Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדה מהכביש בגלל הנמכה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלת תם- מעבר ליופי האסתטי שבהנמכה, מה בדיוק זה נותן, חוץ מהרבה כסף למוסך על תיקונים בעקבות "הבור הארצישראלי המצוי"? הרי קשה מאד לנסוע פה עם מונמך, וגם שפות המדרכה בחניות רבות לא תוכננו לרכבים מונמכים (או אפילו לא מונמכים, כפי שכבר כתבתי פה לגבי משהו "תיקני": תרצי-תיקני. לא תרצי, לא תיקני), מה שגם מקשה על החנייה בהם.

 

 

 

נ.ב. פעם הבאה אתה מוזמן לנסות לאתגר אותי עם רעיון אפילו יותר מפגר לפורום.

 

נ.נ.ב. האינטרנט זה מקום הזוי...

 

אני גם אוהב אתגרים כאלה, אבל את זה לא הייתי חושב אפילו על לחפש.

לגבי ה-נ השני, אני מסכים אתך לחלוטין...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברווז, אתה צודק, אני מונמך 60 מקדימה ובדיעבד שאני חושב זה ממש לא שווה את התיקונים והנזקים. אני כבר שברתי פעם אחת את התושבות של הרדיאטור, דפקתי את המסרק הגה, הרכב יצא מאיזון מספר פעמים בגלל התרסקויות בבורות ומהמורות בכביש, ועוד לא דיברתי על הנזק הכספי בגלל ההורדה מהכביש. אבל בכל זאת בא לי לרדת יותא נמוך ויותר קיצוני:twisted: . אני יודע שזה דבילי ומטומטם אבל אין לי הסבר. הכי מוזר לי שאין ייבוא של אייר רייד לארץ , זה ה-הסט האולטימטיבי לכבישי ארצנו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
זה לא פרקטי בשיט בארץ אבל זה סיגנון חיים. קשה להסביר את זה...

Low rider:wink:

 

lom26pYfopw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יש לך מיגונים למטה?(skid plate)

(ד"א לא יודע אם נתקלת בתופעה אבל התחילו לגלח פסי האטה בעיר (רמות רמז), אין מצב שהיית עובר שם)

 

 

זה בפירוש לא פרקטי, ובנוגע לנזקים שליאור קלה פירט, אפשר לצמצם את כולם ע"י מיגונים ותכנון נסיעה נכון, כמה דפוק שזה לא ישמע, כמעט לכל מקום שאני לוקח את האוטו אני עושה שם סיבוב עם היונדאי ליסינג שלי לפני ע"מ לבדוק אם יש לי לשם גישה בטוחה עם האודי, יש לי גם אזורים שלמים בעיר שאין לי לשם גישה.

 

ע

פורסם

שמתי לב שמגלחים את כל פסי ההאטה בחיפה וזה מבורך. בכל מקרה השיטה הכי טובה להסתדר עם אוטו מאוד נמוך בכבישי ארצנו זה לא לנסוע:lol: . פעם בשבוע זה גם יותר מדי.

פורסם
שמע, לייק ענק על הרכב והלוק שלו. דרך מי ייבאת אותם?

 

תודה, לא בדיוק הבנתי דרך מי? אץ הקנייה עשיתי באתר (חנות) שמתמחה בווגיות בארה"ב (ECS), אישור משרד התחבורה אני הבאתי, ואני גם נסעתי לנתבג לשחרר/להתעמת עם האנשים שם.


×
×
  • תוכן חדש...