Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FedEx - זהירות !


vwmaster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וכמה אתה חושב יעלה לי להגיע למרכז חלוקה שלהם בנתב"ג ? הרבה יותר מ-209 ש"ח !!!

 

זו בדיוק הנקודה שלי- אם יעלה לך יותר לשחרר בעצמך, אז על מה התלונה שלך? שלא קיבלת עמיל חינם אין כאסף?

 

אני שילמתי מחיר מלא על המשלוח כדי לקבל את החבילה בביתי, אין שום סיבה שבעולם שאשלם שוב כופר עבור שיחרור החבילה.

 

אתה יכול לדקלם את זה שוב ושוב- על שטר המטען כתוב שעלויות הנדרשות לשחרור המשלוח ממכס אינן כלולות במחיר ההובלה- עמילות מכס נכנסת בהגדרה זו. בקשר לטענתך שפדקס העולמית טוענת שלא מכירה את עמלה זו, יש לי חדשות בשבילך- בעבודתי התעסקתי גם ביצוא ולא פעם נכנסת למערכת של פדקס בחו"ל על מנת לבדוק ללקוח מה מצב הפצת המשלוח שלו בחו"ל. במקרים בהם המשלוח נעצר במכס בחו"ל והנמען בחו"ל סרב לשלם, מציעים לשולח לשלם את העלויות ולהפיץ לנמען את המשלוח. במקרה זה, לא פעם, ציינו בתכתובת מפדקס בחו"ל שהעלויות כוללות BROKER FEE- שזה בתרגום פשוט- עמלת עמיל= דמי טיפול/עמילות מכס.

 

רק בגלל שאנשים כמוכם ממשיכים להצדיק את החברות שילוח הם ממשיכים לדפוק את הלקוחות במשך שנים. תעשה חיפוש בגוגל על פדקס ותראה תלונות עליהם כבר מלפני 5 שנים!

 

באמת? ישראלים מתלוננים באינטרנט על נותן שירות? להההה... לא יכול להיות דבר כזה! שכנעת אותי- פדקס ממש פושעת.

 

תחרות או לא, זה לא מעניין אותי, בתור אזרח קטן ברצוני לשלוח חבילה ושבצד השני יקבלו אותה בעבור התשלום שאני בצעתי.

 

אין בעיה, אתה מוזמן לסמן בשטר המטען שאתה נושא בכל העלויות ולא רק בעלויות ההובלה, כפי שרוב השולחים בוחרים לסמן- אם אתה לא מוכן ולא מסמן, אז מי בדיוק אמור לשלם? אולי אתה רוצה שגם חברת הבלדרות תשלם מכס ומע"מ בשבילך וגם תפרק לך את החבילה ותתקין לך את החלק באוטו? זה שאתה רוצה, לא אומר שזה מה שאתה אמור לקבל- הובלה לא כוללת מסים ועלות שחרור.

 

ככה זה עובד בכל מקום בעולם שאני מכיר אז אין שום סיבה שפה בארץ הנחמדה שלנו זה יהיה שונה.

 

קרא תגובתי מעלה- זה ממש לא עובד ככה "בכל מקום בעולם".

 

עם כל הכבוד החברות שהתלוננו מראש לא מהוות תחרות כי הן לא מאפשרות שילוח איטי כמו שנאמר.

אז איזה על איזו תחרות מדובר פה?! לפי דעתי מדובר בעקרון שהחברות המתחרות רוצות שכולם ישלמו בדיוק כמובן.

 

תחרות חופשית מאפשרות לחברות להציע שירותים כפי שהן רוצות במחירים שהן רוצות- הן לא חייבות להציע את אותן שירותים ואותן מחירים, הצרכן בוחר בין החברות עפ"י שיקוליו ועפ"י מה שהן יכולות להציע- כך יש תחרות חופשית, הצרכנים מצביעים בארנק והחברה חושבת איך למשוך אליה קונים בשירותים חדשים ושינויי מחירים.

ברגע שחקיקה מתערבת ויוצרת הבדלי כדאיות בשימוש בחברות שונות זו פגיעה בשוק התחרותי. היתרון של החברות צריך להגיע מהן, הממשלה לא אמורה לתת יתרון או עדיפות לחברה מסויימת על פני החברות האחרות.

 

בנינו זה לא הגיוני שאני שולח חבילה מחו"ל לארץ משלם עליה ממיטב כספי ולאחר מכן הנמען משלם על החבילה גם, דבר כזה לא הגיוני ובכלל לא מעניין אותי אם דואר ישראל בבעלות פרטית או ממשלתית, גם כן תחרות.

ברור שזה לא מעניין אותך- כבר אמרתי, זה עניין תעשייתי, זה לא קשור לצרכן.

 

חוץ מזה שלאחרונה אני מביא דרך אנשים שזה העיסוק שלהם ושהם ישברו את הראש

אולי זה יותר יקר ( לא תמיד ) אבל שווה את כל הכאב ראש הזה ואת יום החופש שצריך לקחת בשביל לשחרר את זה .

 

אתה משלם יותר לחברה אחרת כדי שמישהו אחר יעשה בשבילך את עבודת השחרור? ובמה זה שונה בדיוק מתשלום עמילות מכס?

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד את לא אובייקטיבית, סובבי את זה כמה שאת רוצה תמיד תגיעי לאותה נקודה.

הנקודה שלי היא: זכות בחירה אם לקבל שירות דואר בסיסי ללא עמלות ותוספות כלשהן מלבד המכס, לגבי המכס אין שום נגיעה אליו, זאת הכוונה, חבילות שיש לשלם עליהם מכס יש לשלם עליהן מכס, זה כבר קשור לעניין אחר.

בעניין התחרות, בעבר הדואר היה ברשות המדינה, כיום לא, למרות זאת יש לאפשר לחברה כלשהי שתאפשר שילוח בסיסי ללא כל תוספת מצד הנמען, אותי לא מעניינת שום תחרות שבשורה התחתונה אני נפגע ממנה, וכן, זה שדואר ישראל ישלם עמלה לא ישנה את העובדה שכל מי שירצה לשלוח בצורה זולה יבחר במשהו זול אחר (כי אין), אז תחרות?! של מי ועל חשבון מי?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

בתור מי שמייבא חלקי רכב לארץ- גם אתה לא אובייקטיבי. גם אם לדעתך אני לא אובייקטיבית, למרות שלא משפיע עלי כהוא זה אם יהיו או לא יהיו מסים, אם תשלח או לא תשלח בפדקס, זה לא משנה את העובדה שאני בתוך המערכת ואני יודעת עליה דבר או שניים.

אם יש לך טיעון יותר ענייני מאם אני אובייקטיבית או לא, אתה מוזמן להציגו- הרי אני זה לא הדיון כאן מלכתחילה.

 

זה שהמדינה צריכה להקל על יבוא משלוחים פרטיים מחו"ל- אין על כך עוררין, אבל היא צריכה לעשות זאת באופן שווה לכל החברות הפועלות בתחום- לא רק לחברה שבבעלותה, ולתת לעצמה יתרון כלכלי על שאר החברות. זו חברה פרטית ולא רשות ממשלתית- למה שתקבל יתרון מהממשלה? שוב, אם הנוסח היה כי משלוח שזמן הובלתו מעל כך וכך ימים לא יהיה חייב בהליך מכס - אז אין כאן בעיה- אולי אז יהיה אינטרס לחברות בלדרות להרים את הכפפה אם ירצו. הבעיה היא שבמצב הנוכחי היתרון של הדואר לא נובע מסוג השירות שהוא מציע, אלא מאינטרס כלכלי לא הוגן.

לדעתי המדינה חייבת לשלם השלמת הכנסה לכל משק בית שעובד במשרה מלאה לסכום המאפשר חיים הוגנים - יש רצוי ויש מצוי, אף אחד לא מצפה שתהנה או תשמח לשלם מסים ולהיות חייב לשחרר משלוחים מהמכס ולשלם את ההוצאות הנדרשות לכך- זה המצב הקיים

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם
בתור מי שמייבא חלקי רכב לארץ- גם אתה לא אובייקטיבי. גם אם לדעתך אני לא אובייקטיבית, למרות שלא משפיע עלי כהוא זה אם יהיו או לא יהיו מסים, אם תשלח או לא תשלח בפדקס, זה לא משנה את העובדה שאני בתוך המערכת ואני יודעת עליה דבר או שניים.

אם יש לך טיעון יותר ענייני מאם אני אובייקטיבית או לא, אתה מוזמן להציגו- הרי אני זה לא הדיון כאן מלכתחילה.

 

זה שהמדינה צריכה להקל על יבוא משלוחים פרטיים מחו"ל- אין על כך עוררין, אבל היא צריכה לעשות זאת באופן שווה לכל החברות הפועלות בתחום- לא רק לחברה שבבעלותה, ולתת לעצמה יתרון כלכלי על שאר החברות. זו חברה פרטית ולא רשות ממשלתית- למה שתקבל יתרון מהממשלה? שוב, אם הנוסח היה כי משלוח שזמן הובלתו מעל כך וכך ימים לא יהיה חייב בהליך מכס - אז אין כאן בעיה- אולי אז יהיה אינטרס לחברות בלדרות להרים את הכפפה אם ירצו. הבעיה היא שבמצב הנוכחי היתרון של הדואר לא נובע מסוג השירות שהוא מציע, אלא מאינטרס כלכלי לא הוגן.

לדעתי המדינה חייבת לשלם השלמת הכנסה לכל משק בית שעובד במשרה מלאה לסכום המאפשר חיים הוגנים - יש רצוי ויש מצוי, אף אחד לא מצפה שתהנה או תשמח לשלם מסים ולהיות חייב לשחרר משלוחים מהמכס ולשלם את ההוצאות הנדרשות לכך- זה המצב הקיים

 

היום שיחררתי חבילה ממכס, עלה לי 10 ש"ח ליטר וחצי בנזין מהבית למכס וחזרה. שפדאיכס יתנו לי שירות באותו מחיר אז אני יעבוד איתם.

פורסם

נכון אני לא אובייקטיבי, אני מייצג את האזרח משלם המיסים שמייבא ומקבל חבילות ממקומות שונים בעולם, מה הבעיה פה?

 

העניין של שווה או לא לא מעניין אותי בתור אזרח, אני רוצה אפשרות לקבל משלוח כמו שקבלתי בעבר וכמו שכל אזרח מקבל בכל מדינה בעולם, מבלי לשלם עמלות.

זה קצת עקום ליצור שיוון ותחרות על ידי כך שמייקרים תהליך כולשהו רק בשביל שלכולם יהיה שווה ונוח.

אותי ועוד הרבה אזרחים בישראל השיוויון הזה מעניין כקליפת השום, כמו שיש העדפה מתקנת גם פה יכול להיות אי שוויון.

וראבק לא מדובר במשלוח מהיר, משלוח בסיסי איטי וזול.

אם לא טוב לך עם חוסר השוייון הנ"ל את מוזמנת לתרום לאילן או לכל ארגון אחר כל פעם שאת מקבלת משלוח נטול עמלות בדואר ישראל.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

שטוטית, קודם כל בואי נשווה תפוח לתפוח איך שאומרים. קודם שפאדקס, UPS, DHL וכל חברות השילוח יציעו אפשרות לקבל חבילות לא בזמן אקפרס ואז נדבר. כלומר, היום אם אני מזמין משלוח מחו"ל לדוגמה ארה"ב ורוצה להשתמש בשירותי פאדקס או UPS אין לי אפשרות לשלוח את זה יותר איטי מאשר 3 או 4 ימים. כלומר אין אופציה לשלוח את זה תוך שבוע, 15 יום וכיוצא בזה כמו רשות הדואר.

 

כאן כביכול באה רשות הדואר ואומרת לאזרח הקטן "יודע מה? אם אתה מוכן לקבל את החבילה תוך 14-30 או אפילו 60 ימים אנחנו נבטל לך את עמילות המכס על כל חבילה מתחת ל 50 דולר ושאינה מצריכה אישור משרד כלשהוא וזאת למה? כי אנחנו מסוגלים לעמוד בעלויות כל עוד אנחנו לא צריכים להעסיק אנשים נוספים בכדי לעמוד בעומס של לשחרר חבילות תוך 3 ימים כמו חברות שילוח האקפרס". אם זה מקובל עליי ועל רשות הדואר אז מה בדיוק הבעייה כאן? איפה התחרות? אני מוכן לרדת כביכול בתנאים שלי בכדי להיות מצופר בצורה כל שהיא. EMS שייך לרשות הדואר. אם אני מזמין 2 פריטים מארה"ב, אחד דרך פאדקס והשני דרך EMS בשניהם אני אשלם עמלת עמילות מכס. אז איפה כאן ההפלייה שאת מדברת כאן עליה כביכול?

הנקודה שלי כאן היא שכל הזמן את מתלוננת בתור עובדת בפאדקס שחברות השילוח מופלות לרעה אל מול רשות הדואר וזה לא נכון בכלל.

 

מה שAMITEXC ניסה להסביר לך שבאותה מידה שחייב להיות במדינה לחם בסיסי על מנת שכל אדם יוכל לקנות אותו גם צריך להיות שירות דואר בסיסי שלא יגבה עמלות שעלול למנוע מאנשים לקבל חבילות. אם מישהו רוצה לקנות באגטים ולחמי יוקרה למינהם אז זוהי זכותו.

 

לפני כמה שנים EMS אקפרס היה פטור מעמלות. עד אשר הודיעו יום אחד שזה כבר לא משתלם ומיכוון שחייבים לבדוק את החבילה תוך 3 או 4 ימים ובכדי לעמוד בעומס יש להעסיק אנשים נוספים במיוחד ולכן מאז והלאה תהיה עמלה של מינמום 35 שח לחבילה.

ואם כבר מדברים על EMS, כמו שרשמתי בסיפור שלי על הנעליים האומללות מסין שהזמנתי משני ספקים. אחד נשלח דרך דואר EMS והשני דרך דואר רגיל. שנים הגיעו אחרי חודש וכאשר EMS חייבו אותי בעמלה ואילו הדואר הרגיל לא.

 

כל עוד חברות השילוח לא מציעות שירותי משלוחים רגילים ואיטיים כמו רשות הדואר שלוקחים עד חודש ומעלה אין כאן מה להשוות בכלל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני, כעובדת פדקס, דווקא מעדיפה שלא יהיה חייב הליך מכס בפדקס- תאמין לי שלי היה יותר קל ויותר נח אם זה היה המצב מלכולכם- אתם מתעסקים בזה מדי פעם, אני מתעסקת בזה כל יום.

 

נניח שאני לא אובייקטיבית ולכן אני אומרת שיש אפליה- הכתבה שצרפתי מוואינט גם מאשרת את הפער הזה- גם הכתב הוא עובד חברת בלדרות לא אובייקטיבי?

 

להשוות לחם ליבוא חלקי רכב מחו"ל ללא עמלות?? הגזמת לגמרי...

 

מעבר לזה- אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי ואתם ממשיכים לכתוב בתגובה דברים שכבר ענו לכם עליהם והעקשנות לא מאפשרת לדברים להקלט. ברכותיי- הצלחתם לעייף אותי, אני פורשת מהויכוח סר הטעם והבלתי נגמר הזה.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

הסרט ממשיך....

 

לפני שעה התקשרה אלי פקידת פדאקס, שאלה אותי איך אנחנו יכולים לסגור את העניין, הצעתי לה שיוותרו על דמי עמילות המכס והעניין סגור מבחינתי. הסבירה שלא ניתן כי הם חברה ויש הוצאות ויש עובדים וכו'... בסוף היא שאלה: "כמה מתאים לך לשלם ?" אתם מבינים איך מתנהלת חברה בין-לאומית, סוגרים עסקה כמו בשוק הכרמל.

אמרתי 100-120 ויש על מה לדבר, ואז היא שאלה אותי לגבי אישור משרד התחבורה, אמרתי לה שאני יעביר לה את כל מה שצריך , רק שתתן לי מספר פקס והעביר את כל המסמכים אבל הפקידה אמרה שהם לא מקבלים פקסים! אני צריך להגיע עצמאית למשרדי פדאקס ולהציג אישורים מקוריים! זה כבר חוצפה... גם לשלם עבור משלוח, גם לשלם עבור עמילות מכס וגם להתרוצץ בין משרדים תוך בזבוז זמן ודלק ??????

 

איחלת לה שיהנו מהחלקים, אני לא מתכוון לבזבז על פדאקס אפילו עוד שקל, כפי שכבר כתבתי קודם... כספי הלך לשווא.

פורסם
אני, כעובדת פדקס, דווקא מעדיפה שלא יהיה חייב הליך מכס בפדקס- תאמין לי שלי היה יותר קל ויותר נח אם זה היה המצב מלכולכם- אתם מתעסקים בזה מדי פעם, אני מתעסקת בזה כל יום.

 

נניח שאני לא אובייקטיבית ולכן אני אומרת שיש אפליה- הכתבה שצרפתי מוואינט גם מאשרת את הפער הזה- גם הכתב הוא עובד חברת בלדרות לא אובייקטיבי?

 

להשוות לחם ליבוא חלקי רכב מחו"ל ללא עמלות?? הגזמת לגמרי...

 

מעבר לזה- אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי ואתם ממשיכים לכתוב בתגובה דברים שכבר ענו לכם עליהם והעקשנות לא מאפשרת לדברים להקלט. ברכותיי- הצלחתם לעייף אותי, אני פורשת מהויכוח סר הטעם והבלתי נגמר הזה.

 

יקירתי, הגענו לשלב שאנחנו סתם טוחנים מיים. את כל הזמן טוענת שחברות השילוח מופלות לרעה אל מול רשות הדואר וזה לא נכון. נראה לי שבעצם היותך עובדת בפאדקס את נפגעת מהאמת.

שלחו לי מחו"ל מסמכים דרך פאדקס. כמה זה עלה למעטפה עם כמה דפים? 65 דולרים תוך 4 ימים. אם היו שולחים לי את זה בדואר USPS (הדואר הרגיל של ארה"ב שמקבל לרשות הדואר) הייתי משלם מקסימום 10 דולר למעטפה עם מסמכים והיה לוקח להם להגיע עד 14 יום בערך. איפה כאן ההפליה בדיוק? כנ"ל לגבי חבילות, דואר ישראל מוכן לספוג את העליות של עמילות מכס למי שמוכן לחכות ולקבל את החבילה שלו בין 14 ל 30 ימים. לפי הידוע לי חברת EMS שייכת או יותר נכון עובדת מטעם רשות הדואר והיא זו שמספקת את דואר האקפרס עבור רשות הדואר. מי שמקבל חבילות דרכה משלם יופי טופי של עמלות. על נעלים אומללות מסין שהגיעו תוך 4 ימים EMS רצו ממני 260 שח עמלה לנעליים שעלו 20 דולר כולל משלוח. אז איפה כאן ההפלייה?

 

לסיכום, דיי לטענות שחברות השילוח מופלות לרעה על ידי המדינה. באותה מידה שישנה במטוס מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים שבהם כל אדם משלם מחיר שונה לפי השירות שהוא מקבל ככה גם בדואר. רוצה לקבל דבר דואר במהירות אקפרס? תשלם עבור עמילות מכס. מוכן "לסבול" ולחכות עד חודש? עמלת עמילות המכס תיספג על ידי רשות הדואר כי בכך שחסכת להם לעבוד בקצב מטורף רק בכדי להספיק לבדוק את החבילה שלך תוך 3 ימים נתת להם יותר. לפיכך מתאים להם לתת לך הנחה מטעמם.

זהו זה, עד שחבלות השילוח לא יספקו שירות משלוחים איטי ולפיכך פטור מעמילות מכס אין בכלל להשוות בין דואר איטי עד חודש על ידי דואר ישראל לבין דואר אקספרס 3, 4 ימים דרך חברות שילוח. זהו אין יותר מה להתווכח.

 

 

הסרט ממשיך....

 

לפני שעה התקשרה אלי פקידת פדאקס, שאלה אותי איך אנחנו יכולים לסגור את העניין, הצעתי לה שיוותרו על דמי עמילות המכס והעניין סגור מבחינתי. הסבירה שלא ניתן כי הם חברה ויש הוצאות ויש עובדים וכו'... בסוף היא שאלה: "כמה מתאים לך לשלם ?" אתם מבינים איך מתנהלת חברה בין-לאומית, סוגרים עסקה כמו בשוק הכרמל.

אמרתי 100-120 ויש על מה לדבר, ואז היא שאלה אותי לגבי אישור משרד התחבורה, אמרתי לה שאני יעביר לה את כל מה שצריך , רק שתתן לי מספר פקס והעביר את כל המסמכים אבל הפקידה אמרה שהם לא מקבלים פקסים! אני צריך להגיע עצמאית למשרדי פדאקס ולהציג אישורים מקוריים! זה כבר חוצפה... גם לשלם עבור משלוח, גם לשלם עבור עמילות מכס וגם להתרוצץ בין משרדים תוך בזבוז זמן ודלק ??????

 

איחלת לה שיהנו מהחלקים, אני לא מתכוון לבזבז על פדאקס אפילו עוד שקל, כפי שכבר כתבתי קודם... כספי הלך לשווא.

 

הוסבר כאן כבר מדוע הם רוצים מסמכים מקוריים וזאת בכדי לראות שאין זיוף. מה לגבי לשלוח איזה שליח מטעם חברת שליחויות עם המסמכים? כי במילא אתה צריך לתת לפאדקס את האישורים והם נשארים אצלם.

מה שלא יהיה, רק תוודא שהם לא שולחים את החבילה בחזרה למוכר כי אז הם יחייבו אותו. כמו כן תודיע לו שאם זה מגיע אליו שלא יקח אותה כי אתה לא מתכוון לשלם גרוש עבור המשלוח חזרה.

 

חג פסח שמח לכולנו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני, כעובדת פדקס, דווקא מעדיפה שלא יהיה חייב הליך מכס בפדקס- תאמין לי שלי היה יותר קל ויותר נח אם זה היה המצב מלכולכם- אתם מתעסקים בזה מדי פעם, אני מתעסקת בזה כל יום.

 

נניח שאני לא אובייקטיבית ולכן אני אומרת שיש אפליה- הכתבה שצרפתי מוואינט גם מאשרת את הפער הזה- גם הכתב הוא עובד חברת בלדרות לא אובייקטיבי?

 

להשוות לחם ליבוא חלקי רכב מחו"ל ללא עמלות?? הגזמת לגמרי...

 

מעבר לזה- אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי ואתם ממשיכים לכתוב בתגובה דברים שכבר ענו לכם עליהם והעקשנות לא מאפשרת לדברים להקלט. ברכותיי- הצלחתם לעייף אותי, אני פורשת מהויכוח סר הטעם והבלתי נגמר הזה.

 

אם לא הבנת את ההשוואה אז באמת חבל על התגובות, נסגור שחברות הבלדרות סובלות מאפליה, סבבה מגניב, גם אני לא זוכה לכניסה חינם למועדונים בגלל שאני זכר, אני מתמודד עם זה, תתמודדו גם 8)

 

את בהחלט חוזרת על עצמך, את גם מתעלמת מכל מה שכותבים, אז בטח שתחזרי על עצמך, שפשפי את העניים מעט וקראי מה אנשים הגיבו וניסו להעביר לך, את רוצה להשאר בשלך, תשארי, אני מבחינתי מציתי את השרשור הלעוס הזה.

חג שמח,

נ.ב.- אמשיך לקבל בכיף דואר באמצעות דואר ישראל חינם על חשבון השולח(כאילו דה?!) ללא יסורי מצפון עם ההפליה של חברות הבלדרות המסכנות.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

השערוריה נמשכת..

הרגע שלח לי המוכר באנגליה את תכתובת שלו מול פדאיכס, שימו לב ה הם כותבים לו:

 

“Dear Lee,



Please see the update that I have received from the courier below, they have advised that the costs are solely Tax and Duty. Please confirm that the receiver will be willing to pay these costs. Delivery will then be arranged.

Hi Rebecca,

 

I have got the information now from FedEx in Israel. The recipient has again refused the package the tax charges all in is predicted at roughly 100.00 usd and they have said they will not pay this. this is the only amount they have been asked for no further charges apply.

 

Regards”

אתם קולטים איך הם משקרים... הם מספרים לשולח שהם גובים ממני רק מכס ומע"מ ... אין שום איזכור לעמלת מסמכים ההזויה שהם גובים.

 

 

פורסם
השערוריה נמשכת..

 

הרגע שלח לי המוכר באנגליה את תכתובת שלו מול פדאיכס, שימו לב ה הם כותבים לו:

 

“Dear Lee,



Please see the update that I have received from the courier below, they have advised that the costs are solely Tax and Duty. Please confirm that the receiver will be willing to pay these costs. Delivery will then be arranged.

Hi Rebecca,

 

I have got the information now from FedEx in Israel. The recipient has again refused the package the tax charges all in is predicted at roughly 100.00 usd and they have said they will not pay this. this is the only amount they have been asked for no further charges apply.

 

Regards”

אתם קולטים איך הם משקרים... הם מספרים לשולח שהם גובים ממני רק מכס ומע"מ ... אין שום איזכור לעמלת מסמכים ההזויה שהם גובים.

 

שאל את המוכר מהם הנהלים של פאדקס במקרה שהלקוח מסרב לקבל את החבילה? אם היא חוזרת לשולח ללא תשלום אולי עדיף לשלוח אותה שוב למוכר ולבקש ממנו לשלוח בדואר רגיל. תהיה בטוח שגם אם החבילה חוזרת בחזרה היא לא תחזור באותה מהירות כמו שהיא הגיעה לכאן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
שאל את המוכר מהם הנהלים של פאדקס במקרה שהלקוח מסרב לקבל את החבילה? אם היא חוזרת לשולח ללא תשלום אולי עדיף לשלוח אותה שוב למוכר ולבקש ממנו לשלוח בדואר רגיל. תהיה בטוח שגם אם החבילה חוזרת בחזרה היא לא תחזור באותה מהירות כמו שהיא הגיעה לכאן.

 

אתה לא סומך על פדאיכס... הם כמובן רוצים לחייב את המוכר אם אני מחזיר לו את החבילה. החבילה נשארת בארץ ללא דורש.

פורסם

עוד דוגמא לחארטה, מצאתי קבלה על תשלום ששלמתי ל EMS עבור "עמלת העברת ניירת לעמיל מכס". אני אישית ורק אני לקחתי את הנירת מ EMS והלכתי איתה 30 מטר עד לאשנב של המכס בדואר ההגנה בתל אביב וסגרתי לבד את התשלום עם נציג המכס. אם לא הייתי משלם את ה 81.20ש"ח לא היתה לי האפשרות בכלל לגשת למכס ולכן שילמתי. התקשרתי להנהלת EMS, שם, כמו שכתבתי בהודעה קודמת, הפקידה לא הצליחה להסביר לי למה הייתי צריך לשלם, התקשרתי לטלפון של הממונה, לא היתה תשובה

 

בקיצור 81.20ש"ח על "העברת ניירת" שבעצם אני עשיתי

תשלום העברת נירות לעמיל 7.2010 d.JPG

פורסם

בקיצר, פעם הבאה תבקש שישלחו בדואר רגיל. לא אקספרס ולא נעליים. לא תשלם לא עמילות ולא בטיח. הזמנתי סוללה למחשב מחו"ל. מצפה לקבל אותה במשך החודש הקרוב. אני לא אתבקש לשלם לא עמילות ולא נעליים. הערך פחות מ 50 דולר. לכן זה יגיע ישירות לתיבת הדואר. פשוט דבש.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...