Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין במוצר הבא :

http://www.autogeek.net/flex-orbital-polisher.html

 

הוא מתאים לארצות הברית מבחינת חיבור לחשמל (110 וולט) , באותו אתר מוצע בדיוק אותו פולישר לאירופה (230 וולט) רק ב-100 דולר יותר.

 

מישהו יכול להגיד לי למה ההפרש כה גבוה במחיר ? והאם אני אוכל לקנות את האמריקאי ולהתאים אותו לשימוש פה בארץ ?

 

תודה .

פורסם

ה-FLEX באמת בעל שם ונחשב להכי-הכי.

 

אתה יכול ללכת על ה-G220V2 של מגווירס.

 

לי באופן אישי יש את ה-DAS6 PRO. למשתמש הביתי אני חושב שזה מעל ומעבר, מספק תוצאות מעולות ומקצועיות.

פורסם

מישהו שיש לו את הפולישר כמו שלך אמר לי שלוקח לו זמן לשייף את הלכה , וברכב גרמני שהלכה קשה להסרה זה חשוב.

 

בכל מקרה יצרתי קשר עם יבואן flex בישראל ואמרו לי להתקשר בראשון לברר עלויות .

פורסם

ההפרש כנראה נובע מכמות קטנה יותר של יחידות מיוצרות, מה שמעלה את ההוצאות של המפעל מחד, וגורם לו לרצות להרוויח יותר על כל יחידה שהוא מוכר מצד שני, וביורו המחיר נראה פחות מפחיד מצד שלישי... אה, ויש כאן גם את אלמנט הכלב שמלקק את איבריו כי הוא יכול. זאת לדעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מתעלק על השרשור,

 

אני גם זומם לרכוש מכונת פוליש אבל יש לי בעיה:

 

אין לי מקור מתח בחניון התת קרקעי של הבניין.

 

האם ישנה איזו מכונה שמותאמת לעניין הזה (יכולה לעבוד נניח עם מצבר חיצוני או משהו כזה) או שאין לי ברירה ואצטרך לעבוד על הרכב ידנית?

 

תודה

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ממיר מתח שיעמוד בהספקים האלה יהיה יקר מאוד וגם יהיה חתיכת בלטה ענקית.

אני קניתי ממיר מתח להספק של 500w ושילמתי 400 שקל.

ואתה תצטרך משהו יותר מאסיבי!

 
 

 

 
 
פורסם

לגבי אם מוכרים בארץ או לא , בשיחה שדיברתי עם בחורה שם היא אמרה לי שצריכות להגיע 2 יחידות לארץ.

 

לא יודע עד כמה זה נכון אבל יום ראשון אני אברר סופית .

 

אני ארכוש אחד מהארץ וזהו , סיפור לגרום לה לעבוד בארץ.

פורסם

אני הזמנתי מ:

http://www.shinearama.co.uk/search.php?fcat=89

 

המשלוח עולה 25 פאונד.

החנות מנקה את ה-VAT בגובה 20%.

דרך האתר אין אופציה של משלוח לישראל במשקל של יותר מ-2 ק"ג, לכן צריך לפנות בבקשה דרך המייל.

באותה הזמנה הזמנתי גם Meguiar's DA Microfibre Cutting עם הקומפאונד היעודי, חומרים של מנזרנה(SF4000, PF2500) ופדים של lake.

 

בארץ שילמתי ל-FEDEX עוד 226 ש"ח.

 

לדעתי ה-DAS6 PRO מספיק טובה אבל למי שרוצה להשקיע, יש גם מכונות יותר יקרות.

פורסם

danielharati - אם אתה מבקש שישלחו לך דרך royal mail יותר מ-2 ק"ג זה אפשרי ?

 

אני לא רוצה לשלוח כלום דרך פדקס הם גנבים , וגם לא UPS וDHL.

פורסם

לכל המעוניין ,

 

מ.א.מ מוכרים את הflex במחיר של 3200 ש״ח , מי שמעוניין שיצור קשר איתם .

 

בשבילי המחיר יקר להחריד ואני מתכוון להזמין אותה מאירופה במחיר 1800 ש״ח ללא משלוח

×
×
  • תוכן חדש...