Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

התלבטתי רבות בין קניית פיז'ו 206+ שבמבצע לבין 206 יד שנייה

בחישוב פשוט יצא לי שרכב חדש יעלה לי בערך 76,000 ש"ח כולל ביטוחים (70 הרכב + 1.1 אגרה + 1 קודן + 3-4 מקיף וחובה)

עושה רושם שזה יקשה עליי כלכלית + ירידת ערך של רכב חדש בטח לא תועיל

 

מצאתי שפיז'ו 206 מודל 2008, 1.6 אוט' נמכרת בסביבות 42-48K + ביטוחים זה ייצא 24-30K פחות מחדש וגם רכב אוטומטי יקל עליי מאשר רכב ידני. גם לא איכפת לי מליסינג, העיקר שיהיה במצב טוב ומטופל כהלכה.

 

למעשה, בדקתי מאוד את ה 206+ אבל לגבי ה 1600 אוט' אין לי שום מושג

אני אשמח לקבל תגובות על הרכב הזה ועל ה'מחלות' שלו

 

לצערי, אני אוהב פיז'ו מאשר הקוריאניות והיפניות (הרבה יותר נח לי בנהיגה) שהן יותר אמינות

 

תודה רבה,

בני.

פורסם

מצטרף לשאלה לגבי אחזקה, צריכת דלק - בקיצור ממישהו שיש לו ניסיון עם האוטו.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

×
×
  • תוכן חדש...