לסיבוב ב-156 GTA משנת 2005 :-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

צביקה לפי האנלוגיה שבדברים שכתבת:פיאט היא בעלת הבית באלפא ולכן מכוניות אלפא הינן פיאט בתחפושת

בנטלי בבעלות פוולקסוגאן ולכן מכוניות בנטלי הן פוולקסוגאן בתחפושת?

שיטת הפלטפורמות המשותפות נפוצה אצל כל היצרנים בעולם כדי לצמצם עלויות פיתוח

על מה ביססת את הקביעה שמכונית אלפא של היום אינן אלא פיאט

האם נסעת בכלל באחת מהן ?

האם המקלדת סובלת הכל לא כדי לחשוב שניה לפני שאתה לוחץ על פרסם הודעה?

ניר

פורסם

אני מניח שכמוני הוא מתבסס על כתבות רכב בכל מיני ירחונים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...