Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני כבר הרבה זמן מטייל ובכללי נעזר בפורום אבל פוסט ראשון שלי אז אל תיהיו קשים חח :oops:

 

בכל מקרה בגיל 18 יחד עם הרישיון קיבלתי תאוטו הישן של ההורים כמתנה ליום הולדת, דייהטסו YRV 2001

אחרי הרבה שנים טובות עם הרכב הגיע הזמן לעבור הלאה.

התקציב עומד כעקרון על עד 23-21 אלף

האוטו שחשבתי עליו הוא - הונדה סיוויק שנת 1998 האצ'בק אוטומט

התאהבתי ברכב מהרגע שראיתי אותו חח

 

עשיתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי יותר מידי מידע על הרכב ובעיקר על הדגם הספציפי הזה

אז מספר שאלות לי אליכם

האם כדאי ללכת על רכב זה? בעיות מוכרות כלשהן? צריכת דלק? עלות תחזוקה? בכללי ממליצים?

שאלה שנייה היא האם אני ארגיש הבדלי כוח מבחינת עוצמת רכב בין האוטו הישן להונדה? אם לטובה או לרעה?

פשוט אני לא יודע אם בגלל הגיל אבל הדייהטסו מתחילה להרגיש חלשה וכבר לא הכי מי יודע מה סוחבת =\

וכמובן כל מידע על הרכב וכל דעה תתקבל בברכה :)

תודה רבה, כריס.:wink:

×
×
  • תוכן חדש...