Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה פריוס רק לנסיעות בעיר, טעינת הסוללה


vladclar
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

יש לי ידיד, שמתעניין ברכישת טויוטה פריוס מודל 2008-2009.

הנסיעות ב 90% בתוך העיר (אשדוד). הוא שמע מבעל מקצוע בתחום הרכב, שלרכב היברידי חיוני מאוד לפחות פעם בשבוע לנסוע מחוץ לעיר, כדי להטעין את הסוללה.

האם הדבר נכון, ועד כמה זה חשוב?

לפעמים שבועיים-שלושה אין נסיעות בין עירוניות.

למרות שהנסיעות הן בתוך העיר, הרכב עדין צפוי לנסוע 15 אלף ק"מ בשנה.

תודה על המידע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידיד? :-D

 

בכל אופן, ברגע שמערכת הטעינה בפריוס מרגישה ירידה בהספק המצברים היא מפעילה את מנוע הבנזין כדי שיטען אותם.

מעבר לכך, בעיר לא ממש נוסעים 20 כל היום, לא?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס תסתדר מצויין עם נסיעה עירונית רבה.

אין שום צורך לעשות פעולות מיוחדות, המחשב מנהל את טעינת/פריקת הסוללה באופן אוטומטי ושקוף.

 

הייתי במקומו שוקל לחכות שנה ולקנות את אחת המכוניות החשמליות נטו שיימכרו כאן.

ואני לא מדבר על השטויות של אגסי אלא על רכב עם מצבר קבוע בבעלותך הבלעדית שניתן להטעין מהשקע בבית בלילה.

החסרון יהיה טווח נסיעה מוגבל אבל בשימוש המתואר לדעתי אין חשש בכלל והעלויות השוטפות יהיו נמוכות משמעותית מרכב בנזין או היברידי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למחשב ניהול הטעינה, השומר על הסוללה, דווקא נסיעה בעיר עם הבלימות הרבות הן אלו שטענות את הסוללה, לכן גם היתרון של הפריוס בצריכת הדלק זו הצריכה העירונית ולא הבינעירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס תרגיש בבית בתוך העיר.

 

יש לי קרוב משפחה שנוסע על הפריוס בתוך העיר בזריזות שלא אופיינית לבעלי פריוסים ושליסינג 1.6 לא תוכל לעקוב והוא עדיין עושה 1:19/20 !

 

ככל הידוע לי האיבודים הכי גדולים בעיר הם מהבלימות הרבות וחידוש מהירות מעצירה מוחלטת.

הפריוס ממזערת נזקים מעולה בנושא הזה בעזרת תאוצה התחלתית ע"י המנועים החשמליים וטעינה של המצברים גם מה"ברייקסים" בעת בלימה.

תאורתית אפשר לנסוע ממש על מינימום דלק בנסיעה נכונה ורגועה עם הפריוס בתוך העיר.

 

אני חייב לציין שהמנוע החשמלי הזה מדהים וביציאה מהמקום הוא אולי לא מסוגל לפרפר את גלגליו אבל עד אזור ה50 קמ"ש הוא מתקדם ומושך אותך בצורה לינארית מדהימה שמדביקה אותך לכיסא.

 

הייתה לנו התערבות בזמנו שהוא העלה, עד איזו מהירות הוא "ייקח" GTI אם בכלל, הוא חשב שעד 50 קמ"ש אני חשבתי שאולי רק בכמה מטרים הראשונים אם בכלל בלי להשתמש בlaunch control כדי שיהיה הוגן. (יש לי הרגשה שעוד נעשה את הבדיקה המגוכחת הזאת)

 

בכל זאת נראה שעם הפריוס יותר קל להתנהל בעיר מאשר עם רכבים אחרים כי אין הילוכים והרכב מגיב מיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס נטענת גם מהבלימות, למעשה ברגע שמסירים את דוושת הרגל מהגז מתבצעת טעינה.

לגבי המומנט - למנוע חשמלי יש יתרון עצום סעיף הזה, מאחר ורוב המומנט שלו מושג כבר בסל"ד אפסי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקה שעשיתי נאמר לי שאין קשר בין מרחק הנסיעות.

הסוללה בנויה בצורה כזו,שבעת נפילת המתח היא נטענת בצורה אוטומטית,ללא קשר למרחק הנסיעה.

בכל מקרה,לפרטים יותר מדוייקים,כדאי שייגש לאחד מנקודות השירות של טויוטה,להסברים מפורטים.

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...