Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להחליף את ה 308 שלי ברכב קטן יותר

שקלתי את היאריס כיוון שפעם הייתה לי את היאריס מהדור הראשון ומאוד אהבתי אותה.

אך הבנתי שלמרות צריכת הדלק המעולה והמוניטין שמבטיח אמינות היאריס לא מציעה ביצועים זריזים במיוחד ובכללי מדובר ברכב בינוני בשאר התחומים והפולו נחשבת טובה יותר[ 1.2 TSI].

חשובים לי הביצועים כיוון שהפיג'ו 308 הייתה איטית וזה הרגיז כמו כן הנוחות צריכה להיות טובה[ לא נוקשה מאוד ולא רועשת מאוד] והגיר אוטומטי.

התקציב פחות או יותר הוא 100,000-115,000.

 

אשמח לקבל את דעתכם ואשמח לדעת אם יש הצעות אחרות שעונות לי הדרישות

תודה

פורסם

אני בשום אופן אינני מומחה, אך עשיתי נסיעת מבחן על שתיהן לאחרונה.

מבחינת ההרגשה הכללית והתגובות לדעתי אין בכלל השוואה. הפולו עם TSI יותר טובה באופן מוחלט.

היאריס החדשה הרגישה לי מגושמת ו"עצלנית" אפילו לעומת גרסאות היאריס הישנות, שלדעתי היו מוצלחות יותר.

 

עוד נקודה שאולי שווה התיחסות - גודל תא המטען בפולו (ובפאביה) גדול משמעותית מהיאריס. לי זה חשוב.

פורסם

מבחינת ביצועים, פולו TSI זריזה יותר מהיאריס. המנוע המוגדש עושה את שלו, גם אם לא בנתוני התאוצה הרשמיים אלא בתחושה. מבחינת צריכת דלק, אני ממש לא בטוח שהפולו תהיה חסכונית יותר מהיאריס. על אחת כמה וכמה אצל נהג שרוצה לנצל את המיטב מהביצועים שמציע הרכב. TSI+DSG זה שילוב שיכול להציג צריכת דלק מצויינת אם נוהגים אותו בעדינות, אבל כשנוהגים אותו בעדינות אין שום תחושת כוח (ע"ע 60 קמ"ש בהילוך שישי).

 

גם הדורות הקודמים של היאריס, לפחות בגרסאות האוטומטיות הרגילות, היו די בינונית. היאריס מעולם לא ניסתה להציע איזה חידוש מדהים שאי אפשר היה למצוא באף רכב אחר. כל שלושת הדורות של היאריס שומרים פחות או יותר על אותו המתכון - סופר מיני קטנה, חסכונית וסולידית.

 

אופציה נוספת שאתה יכול לשקול אם אתה מחפש ביצועים סבירים וצריכת דלק נמוכה - הונדה ג'אז היבירידית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני בשום אופן אינני מומחה, אך עשיתי נסיעת מבחן על שתיהן לאחרונה.

מבחינת ההרגשה הכללית והתגובות לדעתי אין בכלל השוואה. הפולו עם TSI יותר טובה באופן מוחלט.

היאריס החדשה הרגישה לי מגושמת ו"עצלנית" אפילו לעומת גרסאות היאריס הישנות, שלדעתי היו מוצלחות יותר.

 

עוד נקודה שאולי שווה התיחסות - גודל תא המטען בפולו (ובפאביה) גדול משמעותית מהיאריס. לי זה חשוב.

 

 

מבחינת ביצועים, פולו TSI זריזה יותר מהיאריס. המנוע המוגדש עושה את שלו, גם אם לא בנתוני התאוצה הרשמיים אלא בתחושה. מבחינת צריכת דלק, אני ממש לא בטוח שהפולו תהיה חסכונית יותר מהיאריס. על אחת כמה וכמה אצל נהג שרוצה לנצל את המיטב מהביצועים שמציע הרכב. TSI+DSG זה שילוב שיכול להציג צריכת דלק מצויינת אם נוהגים אותו בעדינות, אבל כשנוהגים אותו בעדינות אין שום תחושת כוח (ע"ע 60 קמ"ש בהילוך שישי).

 

גם הדורות הקודמים של היאריס, לפחות בגרסאות האוטומטיות הרגילות, היו די בינונית. היאריס מעולם לא ניסתה להציע איזה חידוש מדהים שאי אפשר היה למצוא באף רכב אחר. כל שלושת הדורות של היאריס שומרים פחות או יותר על אותו המתכון - סופר מיני קטנה, חסכונית וסולידית.

 

אופציה נוספת שאתה יכול לשקול אם אתה מחפש ביצועים סבירים וצריכת דלק נמוכה - הונדה ג'אז היבירידית.

 

 

תודה רבה על תגובותיכם. חבר שלי קנה את הג'אז ההיברדית ודיי התאכזב ואני לא זקוק לכל המקום שלה וכנ"ל לגבי הפולו והיאריס, פחות חשוב לי תא המטען ומרחב אחורי.

איך הפולו והיאריס מבחינת נוחות נסיעה? אולי יש אופציה יותר נוחה משתיהן עם ביצועים טובים יחסית?

פורסם

לאחרונה סייעתי לקרוב בבחינת השתיים, כולל נסיעה/נהיגה בשתיהן.

לקרוב היה ניסיון סופר מוצלח עם יאריס דור ראשון, עובדה שפגעה קשה באובייקטיביות הבדיקה.

לפני כן הייתה לו גולף דור 3.

חוויית הבעלות שלו הייתה שונה לחלוטין, ומבחינתו VAG פחות אמינה ויקרה לתחזוקה לעמת טויוטה שקרובה לשלמות.

הוסיפו לכך את העובדה שהיאריס הראשונה, בסה"כ הייתה גם לא רעה על הכביש...

 

מבחינתי וגם מבחינתו המבחן היה חד משמעי, הפולו TSI מבצעת על הכביש בהרבה יותר טוב.

הקרוב שרגיש לנוחות כניסה/יציאה מהמכונית, הדגיש את יתרונה של היאריס הגבוהה יותר.

מבחינתו נקודה זו ביחד עם חווית הבעלות היוו צירוף מוחץ.

 

לא עזרו שיכנועי שבהם הוכחתי לו שנושא התחזוקה של MKT3 אינם רלוונטים יותר, ושבעבור כספו יקבל תמורה טובה יותר.

מה גם, שנושא נוחות הכניסה/יציאה הוצג כקריטי ולכן החלטתו הוכרעה.

 

היאריס חמודה, מאובזרת לא רע, נוחה, חסכונית באמת, שקטה עד שמאיצים בה, ההגה שלה קל (בעבורי - להחריד, בעבורו זה נהדר).

 

בקיצור, בהחלטה יש הרבה עניין של טעמים ולעיתים יש יתרון שאי אפשר להתווכח עמו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי כדאי לחכות ולראות מתי תגיע הגרסה ההיברידית של היאריס ומה יהיה התמחור.

אם הבדלי המחיר יהיו כמו באוריס אז יאירס היברידית בפחות מ-110 אלף שקלים יכולה להיות עיסקה לא רעה בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...