Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחח... תראו מה קורה לאודי A6 שהיא מאבדת שליטה ב-190 קמ"ש במירוץ נגד אופל קל


maatrixx
שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סרטון מדהים! רק שחבל שהמצלמה לא פעלה שהם התהפכו או איך שזה לא קרה להם!

http://www.linienmc.dk/video/crash-car/audi%20a6%20crash.wmv

 

 

 

לקוח מ-max tuning

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי זה כזה מעצבן !

עם כול הכבוד לך שאתה מנהל ( ויש כבוד ! )

אני לא רואה סיבה אחת לנעול את התרד הזה !

דבר שני כן יש לי רשיון !

דבר שלילי במקום להתעצבן ולשחק אותה מבין אולי תסביר את עצמך ותסביר למה לפי דעתך אנחנו כאלה טיפשים כמו שאתה חושב

תגיד אתה למה האוטו התהפך ?

ואני מראש הדגשתי שאני לא מבין בזה !

 

סיבות לנעול ת'רד יש מספיק - אם הוא לא מוביל לשום מקום, אם נכתבות בו הרבה שטויות, אם יש התנצחויות מיותרות...

 

בנוגע לתאונה - מן הסתם, לא הייתי שם, אז אין לי מושג מה קרה. אני יכול רק לשער שהנהג ביצע פקודת היגוי חדה מדי ביחס למהירות שבה נסע (200+?) וכנראה התנגש במשהו שגרם לו להתהפך (אם אכן הייתה התהפכות - הרי בסוף הרכב נותר על גלגליו).

לכל מי שחושב ש"אוטו כזה עם בקרות לא מאבד אחיזה" או "אאודי לא מתהפך" - אני לא חושב שאני צריך להסביר למה זה דבילי. אם אתם חושבים שבקרות אחיזה מתגברות על חוקי הפיזיקה, אתם טועים. קח את הב.מ.וו הכי משוכללת וסע 200 קמ"ש תוך כדי פקודות היגוי מוגזמות - ותמצא את עצמך מאבד שליטה.

 

אני לא חושב שהם "דפקו סללומים" בין הנתיבים - הוא פשוט ניסה לעקוף מישהו תוך כדי מעבר מנתיב לנתיב בעת עיקול, זה גרם לכוחות פיזיקליים כבדים מאוד על הרכב וכנראה שבעת החזרה לנתיב הוא הוטל לאחד הצדדים, הנהג נלחץ, ביצע פקודת היגוי מוגזמת או לחץ על הבלמים - וזו התוצאה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתוח התאונה:

 

סיבה לאיבוד שליטה - לא בגלל סללום כמו שכולם חושבים. לפי מה שראיתי כנראה תקר באחד הגלגלים, כנראה באחורי.

תוצאות התאונה - אין התהפכות, אלא מפגש כפול ומשולש של האאודי עם קיר ההפרדה.

 

וזהו...

אין שום סיבה שבעקיפות שנעשו ב-200 תאבד אחיזה יותר מהר מאשר ב-100 באם אתה עוקף בצורה בטוחה ונורמלית, ולפי סגנון נהיגתם, הם לא פיזזו להם במהירויות מטורפות, אלא עקפו אחד אחד...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה שבעקיפות שנעשו ב-200 תאבד אחיזה יותר מהר מאשר ב-100 באם אתה עוקף בצורה בטוחה ונורמלית, ולפי סגנון נהיגתם, הם לא פיזזו להם במהירויות מטורפות, אלא עקפו אחד אחד...

 

לא מסכים איתך. ב-200 קמ"ש הכוחות הפועלים על הרכב רבים פי כמה. אתה יכול להווכח בזאת בעצמך: סע בכביש מהיר בתוך עיקול מאוד עדין ב-100 קמ"ש - בקושי תצליח להרגיש בכוחות הצד. אם היית נוסע באותו העיקול ב-200, או אפילו 150, היית מרגיש אותו הרבה יותר וכוחות הצד הפועלים על הרכב יהיו חזקים בהרבה.

 

עוד דוגמא - סע בכביש ישר לגמרי, שני נתיבים. עבור במהירות מנתיב אחד לשני, כאילו אתה מבצע עקיפה. על 100 קמ"ש לא תרגיש שום זעזוע מצד המרכב. על 150, או 200, הרכב יגיב הרבה יותר בפראות למעבר הנתיב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה שבעקיפות שנעשו ב-200 תאבד אחיזה יותר מהר מאשר ב-100 באם אתה עוקף בצורה בטוחה ונורמלית, ולפי סגנון נהיגתם, הם לא פיזזו להם במהירויות מטורפות, אלא עקפו אחד אחד...

 

לא מסכים איתך. ב-200 קמ"ש הכוחות הפועלים על הרכב רבים פי כמה. אתה יכול להווכח בזאת בעצמך: סע בכביש מהיר בתוך עיקול מאוד עדין ב-100 קמ"ש - בקושי תצליח להרגיש בכוחות הצד. אם היית נוסע באותו העיקול ב-200, או אפילו 150, היית מרגיש אותו הרבה יותר וכוחות הצד הפועלים על הרכב יהיו חזקים בהרבה.

 

עוד דוגמא - סע בכביש ישר לגמרי, שני נתיבים. עבור במהירות מנתיב אחד לשני, כאילו אתה מבצע עקיפה. על 100 קמ"ש לא תרגיש שום זעזוע מצד המרכב. על 150, או 200, הרכב יגיב הרבה יותר בפראות למעבר הנתיב.

 

רוני

 

לפי הסרטון הם לא נסעו במהירות כזאת שבגלל העקיפות נגרם איבוד השליטה על הרכב.

זה מה שטענתי, לא העובדה שיחסי הצד הפועלים לא גדולים יותר.

כבר נסעתי במהירויות כאלה ויותר, לא צריך להתרגש ולא צריך לפחד מלעשות שינויי כיוון כאלה במהירויות כאלה...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסרטון הם לא נסעו במהירות כזאת שבגלל העקיפות נגרם איבוד השליטה על הרכב.

זה מה שטענתי, לא העובדה שיחסי הצד הפועלים לא גדולים יותר.

כבר נסעתי במהירויות כאלה ויותר, לא צריך להתרגש ולא צריך לפחד מלעשות שינויי כיוון כאלה במהירויות כאלה...

 

אני עדיין חושב שאתה טועה. מצפייה חוזרת בסרטון, הרכב נכנס לנתיב הימני בשביל לעקוף את המשאית, ואז בבת אחת עבר שני נתיבים שמאלה בשביל לעקוף את המכונית. בעת החזרה שמאלה פעלו כוחות חזקים על המכונית לכיוון ימין, בעת שהוא ניסה להתיישר כנראה שהזנב התחיל לצאת שמאלה, הוא נבהל ושבר את ההגה שמאלה - ההמשך ידוע.

 

זו רק השערה אבל שוב אגיד - במהירות כזאת אין לזלזל בכוחות הפועלים על המכונית, עקיפה מהירה מעל 200 קמ"ש היא לא פעולה כל כך אלמנטרית, גם לא באאודי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לשחק עם ההגה"

 

הכוונה היא לסובב את ההגה לכיוון שהתחת נזרק אליו??

 

הכוונה היא - נא להפסיק לתת הצעות לשליטה באיבודי אחיזה ב-200 קמ"ש מעל דפי הפורום. שום דבר ממה שאמרתם לא רלוונטי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסרטון הם לא נסעו במהירות כזאת שבגלל העקיפות נגרם איבוד השליטה על הרכב.

זה מה שטענתי, לא העובדה שיחסי הצד הפועלים לא גדולים יותר.

כבר נסעתי במהירויות כאלה ויותר, לא צריך להתרגש ולא צריך לפחד מלעשות שינויי כיוון כאלה במהירויות כאלה...

 

אני עדיין חושב שאתה טועה. מצפייה חוזרת בסרטון, הרכב נכנס לנתיב הימני בשביל לעקוף את המשאית, ואז בבת אחת עבר שני נתיבים שמאלה בשביל לעקוף את המכונית. בעת החזרה שמאלה פעלו כוחות חזקים על המכונית לכיוון ימין, בעת שהוא ניסה להתיישר כנראה שהזנב התחיל לצאת שמאלה, הוא נבהל ושבר את ההגה שמאלה - ההמשך ידוע.

 

זו רק השערה אבל שוב אגיד - במהירות כזאת אין לזלזל בכוחות הפועלים על המכונית, עקיפה מהירה מעל 200 קמ"ש היא לא פעולה כל כך אלמנטרית, גם לא באאודי.

 

רוני

 

אני חושב שרוני צודק במקרה הזה , נהג האודי נכנס לנתיב הימיני בישביל לעקוף את המשאית

ואז במהירות נכנס לנתיב השמאלי ועבר שני נתיבים במהירות בישביל לעקוף מכונית נוספת

שהייתה בנתיב האמצעיובאותו רגע הוא איבד שליטה ואפשר לראות את זה מהבהלה שהוא

נתקל בה בשנייה האחרונה לפי שהסרט נקטע .

 

נראה לי גם שאפשרות נוספת יכולה להיות כתם שמן :roll:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...