Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקפאת רשיון רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש ברשותי רכב שעומד כבר מספר חודשים ורשום על שם אחותי האם יש אפשרות ללכת להקפיא את הרשיונות ללא נוכחות אחותי שהיא רשומה בתור בעלת הרכב ?

תודה לעוזרים .!

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

תודה רבה יתנו לי להקפיא את הרישיון גם אם גילי הוא 16?

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

לך למשרד הרישוי עם תעודת הזיהוי של אחותך, ייפוי כח ממנה בכתב והרשיונות של הרכב בכדי שיהיה להם קל למצוא אותו במסוף. אתה תקבל אישור הקפאה שזה בעצם העתק של רישיון הרכב בצבע כתום דהוי כזה. לא צריכה להיות בעייה בקשר לגיל כל עוד יש לך את כל המסמכים הרלוונטיים. אני הקפאתי רשיונות לפני חודש.

מה שכן, רצוי שיהיה לרכב טסט בתוקף. אני לא יודע אם אפשר להקפיא רשיונות לרכב ללא טסט. לכן אני הקפאתי יומיים לפני שנגמר למכונית הטסט.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

באותו עניין -- אם אני מקפיא את הרכב שעדיין יש לו טסט מה עם הזמן שנשאר??

האם שמשחררים אותו הוא חוזר או שזה הלך?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

גם אני מצטרף לשואל הקודם.לפני חודשיים לא ענו,אולי עכשיו?

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
באותו עניין -- אם אני מקפיא את הרכב שעדיין יש לו טסט מה עם הזמן שנשאר??

האם שמשחררים אותו הוא חוזר או שזה הלך?

 

 

 

מה שמוקפא זה תשלום האגרה בלבד, לא תוקף הטסט.

 

במילים אחרות - יש לך טסט לחודשיים, הקפאת רישון היום והפשרת לאחר שנה - לא תקבל רכב עם טסט לחודשיים.

תצטרך מייד לעשות טסט. מה שתקבל זה רק הזיכוי הכספי.

 

 

פורסם

נכון מאוד, עכשיו אני החזרתי רכב מהקפאה...

תקבל רק הנחה בטסט הבא בסכום האגרה היחסי של החודשיים שנותרו לך לפני ההקפאה

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ בשאלה חדשה

הוצאתי את הרישיון מהקפאה לאחר חצי שנה האם הרכב צריך לעבור עוד בדיקה חוץ מהטסט ?

ועם צריך להביא לטסט עוד מסמכים חוץ מבדיקת בלמים ?

תודה ...

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם
מקפיץ בשאלה חדשה

הוצאתי את הרישיון מהקפאה לאחר חצי שנה האם הרכב צריך לעבור עוד בדיקה חוץ מהטסט ?

ועם צריך להביא לטסט עוד מסמכים חוץ מבדיקת בלמים ?

תודה ...

 

אם הרכב הוקפא עם טסט בתוקף והופשר לאחר חצי שנה אתה עושה טסט רגיל

ז"א מביא אישורים ע"פ גיל הרכב.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

דרך אגב, לגבי הקפאת רכב שנותרו לו כמה חודשים עד לפקיעת רישיון הרכב. אכן מקבלים זיכוי על כל החודשים השלמים שלא נוצלו אבל רק בחודשים שלמים.

במילים אחרות, הקפאת רישיון רכב שנגמר לו הטסט עוד 4 חודשים ו 10 ימים, בפעם הבאה שתקבל לשלם את אגרת רישיון הרכב תקבל זיכוי של 4 חודשים בלבד. ה 10 ימים הלכו לאיבוד. משרד הרישוי לא מתעסק עם ימים רק בחודשים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...