Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב יפני שיהיה נוח וחסכוני בדלק שיהיה מספיק מרווח עם תא מטען גדול.

 

מישהו יכול להמליץ לי על דגם.

חשוב לציין כי אנו לא מעוניינים ברכב עם גיר רובוטי

פורסם

צודק.

 

יש לנו 2 ילדים כלומר צריך רכב שיהיה מספיק מקום ל בוסטר וסל קל ומספיק מרווח בתקציב של עד 80000 ללא גיר רובוטי נוח וחסכוני בדלק

פורסם

סיויק בשנתונים של 2006\2007 זאת אומרת אחרי מתיחת הפנים, בהשוואה לשאר היא לא אוכלת דלק בנסיעה רגועה בעיר בלי יותר מידי לחיצות השגתי 1-11 בעיר, בנסיעה יומיומית מחוץ לעיר האוטו אוכל לי 1-15 ולפעמים 1-16 אם אני לא עובר 90, דיי נוחה בנוסף,וגם מאוד מאוד אמינה.

 

מצד השני יש לך גם את הקורולה של לפני מתיחת הפנים, מבחינת איכות תא הנוסעים והיופי הייתי מעדיף את ההונדה אבל עדיין, בתקציב הנתון והדרישות הנ''ל, משפחתית יפנית זה מה שאתה צריך.

 

אבל חכה לעוד תגובות אולי מישהו יוכל להציע לך משהו נוסף שלא חשבתי עליו.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

ניסאן נוט יכולה להתאים לך במקרה הזה. מדובר במכונית די אמינה, מרווחת, נוחה וגם די חסכונית. תא המטען שלה די גדול ואני מאמין שיספיק לכל שימוש שצריכה משפחה ממוצעת.

פורסם
סיויק בשנתונים של 2006\2007 זאת אומרת אחרי מתיחת הפנים, בהשוואה לשאר היא לא אוכלת דלק בנסיעה רגועה בעיר בלי יותר מידי לחיצות השגתי 1-11 בעיר, בנסיעה יומיומית מחוץ לעיר האוטו אוכל לי 1-15 ולפעמים 1-16 אם אני לא עובר 90, דיי נוחה בנוסף,וגם מאוד מאוד אמינה.

 

מצד השני יש לך גם את הקורולה של לפני מתיחת הפנים, מבחינת איכות תא הנוסעים והיופי הייתי מעדיף את ההונדה אבל עדיין, בתקציב הנתון והדרישות הנ''ל, משפחתית יפנית זה מה שאתה צריך.

 

אבל חכה לעוד תגובות אולי מישהו יוכל להציע לך משהו נוסף שלא חשבתי עליו.

 

1+

ההונדה בהחלט רכישה מעולה. ד"א בסכום דומה יש לך עוד שני רכבים שאני בכל אופן מחבב, יפנים אמינים טובים וגם שכירים.

1.מיצובישי לאנסר הדור החדש אחרי מתיחה שנת 08 רכב יפייפה.. במחיר של 80K תוכל לקבל את גירסאת ה 2.0 ליטר. קיים גם 1.8

2.אין מה לעשות ואיך אפשר שלא.. מאזדה 3 הצורה שלפני מתיחת פנים אך מעולה אף הוא גם כאן תוכל לרכוש לדעתי את דגמי ה 2.0 ליטר במחיר דומה או 1.6 ליטר קומפורט שגם הוא מפנק מאוד אך עם מנוע מעט קטן יותר. גם הם שכירים מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...