Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להונדה יש שם של בניית מנועים עם הספקים גבוהים. תוסיף לזה עיצוב עם צללית נמוכה (במיוחד אם תשווה למה שנמכר אז בתחילת שנות ה-90) ותקבל להיט שיפורים.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
גם אני הייתי שמח לשמוע מה למען השם הצית את כל הסיפור

 

 

מה שהצית את העניין הזה היה בראש ובראשונה העובדה שהונדות כאלה מככבות על מסלולי הדראג בארה"ב

והשני שגרם לאנשים ממש לעשות את זה הייתה האינטגרה הכחולה שבזמנו עשתה בלאגן גדול בסצינת ה"רייסים "

 

 

תראה לי עוד אוטו שיכול לגדוש 0.7 באר על מנוע סגור ולא לשפוח מנוע (כמובן יש חכמים שהצליחו לשפוך)

 

גולף VR6 - לא רק שיכולה לעמוד ב0.7 ויותר , כנראה שהיא תהיה יותר חזקה מרוב ההונדות על מנוע סגור

הבעיה היא שבגולף זה יותר יקר משמעותית

פורסם

Mi סתם שתדע, פורד RS2000 יכולה להחזיק גדישה של יותר מ 2 באר.

הייתה בארץ כזו, שנת 94 אדומה שהייתה באזור ה 800 כ"ס

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
מה שהצית את העניין הזה היה בראש ובראשונה העובדה שהונדות כאלה מככבות על מסלולי הדראג בארה"ב

והשני שגרם לאנשים ממש לעשות את זה הייתה האינטגרה הכחולה שבזמנו עשתה בלאגן גדול בסצינת ה"רייסים "

 

שוב, זה סיפור של ביצה ותרנגולת. למה ההונדות האלה כיכבו במסלולי דראג? ולא למשל יונדאי לנטרה או דייהטסו גראן מוב?

מה גרם לבן אדם הראשון להגיד לעצמו ”היי, זה אוטו ממש מגניב, בוא נשפר אותו”

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

התשובה די פשוטה, הונדה ייצרה עד 91 את ה CRX ובתקופה ההיא הייתה מסורת שיפורים נרחבת לדגם הזה ושוק אפטר מרקט נרחב ופורה מאוד.

 

ב 91 הונדה גנזה את ה CRX והסיביק נשארה ללא דגם ספורטיבי אבל עם מנועים מה CRX שהתאימו לסיביק החדשות ועם אפטר מרקט שבחלקו התאים גם לדגמים החדשים ובחלקו עבר התאמה לדגמים החדשים (בכדי לא לאבד את נתח השוק הזה) ומכאן הדרך כבר הייתה קצרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תשמע יש גם פגיו על מנוע סגור 450 כוחות סוס!!

אבל אני לא מדבר על בודדים!!

המגמה הכללית היא שבהונדה זה יותר אמין ויותר זול!!

רק צריך לדעת לעשות כיוונים הצתה ודלק וזהו אפשר תוך כמה שעות לנסוע יחסית באמינות!!

מה שבתוח לא היה כך בפורד האדומה!!

×
×
  • תוכן חדש...