Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה סיבובי הגה יש בין נעילה לנעילה ברכב שלך?


עומרי
שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תאמינו או לא , אבל אני כבר לא רגיל להגה כח .....

 

ויש לי באוטו את ההגה הכי קשה שאתם יכולים לדמיין !!!

 

הגה כח פשוט לא נח לי !!!

 

ויש לי בנוסף הגה ממש קטן ! !!

 

 

בהתחלה כאבו הידיים :x ....היום אני חזק !! :p

 

אבל למזלי ....2.3 או 2.2 סיבובים מנעילה לנעילה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בסיירה קוזוורת' יש סיבוב ורבע מנעילנ לנעילה! ויש אחת כזו בארץ...

(כחולה, צהובה לשעבר)

 

 

זה טירוף....סיבוב ורבע ! :shock:

 

זה לא נח....

 

אני לא מאמין שיש לה סיבוב כל כך קטן ???! :?

 

ואם באמת יש לה כל כך קטן , אז בטח רדיוס הסיבוב שלו קטן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טירוף....סיבוב ורבע ! :shock:

 

זה לא נח....

 

אני לא מאמין שיש לה סיבוב כל כך קטן ???! :?

 

ואם באמת יש לה כל כך קטן , אז בטח רדיוס הסיבוב שלו קטן!

 

בדיוק להפך. אם מספר סיבובי ההגה קטן יותר - רדיוס הסיבוב גדול יותר, שכן הזווית המקסימלית של הגלגלים היא קטנה יותר. (אם זה לא היה כך היה כמעט בלתי אפשרי לנהוג באוטו כזה על הכביש - עם תגובות של קארט...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתומקאר [חד מושבי] שלי יש סיבוב ורבע מנעילה לנעילה.

ברכב הפרטי שלי [AUDI A4] יש לי 2.5 סיבובים מנעילה לנעילה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(משו מה מחקו לי את ההודעה הקודמת? :?:)

בכל מקרה, אחרי בדיקה באודי (A6) יש 2.75 סיבובים מנעילה לנעילה

בפז'ו (405) יש כמעט 4 (?!) סיבובים :shock2:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טירוף....סיבוב ורבע ! :shock:

 

זה לא נח....

 

אני לא מאמין שיש לה סיבוב כל כך קטן ???! :?

 

ואם באמת יש לה כל כך קטן , אז בטח רדיוס הסיבוב שלו קטן!

 

בדיוק להפך. אם מספר סיבובי ההגה קטן יותר - רדיוס הסיבוב גדול יותר, שכן הזווית המקסימלית של הגלגלים היא קטנה יותר. (אם זה לא היה כך היה כמעט בלתי אפשרי לנהוג באוטו כזה על הכביש - עם תגובות של קארט...)

 

רוני

 

 

ברור ברור ...לא יודע מה חשבתי לעצמי :conf:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו או לא , אבל אני כבר לא רגיל להגה כח .....

 

ויש לי באוטו את ההגה הכי קשה שאתם יכולים לדמיין !!!

 

הגה כח פשוט לא נח לי !!!

 

ויש לי בנוסף הגה ממש קטן ! !!

 

 

בהתחלה כאבו הידיים :x ....היום אני חזק !! :p

 

אבל למזלי ....2.3 או 2.2 סיבובים מנעילה לנעילה !

 

 

ההגה הכי קשה שאנחנו יכולים לדמיין ? לפחות ברכב פרטי אני חושב שאין לי בעיה לדמיין.

 

אם הייתה תחרות למי ההגה הכי קשה ברכבים פרטיים אני לא הייתי מתפלא אם הDL שלי הייתה לוקחת את המקום הראשון.....

 

אבל זה שאין לי הגה כוח באמת חוסך לי את המנוי לחדר כושר :roll:

 

כמו שפרחי אמר ומחר אני אנסה לבדוק 4.7 מנעילה לנעילה.

 

אבל מתרגלים....לא שיש ברירה.

 

 

*עריכה= ההודעה הזאת היא מספר 151 ...הקדימה את עצמה בשנתיים ימים....אני כבר לא נהג חדש, מעכשיו אני נהג נמרץ :lol: - מזל טוב לי :D

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו או לא , אבל אני כבר לא רגיל להגה כח .....

 

ויש לי באוטו את ההגה הכי קשה שאתם יכולים לדמיין !!!

 

הגה כח פשוט לא נח לי !!!

 

ויש לי בנוסף הגה ממש קטן ! !!

 

 

בהתחלה כאבו הידיים :x ....היום אני חזק !! :p

 

אבל למזלי ....2.3 או 2.2 סיבובים מנעילה לנעילה !

 

 

ההגה הכי קשה שאנחנו יכולים לדמיין ? לפחות ברכב פרטי אני חושב שאין לי בעיה לדמיין.

 

אם הייתה תחרות למי ההגה הכי קשה ברכבים פרטיים אני לא הייתי מתפלא אם הDL שלי הייתה לוקחת את המקום הראשון.....

 

אבל זה שאין לי הגה כוח באמת חוסך לי את המנוי לחדר כושר :roll:

 

כמו שפרחי אמר ומחר אני אנסה לבדוק 4.7 מנעילה לנעילה.

 

אבל מתרגלים....לא שיש ברירה.

 

 

*עריכה= ההודעה הזאת היא מספר 151 ...הקדימה את עצמה בשנתיים ימים....אני כבר לא נהג חדש, מעכשיו אני נהג נמרץ :lol: - מזל טוב לי :D

 

 

תהיה בטוח שאני אנצח אותך בתחרות "ההגה הקשה" יש לי אוטו ראלי , אספנות....

הכל שם קשה , קשה מאוד ! :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טירוף....סיבוב ורבע ! :shock:

 

זה לא נח....

 

אני לא מאמין שיש לה סיבוב כל כך קטן ???! :?

 

ואם באמת יש לה כל כך קטן , אז בטח רדיוס הסיבוב שלו קטן!

 

בדיוק להפך. אם מספר סיבובי ההגה קטן יותר - רדיוס הסיבוב גדול יותר, שכן הזווית המקסימלית של הגלגלים היא קטנה יותר. (אם זה לא היה כך היה כמעט בלתי אפשרי לנהוג באוטו כזה על הכביש - עם תגובות של קארט...)

 

רוני

רוני

זה תלוי ביחס ההעברה בין ההגה לגלגלים ...

תחשוב שניה , מה זאת אומרת שמכונית עם 2.5 סיבובים היא בעלת קוטר פניה גרוע יותר ממכונית עם 4 סיבובים?

נו באמת

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני

זה תלוי ביחס ההעברה בין ההגה לגלגלים ...

תחשוב שניה , מה זאת אומרת שמכונית עם 2.5 סיבובים היא בעלת קוטר פניה גרוע יותר ממכונית עם 4 סיבובים?

נו באמת

 

ליביו

 

מן הסתם זה תלוי, מה שאמרתי הוא שככל שמספר הסיבובים קטן יותר, הפשרה בין יחס ההעברה לקוטר הפנייה היא בעייתית יותר. זה קורה בגלל שצריך לשמור על חוסר עצבנות מספיק בהפניית ההגה כדי שהמכונית תהיה נהיגה ביום-יום. לכן ברוב המקרים כאשר מורידים את כמות הסיבובים מנעילה לנעילה, זווית הפניית הגלגלים המקסימלית נעשית חדה יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם זה תלוי, מה שאמרתי הוא שככל שמספר הסיבובים קטן יותר, הפשרה בין יחס ההעברה לקוטר הפנייה היא בעייתית יותר. זה קורה בגלל שצריך לשמור על חוסר עצבנות מספיק בהפניית ההגה כדי שהמכונית תהיה נהיגה ביום-יום. לכן ברוב המקרים כאשר מורידים את כמות הסיבובים מנעילה לנעילה, זווית הפניית הגלגלים המקסימלית נעשית חדה יותר.

 

רוני

 

לא תמי ד למשל בלנצ'יה שלי רדיוס הסיבוב קטן ובנוסף יש לי רק 2.2 מנעילה לנעילה !

 

ויש לזה הסבר....שאני אחזור הבייתה אני אפרט ! :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מקווה שלא ייצלבו אותי על ההקפצה... פשוט ת'רד מעניין לדעתי...

 

בA3 שלי יש 2.7 (לערך...) סיבובים מנעילה לנעילה בשילוב עם רדיוס סיבוב מצויין (כל פרסה - בונבוניירה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...