Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי בלנו 97-98


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב

רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב הזה ?

מבחינת אמינות , נוחות , צריכת דלק וכו'

 

האם יש לו מחלות מיוחדות

 

רוב הניסעות הינם עירוניות פעם פעמים בחודש נסיעה בינעירונית ( 380 ק"מ )

 

הרכב עשה כ- 155000 ק"מ

הוא יד שלישית

 

הבנאדם נשמע לי אמין מאוד , ומחר אני הולך לראות את הרכב

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני לא יכול לערוך שכחתי לציין כי הרכב הינו אוטומט ,

 

כמו כן האם יש שוק לרכב הזה ?

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

שלום לך

 

הרכב חסכוני בדלק, חלפים זולים מאוד וזמינים.

המחלה העיקרית היא נזילות שמן מזעריות, לפחות אני יודע מניסיון שיש לי רכב כזה. הנזילות מאיזור הדיסטריביוטר.

החסרון הנוסף הוא האבזור מבחינת בטיחות.

אין לא ביצועים בשמיים, לוקח לו זמן להאיץ.

 

אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום על סוזוקי בלנו 98 אתה תמצא הרבה חומר

 

לגבי בדיקת הרכב תוודא שהמוכר לוקח על עצמו לשלם את עלות הבדיקה במכון במידה ומדובר בפגיעות שסי.

 

מעבר לכך ברוך השם אני מרוצה מהרכב

 

בהצלחה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
לילה טוב

רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב הזה ?

מבחינת אמינות , נוחות , צריכת דלק וכו'

 

האם יש לו מחלות מיוחדות

 

רוב הניסעות הינם עירוניות פעם פעמים בחודש נסיעה בינעירונית ( 380 ק"מ )

 

הרכב עשה כ- 155000 ק"מ

הוא יד שלישית

 

הבנאדם נשמע לי אמין מאוד , ומחר אני הולך לראות את הרכב

בזמנו נחשב לרכב אמין, גם היום יחסית לרכב ישן הוא אמין, אבל קח בחשבון שהגיל והק"מ עושים את שלהם, בשילוב החום הישראלי שלא מקל על שום רכב בארץ.

נוחות? מאוד כדאי שתחפש רכב אחר.

בטיחות? גם תחום מאוד גרוע בבלנו, 1.5/5 כוכבים במבחני הריסוק.

צריכת הדלק? סבירה ולא יותר.

 

על מחלות מיוחדות אני לא יודע.

הק"מ נשמע סביר, אבל האם באמת שווה לך להכנס להרפתקה של רכב ישן מאוד? 14-15 שנים על הכביש, עוד מעט 15-16 שנים על הכביש (2013 עוד שניה כאן), לך תדע מה יהיה לך.

אני הייתי דווקא ממליץ לחסוך ולקנות רכב יותר קטן ויותר מודרני, שגם יחסוך לך בהוצאות הדלק וגם יקל עליך במציאת מקומות חניה, ומצד שני יהיה מודרני וחדש יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני הייתי לוקח את הרכב לבדיקה במוסך. לגביי פגיעות שילדה, אינ מאמין שכשירימו את הרכב על הליפט יולכלו לזהות.

מיותר לבזבז 450 ש"ח על בדיקה לרכב שעולה 10000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...