Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי או למזלי יש לי כבר 4 זוגות (מחלה כמו שאישתי אומרת), והנה הזוג החמישי

שרק אתמול קיבלתי אותם 8) החברה היא פוייזן גרמנית, אשר אני עובד בה (בסניף בשוויץ).

האופניים הם אופניי שבילים אגרסיביוץ כמו שאפשר לראות, וכבר בהזמנה בולם אחורי אחר 8).

בקרוב יצא להביא אותם לארץ להתנסות בשבילים בארץ :)

24032011084.jpg

24032011087.jpg

IMG_7659.JPG

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אופניים מדהימים!

נראים מעולה במיוחד בכתום.

היצרנית הזאת לא משווקת בארץ?

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

תודה, לצערי הם לא נמכרות בארץ, כמו כל האופניים האחרים שלי, וחבל המחיר שלהם מאוד תחרותי לאומת שאחר החברות

והאיכות לא נופלת מהם.

פורסם

נחמד מאוד אבל למה חישוקים כאלו כבדים ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אוקי, קיבלתי 8)

 

140 מהלך?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

כן לבנתיים זה הבולם שקיבלתי את האופניים, וגם רוק שוק ליריק 180 מ"מ.

כרגע האופניים 16 קילו עם פדלים, עדין אפשרי לעשות איתם עליות D:

פורסם

מלביש לו פוקס?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

לא אני לא חובב פוקס, יש לי 2 פוקסים, מבחינת טיפולים כאבי ראש, צריך את הכלים המיוחדים, אני מעדיף רוק שוקס

קל לטפל ועבודים טוב מאוד.

פורסם

בהצלחה, נראה כמו מגהץ מוצלח :)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

תתחדש, האופניים נראות אחלה.

האמת שאני לא רואה שום דבר מיוחד בשלדה, די עיצוב סטנדרטי, אבל צריך להרגיש.

מה שכן, הם ממש כבדות יחסית לאופניים בקטגוריה הזאת.

היום אופני שבילים אגרסיביים כמו אנדורו של ספשלייזד או גיאנט ריין וכו', שוקלות כ2 ק"ג פחות.. וזה מאוד משמעותי.

 

הגלגלים הללו מיותרים על האופניים הללו, בכלל גם לדאון היל לא צריך כאלו גלגלים.

הMTX 39 זה חישוק ענק וכבד.

 

אני למעלה מ90 ק"ג, מסתדר יותר עם MTX31 על אופני פרירייד,וזה די והותר.

 

אם אתה היית רוכב נטו דאון היל, אז אולי את הMTX33 בתור קדמי.

אבל זוג כאלו על אופני שבילים, זה כמו לשים צמיגי בלון של ג'יפ על סוויפט..

 

ואגב, אין דבר כזה LYRIK שהוא 180 ממ מהלך.

הנפוץ הוא 160 מ"מ, ויש את הליריק החדש שהוציאו שהוא 170 מ"מ הRC2-DH, עם הMISSION CONTROL (לא הMOTION).

under construction..

פורסם

המשולש האחורי נראה עדין קצת, אבל עדיין אופני 140 ממ :)

 

נראות גבוהות לאללה, מהתמונות נראה שה BB גבוה יותר מקו הגלגלים, זה נכון?

 

אני על אופני הפרירייד שלי רוכב על SPANK SUBROSA

ועל אופני הדאונהיל בכלל יש לי גלגל אחורי SUN RINGLE SINGLE TRACK וקדמי SPANK SPIKE :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

האופניים בהתחלה נועדו להיות עם בולמים של 180 (התבלבלתי בין הליריק לוטוטם), אבל קיבלתי את המגורה לנסיון

העיצוב נכון די סטנדרטי בעיקרון פוייזן לא מנסים להתחרות בכל הקטע של הפרירייד והאקסטרים, בקשר לגלגים ,אחרי שעברו תחת רגלי מספר די גדול של סטים, שניזקקו למינימום טיפול והחזיקו די הרבה זמן, זה הסט הזה, לא הגלגלים של סלסה, לא של דה בומב, וגם לא של מוויק על שלל גירסאותיהם, עמדו בעומסים שלהם (הסט השני שלי כבר, ויש גם DT E2200 שמחזיק די טוב).

במחיר של ספשייליזד עם מפרט דומה אנשים היו צריכים לשלם הרבה מאוד (האופניים הנ"ל עם בולם של טוטם מקדימה עולות בסביבות ה3 אלף פרנק).

לגבי משקל נכון הן די כבדות (טנק) אבל הן מיועדות רק לדבר אחד, וזה רכיבות אגרסיבויות,בקרוב תפתח עונת הרכיבות, ויהיה אפשר להתחיל לעלות ברכבל (לטיפוסים וXC יש את ההרד טייל שלי של10.5 של BIXIS) סה"כ הן משלימות לי עוד זוג שברגע שאני צריך לצאת

לרכיבות אגרסיביות, הן יהיו לידי.

פורסם

זה לא מדוייק , 3000 פרנק שוויצרי, זה 3300 דולר.

 

המחיר MSRP של BIG-HIT-3 של ספשלייזד, הוא 2900 דולר.

המחיר MSRP של SX-TRAIL-1 של ספשלייזד הוא 3000 דולר.

והם לא נמכרות בMSRP:)

 

 

 

ואגב, האופניים הללו, מזכירות לי MERIDA, ורוב הסיכויים, שגם משם השלדה של הפיוזון הגיעה:).

 

ואם כבר מרידה, ואם כבר אגרסיבי, זה מזכיר לי את הUMF- פרדי, רק שבפרדי, המתלה האחורי נראה הרבה יותר עמיד, כיאה למהלך אחורי ארוך.

freddy1team.jpg

 

לא הבנתי מה כתבת לגבי המהלך, איך יכול להיות מהלך אחורי 140 מ"מ, ומקדימה TOTEM עם מהלך 180מ"מ..

 

כמה אינטש המהלך מאחורה על הפיוזון?

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...