Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ראיתי פה כמה פעמים בפורום שאנשים כתבו שבסוכנות סיאט ניתן להוציא הנחות על הדגמים הגבוהים

רציתי לדעת האיביזה קופרה מתומחרת היום ב 165K בכמה יהיה ניתן להוריד אותם? וכמה זה יהיה קשה...

פורסם

הכל תלוי. אם אתה לוקח קופרה שעומדת כבר בארץ או רוצה צבע אחר.

בנוסף, בזמן ההנחות הגדולות (של ה 72 שעות, שמתקיים כל אוקטובר) היו שהוכיחו שקיבלו הנחה של 15 אלף שקל.

אם זה ריאלי היום? אני מאמין ש10 אתה תוכל לגרד בדי קלות. מעבר לזה, אי אפשר לדעת.

השאלה, למה חדש אם אפשר משומש עם 5000 קמ, ב20 פחות מהמחירון לחדש.

פורסם

אני אישית שמכיר את המערכת הציעו לי קופרה שחורה עם קנסון, שהיה אמור להיגמר לה עוד שבועיים תקופה של 12 חודשים ולכן גם היא הוצעה במחיר של 155,000 מחיר סופי, אבל בוא נגיד שהיה אפשר לעגל את המחיר הסופי. המקרה הזה היה לפני חצי שנה כדאי לבדוק את הנושא אם יש להם אחת במלאי שהם מתים להיפטר ממנה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

בקרוב תנחת כאן גם פולו GTI, אשר לא אתפלא אם תתומחר קרוב מאד לקופרה. ראשית, שווה לך להמתין. שנית, יהיה לך קל יותר להתמקח(תחרות פנימית בין מותגים, מתכון טוב להנחות).

 

בנוסף, יש לך בקטגוריה זו גם את מיטו QV שמחירה הוזל ל-170K ואת פונטו אוו אבארת ו-DS3 ספורט הזולות יותר. כולן, בניגוד ל-VAGיות, ידניות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

504L אני כבר פירסמתי בעבר את הצילומים של הפולו GTI מהבונדד והשיווק שלה לא עוד הרבה זמן... תהיה בטוח שלגבי התמחור הוא בין ה-A1 לקופרה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

23 עד 25 במרץ יש הפנינג מכירות בסיאט כך ראיתי בסוכנות בחיפה , עברתי ליד הסוכנות היום בערב וראיתי את הפרסומת .

תמתין ותבדוק אולי יתמזל מזלך .

auto emocion

×
×
  • תוכן חדש...