Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רכשתי את הוולינטיין1 מחבר פה בפורום.

תחילה הוא לא ציפצף לי על כלום!

לאט לאט הוא התעורר ומידי פעם מצפצף לי על משהו.

אני יודע בוודאות שהוא תקין ועובד (קולט גם מקדימה וגם מאחורה).

(ככה שתלונות לבחור אין לי).

העיניין הוא כזה, נסעתי בכביש שבין אשדוד לאשקלון ומלפניי הייתה מצלמת מהירות, הולנטיין לא התריע,

לאחר שעברתי אותה הוא התחיל לצפצף כמו משוגע והראה שיש מצלמה מאחור.

אז למה לעזזל הוא לא הראה לי כלום מלפנים לפני שעברתי אותה?

 

הוא מותקן אצלי במרכז השמשה.

אולי יש משהו שאני לא עושה כראוי?

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור על הנושא.

 

כרגע לפחות אני ממש מבואס ממנו.

מה הטעם בגלאי אם אני לא יכול לסמוך על זה שהוא יתריע בכלל. סתם צעצוע יקר.

 

נ.ב

אם זה חשוב הרכב הוא סיטרואן ברלינגו.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

לפי מה שאני יודע לרוב הצרפתיות יש פס כהה בחלק העליון של החלון נגד שמש.

כאשר העינית של הגלאי נמצאת מאחוריו זה יוצר הפרעה.

 

בדוק את העניין

פורסם

כמו שאמרתי, הגלאי מותקן במרכז השמשה.

אין שום פס ושום כלום שיפריע לו.

מעבר לכך, החלונות מאחורה מושחרים (ובברלינגו כל העיניין של החלונות מאחורה זה בכלל בעייתי לגלאי)

והוא עדיין קולט משהו, מקדימה אין שום דבר שיפריע לו והוא עדיין לא מצפצף.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

מישהו פעם אמר לי שבחלק מהצרפתיות השמשה הקדמית מחוסמת.

 

שים לב שלחלק גדול מהרכבים הצרפתיים, האנטנה של הדיבורית מותקנת על החלון האחורי.

 

אולי יש קשר.

חכה לתשובה מבעלי צרפתיות וולנטיין.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

מצלמות מהירות נייחות אמורות לתפוס אותך רק אחרי שאתה עובר אותן, אז אני חושב שהקריאה הייתה נכונה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

OK

אז מה הטעם בגלאי בעצם אם לייזר הוא מגלה אחרי שתפסו אותי,

מצלמות מהירות הוא מגלה אחרי שכבר צילמו אותי,

מה נישאר? הדבורה? שגם לא בטוח שהוא יתפוס במרחק מספיק.

 

 

ראיתי שרשורים פה בפורום, וכולם ממש התלהבו ממנו, למה?

אז אם במלא כשאני ארצה לסוע ממש מהר, אעשה זאת בכביש מבודד ופנוי וללא כל סכנה שיתפסו אותי,

ובכביש רגיל בחיי היום יום עדיף כבר לסוע במהירות החוקית (עד 110) במקום על 120/130

ולחסוך את הכסף על הצעצוע הזה, לא כך?

 

או שאני שוב מפספס פה משהו?

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
מצלמות מהירות נייחות אמורות לתפוס אותך רק אחרי שאתה עובר אותן- כן, אז אני חושב שהקריאה הייתה נכונה.- לא

 

הגלאי אמור להתריע כ 100-200 מטר לפני שחולפים על פני המצלמה (מסוג רדאר), הרי לשם כך הוא נועד.

אם יש אפשרות, תנסה להתקינו לרכב אחר (לא צרפתי) ותעבור שוב ליד אותה מצלמה.

לכיול: כאן וכאן. מידע נוסף

פורסם

כמו שאמרו כבר,ברוב הצרפתיות יש זכוכית מחוסמת.

יש איזה תוספת שמוסיפים והוא מאפשר לקבל קריאה גם מקדימה.

תבדוק באתר של וולנטיין אם אני לא טועה הם רושמים על זה.

 

 

חן

פורסם

עדכון מהשטח

אחרי כיול מחדש, ושינוי המיקום על השמשה, כך שיפנה כמעט לכיוון המצלמה,

הוא עדיין מצפצף רק מאחורה :-(

 

באתר של הוולנטיין לא מצאתי איזה פיתרון לבעיה,

ולהחליף רכב לא בא בחשבון :lol:

 

מישהו מעוניין לרכוש וולנטיין1 במחיר סימלי? :-D

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

ניסית להרכיב אותו הפוך ולראות את התוצאה? אגב, לפי מה שאני יודע מה C5 האזור בזכוכית ללא הציפוי נמצא בחלק שקרוב למראה המרכזית (היכן שהמדבקות המנוקדות) תנסה להציב אותו שם.

בשיפוצים

פורסם

לפי הספר רכב שלי (לא אותו רכב), ישנה שמשה שחוסמת כניסה של קרני אולטרה אדום ו-UV מהשמש.

באיזור של המראה יש את הנקודות השחורות שדרכן הקרניים יכולות לעבור, בין אם זה שלט של שער, GPS או ולנטיין.

אם עדיין לא עובד, תנסה לעשות התקנה סמוייה למכשיר ולהוציא 2 אנטנות, אחת מקדימה אחת מאחורה,

ככה גם הקליטה שלך תיהיה טובה וגם לא תמשוך אש ולפורצים וונדליזם.

×
×
  • תוכן חדש...