Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך בדיוק סמל"ת מכרה רכבים יד 1 עם 0 קילומטר?

 

מסיט את הדיון הכלכלי פילוסופי שלכם - לטובת ניסיון אישי שלי.

 

אבא שלי רכש לעצמו פיאט גרנדה פונטו יד 1 מיבואן, במקרה הזה, סמל"ת.

 

כל יבואן, במיוחד אלה הקטנים והלא מצליחים, נמצאים בסכנה של איבוד הזיכיון.

 

לסמל"ת זה קרה עם קיה, שניה וחצי לפני הפריצה הגדולה שלהם בשוק הישראלי.

 

עכשיו בטח פיאט יכולה לשים אותם על הכוונת...בעייתי מאוד! אז מה עושים?

 

מזמינים סטוק גדול מאוד, הרבה יותר גדול ממה שאפשר בתכל'ס למכור באולמות התצוגה.

 

היצרן מבסוט, מכר 2000 פיאט גרנדה פונטו\פנדה\500 במכה אחת לשוק הישראלי.

 

עכשיו איך מוכרים כ"כ הרבה יחידות? סוגרים דילים!

 

300 מכוניות לאוטו דיל, 300 מכוניות לטרייד מוביל, 500 מכוניות במחיר זנות לקל אוטו כדי שיוכלו לתת השכרה של פנדה ב-99 ש"ח ליום וכך הלאה...

 

את הרכב שנמכר באוטו דיל - רושמים על שם מומי, הסוכן מכירות, כדי שלא יהיה רשום חברה בע"מ - ומוכרים אותה במחיר של 10K פחות מהמחיר בסוכנות אחרי מיקוח מקסימלי.

 

חסרונות? לא בחרת את הצבע...יתרון? מחיר סוף עונה.

 

לא מזמן ראיתי מודעת מכירה של חברת BUY AND DRIVE שמוכרת אפסילון במחיר של 84K. אז אם מישהו באמת רוצה ללכת ולקנות את הרכב הזה בסוכנות ב-110K, רגע שלפני שהם רושמים אותו על שם החברה הזו - שיהיה לו לבריאות.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא טענתי שהוא יהנה יותר. אני טענתי שישקול. אם פותח השרשור היה כותב שהוא בדק גולף GTI ואפסילון ובגלל זה לפי דעתו אפסילון נותנת אחלה של תמורה, הייתי אומר מברוק. אבל, פותח השרשור בחן אפסילון מול פיאט 500 בלי להבין שהאפסילון הזאת תעלה לו כמו גולף GTI, ולכן המלצתי לו לשקול אולי גולף GTI. (ושוב, הטיול היה רק דוגמה לעוד דברים שניתן לעשות עם כסף, יש לך בעיה עם דוגמאות מחוץ עולם הרכב אני מבין)

 

כיוון שהזכרת את זה כ"כ הרבה פעמים בשרשור (GTI, מיאטה, רכב של 200 אלף וכו') אשמח לשמוע את החישוב איך אפסילון חדשה תעלה יותר מ GTI או מיאטה חדשה לאורך זמן?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

מסכים עם קודמי. רכב חדש, כל רכב ובמיוחד רכב נישה מיוחד כמו האפסילון לא קונים משיקולים כלכליים. איך שלא תהפוך את העניין תצא מופסד מבחינה כלכלית אבל מורווח מבחינת תמורות אחרות, כל אחד וההנאות שלו.

לענייו האפסילון, ביליתי איתה סוף שבוע. גם כאן מסכים עם מי שכבר כתב, בדקות הראשונות היא מרגישה מאוד מוזר. הצלילים והעברת ההילוכים שונים מכל רכב שנהגתי בו. אחרי שעוברות הדקות האלה מתגלה מכונית מיוחדת ומהנה. במיוחד מפתיעה העוצמה שלה יחסית לכח הרשמי. היא פשוט סוחבת טוב, יותר טוב ממשפחתומטית ממוצעת. יחסית לגדלה היא גם מרווחת באופן מפתיע ומאוד חסכונית. בנסיעה משולבת רגילה (בלי ללחוץ יותר מידי) הגעתי לצריכה לפי מחשב הדרך של 1:18.

אשתי ואחי שנהגו אף הם במכונית נתנו התרשמות די דומה.

לד"ר סובארו, הרכב בבי אנד דרייב היה רכב משומש מליסינג, בדקתי את זה טלפונית. באותה שיטה גם פרסמו אלפא 159 משומשת מליסינג כחדשה. בסך הכל עוד שיטת מצליח של סוחר סוסים ממוצע שמפרסם מודעה שיקרית.

פורסם

לפי הביקורות שראיתי עליה בארץ, היא לא משהו בכלל. לא נוחה, רועשת, וחלשה.

ולטעמי מדובר באחת המכוניות היותר מכוערות שיצרו. הפיאט 500 לעומת זאת, יפיפייה.

http://www.youtube.com/watch?v=9EokFNeqTx0&list=FLLLK4eDG2XPSLl1lbsAkflA&index=39&feature=plpp_video דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

לד"ר סובארו, הרכב בבי אנד דרייב היה רכב משומש מליסינג, בדקתי את זה טלפונית. באותה שיטה גם פרסמו אלפא 159 משומשת מליסינג כחדשה. בסך הכל עוד שיטת מצליח של סוחר סוסים ממוצע שמפרסם מודעה שיקרית.

 

"משומש" מליסינג זה רכב עם 500-600 ק"מ, גג.

 

אתה יכול לראות הרבה כאלה, משמשים רכב השכרה לשבוע ואז נמכרים :lol:

 

 

אם מתאים לך לשלם עוד 26 אלף ש"ח, כדי שיהיה רשום 0 במקום 600 בק"מ ובשביל לבחור צבע לרכב, שיהיה לך לבריאות.

פורסם
לפי הביקורות שראיתי עליה בארץ, היא לא משהו בכלל. לא נוחה, רועשת, וחלשה.

ולטעמי מדובר באחת המכוניות היותר מכוערות שיצרו. הפיאט 500 לעומת זאת, יפיפייה.

http://www.youtube.com/watch?v=9EokFNeqTx0&list=FLLLK4eDG2XPSLl1lbsAkflA&index=39&feature=plpp_video דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אין ספק שהחיבה שלך למכוניות אירופאיות, ודאי לאיטלקיות ( הבנתי שגם צרפתיות לא ממש כוס התה שלך ) כמו האוטו הזה, בולטת לעין. אני איני מכיר את האוטו הזה, אבל נהגתי לאחרונה באיטליה על פיאט 500 עם אותו מנוע והתחושה שבהתחלה היא קצת משונה במיוחד בשל הרעש, מתחלפת עד מהרה בחיוך די רחב. האוטו הזה מגיב נהדר ונוסע יופי. כאמור לא מכיר את הלנצ'יה הזו, אבל את חלק מהמבחנים האלו של לילה כלכלי ראיתי. לו אני מחפש חוו"ד על אוטו, לא בטוח ששם המקום להתחיל.

פורסם

ומה פיאט 500? רכב הודי?

כי אני דווקא מאד מחבב את הפיאט 500 (גיר ידני) ועוד כמה אלפות, ככה שאי אפשר להגיד שאני שונא איטלקיות :) לא רק בלילה כלכלי, גם באתר ''אוטו'' ועוד מספר אתרים לא התלהבו מהרכב.. את העיצובים של לנצ'יה תמיד לא אהבתי. אבל זה כבר עניין של טעם אישי..

פורסם

המנוע הזה שונה מכל מה שאנחנו כנהגים מכירים.

הוא מוציא רעשים שנעים בין מכסחת דשא לאופנוע וכך גם ההרגשה שהוא נותן.

לכן התגובות המופתעות אליו של כתבי הרכב די מובנת.

 

ד"ר סובארו, אני די מופתע מהתגובה שלך לגבי בי אנד דרייב במיוחד לאור הקמפיין הארוך והמוצדק שניהלת לא מזמן נגד מודעות פיקטיביות ביד 2.

אם אני שוקל לקנות אפסילון ואם בא לי או לא בא לי לבזבז עשרות אלפי שקלים על 500 ק"מ ויד נוספת אין להם שום קשר לעובדה שהם פירסמו את הרכב הזה (וגם אלפא 159) שהוא משומש מיד שניה כרכב חדש. נכון שבטלפון הם מיד הודו ב"טעות" אבל את הנזק הם כבר יצרו כפי שמתבטא בין השאר בשרשור הזה.

פורסם

הרכב לא פורסם כרכב חדש. במודעה היה רשום מודל 2011, לא היה רשום חדש.

 

 

היה די ברור שמדובר ברכב עם 0 ק"מ או טיפה יותר מכך.

 

לא התרשמתי שמדובר במודעה פיקטיבית או במודעה של "החל מ..." שידועות לשמצה במודעות פרסומת.

פורסם

חבר רכש שברולט ספארק מ BUY AND DRIVE, שנת 2011 עם נסועה אפסית, ב 11K פחות ממחירה בחברה.

לטווח ארוך מדובר בעיסקה משתלמת בהחלט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נחזור לשרשור:

שיהיה בהצלחה ברכישת הלנצ'יה, רק תתמקח כמה שאתה יכול, כי בפועל מרווח המכירה שלהם הוא כנראה מאוד גבוה. אם על ג'ולייטה הם מציעים הנחות, אז בוודאי שעל הלנצ'יה יציעו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...