Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי גאנטים כסופים

אני רוצה לצבוע אותם בצבע לבן

אני רוצה לעשות צביעה מקצועית

 

אני מעוניין בתגובות עניניות בלבד!

אשמח לקבל את המספר של יובל מלמד גם

ודעות על אנשים שצבעו בעבר

האם הצבע מתקלף או דברים כאלה...

 

תודה

פורסם

הצבע מתקלף? כן, אם תקבל מכות על הג'אנט.

מחיר? 500~ תלוי במידת הבעייתיות של הצביעה.

מחזיק מאוד טוב. נראה מעולה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
למישהו יש את הטלפון של יובל או הסדנה שלו?

דרך-אגב המחיר שאמרת הוא ל 4 גלגלים?

\\

נראה לי הגיוי

אם זה לגלגל יחיד אז 2000 שקל צביעה לא נשמע טוב...

פורסם

שאלה קטנה: האם יש בעייה חוקית כלשהי עם שינוי צבע הג'אנטים? או במילים אחרות, האם יכולים לעצור או להוריד מהכביש על שינוי צבע ג'אנטים?

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
שאלה קטנה: האם יש בעייה חוקית כלשהי עם שינוי צבע הג'אנטים? או במילים אחרות, האם יכולים לעצור או להוריד מהכביש על שינוי צבע ג'אנטים?

 

פליקס.

נו באמת:shock:

הורדה על צביעת חישוקים, אפילו במקומותינו לא יעלו על הדעת לעשות זאת.

 

יש לי גאנטים כסופים

אני רוצה לצבוע אותם בצבע לבן

אני רוצה לעשות צביעה מקצועית

בחישוקים כסופים הנך מתכוון לציפוי ניקל?

בכדי לעשות עבודה מקצועית על חישוקים כאלו, וגם על חישוקים אחרים, רצוי לבצע ניקוי חול(יקר) ורק אח"כ לבצע צביעה.

ניתן גם לצבוע בצבע אפוקסי שעמיד לאורך זמן(גם זה יקר).

 

ולכל המבקשים:

יובל מלמד, רח' המסגר 30 ת"א, טל' - 03-5372525

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

המחיר הוא ל-4 ג'אנטים, כוללל ניקוי חול (חייבים להוריד את הלכה של הצבע המקורי).

 

מלמד נמצא בהרצליה במוסך המרכזי של סובארו, הוא כבר לא במסגר.

יש לו אתר (sparco.co.il אם אני לא טועה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אם הוא בהרצליה אז כנראה שהטלפון שלו שונה לא?

אני לא מוצא את האתר שלו אז אם יש למישהו את הטלפון המעודכן שלו שיפרסם בבקשה.

תודה.

CIVIC ESI

פורסם

תשמע..

תפרק את הגאנטים ,תוציא את הצמיגים , ולך לפחח כל שהו שיצבע לך

לא משנה אצל מי תצבע , בסופו של דבר זה הרי צבע בדיוק כמו צבע של הרכב ..

ואין שום סיבה שהצבע ירד או יתקלף אלא אם כן לא תקבל שריטות ממדרכות !!

מחיר ?? בין 200-500 ש"ח

 

ולא שקל אחד יותר !

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...