Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת שהייתה לי על הרדיו היא מה שמפורט לי בחתימה, ואתמול הוספתי מגבר MAC AUDIO Z2200 ומורל טמפו 6X9,

את המאק אודיו שמתי על הסאב ואת הטמפו על ה1004, התוצאה מטורפת אני שמח על כל שקל שהשקעתי במערכת הזאת שומעים חד ונקי צלילים חמים ולא חורטים במח בצלילים גבוהים, בדיוק התוצאה שרציתי להגיע אליה, הבעיה היחידה שלי ופה אני צריך את העזרה שלכם היא הסאב, במגבר שקניתי (יד שניה) הבורג של הכיוון של הגיין דפוק הוא או פועל או מכובה אין באמצע, יש יציאה לREMOTE (כמו קבל של טלפון) שנראה לי שיכול לעקוף את הגיין המקורי ואז אפשר לשלוט על העוצמה דרך הREMOTE, השאלה שלי זה אם אפשר לאלתר משהו כזה או לקנות את זה מאיפה שהוא כדי שאני אוכל להגיע לתוצאה מושלמת גם עם הסאב.

תודה לעוזרים.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

שלום

טל, הREMOTE של המגבר לא מחליף את הגיין, זהו בסך הכל סוג של אקווליזר בתדר אחד.

 

כדאי לך לתקן את הנגד של גיין, לא נראה לי שזה יקר בתנאי שזה באמת בעיה של הנגד ולא דרגת הכניסה של המגבר. אם לא תעשה זאת יש מצב לנזק רציני יותר למגבר.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

יש בורג של הגיין ועוד ברגים של עוד כיוונים הבורג של הגיין מסתובב חופשי ויש לו רק נקודה אחת שהוא עובד בה שאר הברגים כאילו נעולים משתיי הצדדים ואפשר לסובב אותם עד גבול מסויים, ובכללי אפשר לקמבן איזה משהו לREMOTE

 

אתה לא מגביר את הדוטק?

 

מגביר את הדוטק עם ה1004 הוא 4 יציאות שתיים לTEMPO ושתיים לדוטק

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

טל

תשמע, אני ממליץ לך בחום לטפל בבעיה של "בורג" הנגד. אולי יש מצב שאפשר להדביק את ידית הפלסטיק למוביל הבורג בדבק 3 שניות או אולי צריך להחליף את כל הנגד.

רימוט לא מחליף את הגיין, הקומבינה הזאת יכולה לעלות לך ביוקר: או שהסאב ילך לעולם שכולו טוב או המגבר.

 

זה לא רציני, כאילו שתגיד "התפוצצתי על מוקש, אין לי חצי רגל אבל יש לי נעלי נייק, האם אוכל להשיג בריצה את פמלה אנדרסון על חוף מאליבו?"

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

זה לא רציני, כאילו שתגיד "התפוצצתי על מוקש, אין לי חצי רגל אבל יש לי נעלי נייק, האם אוכל להשיג בריצה את פמלה אנדרסון על חוף מאליבו?"

:lol::lol::lol: אם היתה לי רגל אחת ואומרים לי שאם אני משיג אותה בריצה אני מקבל ממנה מה שאני רוצה גם יחף על רגל אחת הייתי משיג אותה :twisted:

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
:lol::lol::lol: אם היתה לי רגל אחת ואומרים לי שאם אני משיג אותה בריצה אני מקבל ממנה מה שאני רוצה גם יחף על רגל אחת הייתי משיג אותה :twisted:
עדיף עם נעליים חם החול חם ברגליים.

כמה אתם אומרים שיעלה לי תיקון כזה ? ואיפה אני יכול לעשות את זה באיזור תל אביב ירושלים ?

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

×
×
  • תוכן חדש...