Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[עזרה] צריך המלצה למערכת שמע ברכב


talbin
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום אני מעונייון לקנות סאב, מגבר ו2 רמקולים אחוריים 6*9 עד תקציב של 1000 ואני צריך המלצה כי אני לא כל כך מבין בזה.

רדיו דיסק קיניתי לא מזמן אז אני מעדיף לא להחליף http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=777350

תודה לעוזרים.!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילוב של שלושת הדברים האלו יהיה מוצלח?

רמקולים: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727862

מגבר: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729851

וסאב: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735294

 

והרכב הוא סובארו ג'אסטי.

תודה מראש <:>

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב שלך ממש נמוך לדרישות שאתה מבקש.

 

 

בוא נתחיל עם זה שכל החיווט כולל RCA מהפשוטים ביותר יעלה לך כ- 200 ש"ח.

 

התקנה פשוטה של מגבר תעלה 300-400 ש"ח.

 

וזה כבר גמר לך חצי מהתקציב.

 

 

ומה עם רמקולים קדמיים ? הרי אלה הם הרמקולים החשובים במערכת, ולא האחוריים- שלדעתי, ולדעת עוד הרבה מאוד אנשים מיותרים ברכב.

 

ידוע לי שהגודל בג'אסטי וההתקנה של קדמיים דיי בעייתית, אבל גם את זה אפשר לפתור בעזרה קצת עבודה והרבה נחישות.

 

 

אני מציע לך לחסוך עוד, ולפחות להכפיל את התקציב, כדי שתוכל להינות ממגבר, קומפוננט קדמי וסאב שישמעו טוב ולא זבל.

 

:wink:

 

--- עריכה ---

 

הרדיו דיסק שברשותך לא שווה הרבה, האיכות שלו על הפנים ואין לו שתי יציאות RCA בכדי שתוכל להגביר קומפוננט וסאב ולשלוט על ההגדרות שלהם.

 

תתחיל קודם כל מרדיו דיסק נורמאלי, ואז תמשיך הלאה.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך מאוד על המכשיר הזה של פיוניר- מעולה ביחס למחיר שלו, 3 יצאות למגבר, USB, AUX ועוד כל מיני שטויות.

 

אפשר להשיג אותו בסביבות ה- 600 ש"ח לחדש, ולא כפי שרשום בזאפ.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יציאה אחת למגבר מתאימה למגבר 2 ערוצים \ מונו

בשביל מגבר 4 ערוצים אתה תצטרך לפצל אותו בכל מקרה.

הפיצול גורע בהרבה מובנים, לכן תמיד טוב שיש עוד יציאות למגבר.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים שצריך להשקיע במערכת לפי הסדר ומהיא תרומתו:

1."פאנל" טוב-החלק היחידי במערכת "שנוגע" בשיר,פיענוח ופלט טוב ואיכותי הוא הביסיס.

2.רמקולים קדמיים-בעלי חשיבות גבוהה בגלל המיקום(הנהג יושב מקדימה),והכמות התרומה הגבוהה לקידמת "במת" הרכב.

3.מגבר-הגברה טובה וחזקה היא זאת שתיתן עוצמה ותכניס את המוזיקה טוב לאוזן(אחרת אין הנאה).

4.סאב-כדי להשקיע בסאב טוב ומדוייק כדי לקבל את המוזיקה בצורה איכותית ונעמנה למקור.

5.כבלים-חוט החיים של המערכת,כבלים ברמה סבירה יתגברו על רעשים סטטים שכבלי החשמל ברכב ממיצרים.

6.רמקולים אחרויים-רק להשלמה של ה"במה" האחורית שלא יהיה חסר לאוזן,גם רמקולים ברמה סבירה יעשו את העבודה.

 

עכשיו אני יסביר:

1.פאנל טוב ואיכותי בעל הרבה אופציות יכלול בדרך כלל את האפשרויות שיעזרו לנו לכוון את המערכת בצורה מדוייקת יותר,

מה שיתן את האפשרות לכוון את הרמקולים ברמה מעולה טובה וישמעו נהדר גם ללא מגבר,ויעשה ניסים ונפלאות עם כן יהיה מגבר.

kenwood_ddx514_automotive_gadgets_gadgets.jpg

2.רמקולים קדמיים טובים יכללו מינימום שלושה רכיבים משמעותיים:טוויטר,קרוס,וואפר.(יש גם סטים עם רכיב נוסף למשוגעים בלבד)

הקרוס מחלק את הצלילים לאלמנט הרלוונטי(בין הוופר לטוויטר) כך שהמוזיקה תישמע נהדר וחלק בלי שצלילים שנחשבים מנוגדים לרכיב יבקעו מרכיב שלא מתאים לו,רמקולים קדמיים חשובים יותר מכוון שהנהג יושב שם :) ועם רמקול חזק ואיכותי מספיק גם

היושבים מאחור יהנו.

1265637902.png

3.מגבר טוב וחזק נותן להגביר את כלל הרמקולים במידה שמספקת את אותו הרמקול,מה שנותן לאיכות ולחוזק של הרכיבים,

רמקולים שלא מוגברים כמו שצריך נשמעים מוגבלים בתדרים מסויים ומוזיקה פחות נעימה.

JBL-ANFI-GTO-1004-4-KANAL-ANFi-KARGO-UCRETSIZ__14271672_0.jpg

4.סאב הוא רכיב שמוסיף המון לאיך שישמע השיר,סאב זול לרוב ישמיע צליל לוואי שינשמע כמו "ווווווו",

דבר שגורע מאיכות הסאונד,סאב צריך להרגיש ולא לשמוע :)

MB-Quart-DWI304.jpg

5.כבלים ברכב הם התיבת פנדורה של המערכת,מכוון שחיווט גרוע מוסיף כל מני רעשי אלטרנטור ו"שששש" מהרמקולים

וכדי לקבל צליל נקי יותר צריך כבלים טובים.

rca-digital-coaxial-premium.jpg

6.רמקולים אחרויים הם הכי פחות משמעותיים,מכוון שהצליל שמגיע מקדימה והסאב מאחורה סוגרים את כל טווח התדרים

כדי שנשמע את השיר בצורה טובה,הסיבה היחידה שיהיה רמקולים מאחורה תיהיה בשביל להשוות את העוצמה מאחור,

אך לא יוסיף לאיכות השיר או לעוצמה ברכב אצמו.

New_Right_Left_Rear_Speakers_small.jpg

 

מה תכניס לרכב זה כבר החלטה שלך,תראה תסתכל תשווה ותחליט איפה אתה מקצץ עם בכלל,אחרי שהבנת מה המשמעות של קיצוץ כזה ואחר.

מקווה שעשיתי לך סדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...