Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפלה לואדי עם רכבה, ונהרגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי איך שהרכב ניראה אני מאמין שהיא הייתה חגורה ופשוט עפה החוצה...

 

ואיך הגעת למסקנה הזו?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יכול להעלות מפה עם המיקום של התאונה?

לא ממש הבנתי איפה זה קרה בדיוק.

 

סימנתי את המיקום פחות או יותר

 

attachment.php?attachmentid=274458&stc=1&d=1328454968

Untitled.jpg

פורסם

אני מצטער אבל הפניה הזאת אפילו לא כל כך מסוכנת.

אפשר לנסוע שם במהירויות די גבוהות (אפילו 90 ומעלה) ולא יקרה כלום.

 

צריך לחכות לעוד פרטים אבל לפי דעתי קרה משהו חמור לפני שהיא בכלל נכנסה בגדר.

פורסם
מאיפה הבנת שהיא לא הייתה חגורה? מאיך שהרכב ניראה שיש סיכוי גדול שהיא עפה בלי שום קשר כתוצאה מהתפרקות הרכב.

אתה מתבסס על מידע כלשהוא שהמשטרה פרסמה או שזה סתם איזושהיא הנחה שאתה מניח על סמך תמונות חלקיות מהזירה? ואם זה כך אז זה קצת לא הוגן כלפי המנוחה.

תאורטית יתכן שאתה צודק. יתכן למשל שחגורת הבטיחות נקרעה.

מעשית, זה לא קורה. אם תמצא מקרה דומה שבו הנהגת נהרגה למרות שהיתה חגורה, אודה שטעיתי.

שים לב לצורת הרכב המעוך לאחר התאונה. לפי הצילום נראה שאם הנהגת היתה ישובה וחגורה בתוך הרכב היא לא היתה נמחצת.

 

יהודה

פורסם

יש לי דז'ה וו משני שרשורים שהיו פה בשנה האחרונה.

 

הגוף האנושי הוא לא כמו רכב. הרכב הוא יחסית קשיח ואפשר לראות כשהוא נשבר.

 

הגוף האנושי יכול להינזק כמעט מכלום, והרבה פעמים אי אפשר אפילו לראות נזק.

אפילו מכה ב20 קמ"ש כשאתה חגור יכולה לפרק לך את המפרקת ולהרוג.

אי אפשר לשער פה שום דבר בלי לראות איך התאונה עצמה התרחשה ואילו כוחות הופעלו על הרכב. יכול להיות אפילו שהמעקה עצמו הרג אותה כי כשהיא פגעה בו הראש שלה היה בדיוק 3 מעלות לכיוון הלא נכון והוא עף קדימה.

 

לכו תדעו...

פורסם
יתכן גם שחללית שלחה קרן "לייייייזר"....ממה בדיוק? מהקרן "ליייייזר"?

 

 

אם היית חובב סיי-פיי אמיתי היית יודע שכל העניין היה נמנע אם היו משתמשים ב TRACTOR BEAM.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לעומת כמה אנשים פה חושב שהסיבוב הזה לא כל כך "תמים"..מזכיר לכם שזה לא הסיבוב מול אגד אלא בירידה משער נשר של הטכניון שמאלה לכיוון חיפה. זה סיבוב יחסית חד אחרי ירידה, ולא כל שומאכר יכול לקחת אותו על 90, גם 70 יכול להיות מפחיד שם.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
ואין בזה היגיון שניסרקו חצי אוטו כי אם תזרוק גולף מצוק מה שיקרה זה קצה שילדה קטן קטן, הדלתות נפתחות כרגיל.

 

כל אוטו מתרסק אם זורקים אותו מגובה, כמו שחן אמר, אפילו טנק היה מאבד את הצורה שלו.

 

לפי חוקי הפיזיקה, דווקה בטנק הסיכוי לשרוד היה עוד יותר קטן.

פורסם
ואיך הגעת למסקנה הזו?

 

 

ל'

 

גם קראתי וגם שמעתי במסגרות שונות סיפורים על מצבים שונים של רכבים ונהגים שעפו מהרכב למרות שהיו חגורים (במיוחד בתאונות קשות מסוג זה), בכל מקרה זה משהו שאני חושב שאפשרי, לא קבעתי זאת כעובדה וזה בשונה מאחרים בשרשור שמתעקשים לקבוע מה קרה במקרה זה למרות שהם לא היו שם והם לא חוקרי תאונות. אני חושב שרק לאחר שהמשטרה או כל גורם מוסמך אחר יקבע מה קרה רק אז אפשר לצאת בהצהרות כאלה או אחרות.

פורסם
לפי חוקי הפיזיקה, דווקה בטנק הסיכוי לשרוד היה עוד יותר קטן.

 

לא דיברנו על לשרוד, דיברנו על איך שהרכב מתרסק, ובא החכם שטען שגולף לא מתרסקת :) אז צירפתי תמונה.

haters will hate

פורסם
גם קראתי וגם שמעתי במסגרות שונות סיפורים על מצבים שונים של רכבים ונהגים שעפו מהרכב למרות שהיו חגורים (במיוחד בתאונות קשות מסוג זה),

האם תוכל לצטט אחד מהמקרים האלה?

 

יהודה

פורסם
אני לעומת כמה אנשים פה חושב שהסיבוב הזה לא כל כך "תמים"..מזכיר לכם שזה לא הסיבוב מול אגד אלא בירידה משער נשר של הטכניון שמאלה לכיוון חיפה. זה סיבוב יחסית חד אחרי ירידה, ולא כל שומאכר יכול לקחת אותו על 90, גם 70 יכול להיות מפחיד שם.

 

זהו שזה לא בפניה, זה כ-30 מטר לפני הפניה, בעיקול מאוד קל. כמו שאמרתי מקודם, אם לא הפניה שאחריו, את העיקול הזה אפשר לקחת גם ב-150 קמ"ש.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

טוב לא מצאתי את המקרה שחיפשתי עם משפחה בדרום הארץ וגם לא עוד מקרה שאני זוכר שקרה בצפון, אבל כן מצאתי תיאור למקרה הפוך שבו אדם עף מהרכב ונשאר בחיים (גם זה יכול לקרוא) בגלל שהחגורה נקרעה:

 

נהג סמיטריילר, שנסע בכביש הראשי במהירות גבוהה, צפר בפראות לרכב שנסע לפניו והבהב באורות, וכשזה לא הספיק, לטעמו, לבעל הרכב שלפניו להגביר מהירות, הוא החליט לעקוף מימין.

הוא עלה על אי תנועה אחד ועל אי תנועה נוסף, איבד את השליטה, התנגש ברמזור ונזרק לעבר רכבו של צונץ. מעוצמת ההדף נקרעה חגורת הבטיחות של אחד הנוסעים ברכב והוא עף מהאוטו, וכך למעשה ניצלו חייו. לכל האחרים לא היה צ'אנס. הם נמחצו תחת גלגלי הסמיטריילר ונהרגו במקום.

 

ומקרה שני שמתאר בדיקת בטיחות בקיה:

בתחום ההגנה על מבוגרים רשמה למשל רק 79 אחוזים (הרף הוא 85 אחוזים). הקבינה לא עמדה בכל מעמסות הריסוק ויתרה מכך, חגורת הבטיחות נקרעה עד חצי הגובה.

 

זה מה שמצאתי ב- 2 דקות שיטוט באתרים, המקרה שאני זוכר היה של משפחה שלמה שבה כמה בני משפחה עפו מהרכב ונהרגו למרות שהיו חגורים.

 

ודרך אגב, שלא תבין לא נכון, אני הכי קשוח בעולם בעניין הזה וחושב שאין דבר כזה לנסוע לא חגורים גם לא מטר מהבית ואני מתווכח על זה עם כל מי שנכנס לאוטו ולא מוכן לנסוע עד שכולם חגורים פיקס, אני גם מתעצבן כשאמא של אשתי נוסעת לא חגורה בתוך המושב כי זה ליד הבית. למזלי ב- I30CW החדשה שלנו זה מצפצף כשמישהו לא חגור וככה אני לא צריך אפילו להתווכח, פשוט אומר להם שיעזרו להשתיק כבר את הצפצוף.


×
×
  • תוכן חדש...