Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש ברשותי גולף MK5 עם המאפיינים הבאים:

 

נפח: 1600

שנה: 2006

גיר: DSG (למרות ש 99 אחוז מהזמן הוא רק על אוטומט)

קילומטרז': 25,000

 

מטופל רק במוסך המרכזי הרישמי בלח"י של צמפיון.

 

העיניין הוא כזה:

לפני שבוע מילאתי 14 ליטר ברכב ואיפסתי את הקילומטרז' כדי לראות כמה קילומטר אפשר לנסוע עד שיגמרו.

הרכב נסע 100 קילומטר ב-14 ליטר,חישוב זריז:

הרכב עושה 7.14 קילומטר לליטר. (יש לציין שלא ניסיתי על פול טנק)

 

זה הגיוני? אני שמעתי שאנשים עושים עם רכבים דומים לשלי 1:12-13 ושלי כמעט חצי מזה...קצת מאכזב :/

 

יש אפשרות לגרום לו לאכול פחות? זאת אומרת אולי תוספים כלשהם,או בדיקה מסויימת שצריך לעשות?

 

תודה רבה :)

פורסם

לא ככה מודדים צריכת דלק.

ערוך חיפוש ותבין איך מוצאים את הצריכה האמיתית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

Buki - הינך טועה,ברכב שלי יש גיר טיפטרוניק (או אם אפשר לקרוא לזה רובוטי) עם 7 הילוכים.

 

איתמר - ראיתי תגובות של רפי לין, ושמתי לב שהוא אמר לאנשים למדוד בפול טנק ולנסיעות ארוכות, כ- 200 קילומר,כאשר יש נהג יחיד ברכב וללא מזגן,ורק אז אפשר לדעת את התצרוכת האמיתית של הרכב,האם כך הדבר?

אשמח אם תפנה אותי לתשובה יותר מדויקת,או תתן לי אחת כזו בעצמך.

פורסם

אין סיכוי שיש לך 7 הילוכים.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אני מודד צריכת דלק בצורה הבאה:

ממלא פול, נוסע כמה שיוצא לי לנסוע בין עם עירוני או בין עירוני.

למשל בשבועיים האחרונים יצא לי להיות בת"א וגם להסתובב בעיר, אז אפשר לומר שהצריכה שאני אמדוד תהיה צריכה משולבת.

כשהמחוג דלק קרוב לR (או E ברכבים אחרים) אז אני ממלא שוב פול, ומחלק את הקילומטרים שיצאו לי בנסועה עד התדלוק הנוכחי בכמות הליטרים שנכנסו בתדלוק הנוכחי.

למשל נסעתי 700 ק"מ ומילאתי כרגע 50 ליטר אז 700/50 שזה יוצא 1 ל14.

אם אני טועה אני אשמח שתתקנו אותי.

 

בקשר לגיר שאצלך אין סיכוי שזהו DSG עם 7 הילוכים שכן הוא הוצג ב2008, כמו כן אז נדמה לי שרק בדיזלים ובGTI היה DSG וגם הוא היה בעל 6 הילוכים, אז אצלך התיבה היא אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם
Buki - הינך טועה,ברכב שלי יש גיר טיפטרוניק (או אם אפשר לקרוא לזה רובוטי) עם 7 הילוכים.

 

איתמר - ראיתי תגובות של רפי לין, ושמתי לב שהוא אמר לאנשים למדוד בפול טנק ולנסיעות ארוכות, כ- 200 קילומר,כאשר יש נהג יחיד ברכב וללא מזגן,ורק אז אפשר לדעת את התצרוכת האמיתית של הרכב,האם כך הדבר?

אשמח אם תפנה אותי לתשובה יותר מדויקת,או תתן לי אחת כזו בעצמך.

 

זו לא הדרך הנכונה. מה שחיים תיאר היא הדרך הנכונה ורצוי לחזור על המדידה מספר פעמים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
צודקים בהחלט, תיבה בת 6 הילוכים :)

 

^Haim^ - אני באמת אעשה את מה שאמרת,ואני אחזור עם תשובה.

 

6 הילוכים אוטומטית רגילה ולא DSG בוודאות ! (בהינתן שהרכב משנת ייצור 2006 כפי שהינך טוען)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
שלום,

יש ברשותי גולף MK5 עם המאפיינים הבאים:

 

נפח: 1600

שנה: 2006

גיר: DSG (למרות ש 99 אחוז מהזמן הוא רק על אוטומט)

קילומטרז': 25,000

 

מטופל רק במוסך המרכזי הרישמי בלח"י של צמפיון.

 

העיניין הוא כזה:

לפני שבוע מילאתי 14 ליטר ברכב ואיפסתי את הקילומטרז' כדי לראות כמה קילומטר אפשר לנסוע עד שיגמרו.

הרכב נסע 100 קילומטר ב-14 ליטר,חישוב זריז:

הרכב עושה 7.14 קילומטר לליטר. (יש לציין שלא ניסיתי על פול טנק)

 

זה הגיוני? אני שמעתי שאנשים עושים עם רכבים דומים לשלי 1:12-13 ושלי כמעט חצי מזה...קצת מאכזב :/

 

יש אפשרות לגרום לו לאכול פחות? זאת אומרת אולי תוספים כלשהם,או בדיקה מסויימת שצריך לעשות?

 

תודה רבה :)

לפני שבוע מישהו פתח אשכול דומה לשלך (אותה גברת בשינוי אדרת :x).

 

צריכת דלק של 1:7.4 בנסיעה בעיר עם מזגן זה נורמלי לרכב הזה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...