Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c4


MatanMoshe
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני נהגתי על רכב חדש,

הדבר שאני יכול להעיד עליו שהוא נוקשה בנוחות הנסיעה ביחס למתחרות,

בגלל שנהגתי על רכב חדש אני לא יכול להעיד על אמינותו.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התנסיתי למשך שנה עם C4 בליסינג.

הגיר פשוט טמטם אותי , אני מניח שחיפוש קצר יניב לא מעט סיפורים על הגיר הזה. אבל בקצרה - הגיר משוגע.

אחרי קיק לא מעביר הילוך , נשאר תקוע על הילוכים ועובר מתי שמתחשק לו. ולא, לא נפלתי על לימון , גם חברי מהעבודה עם הרכב הזה דיווחו על אותן תופעות.

שנית - הקשיחות שציין קודמי - צודק צודק ! תעלה עם האוטו על פס האטה , או סתם איזה בור קטן בכביש , ותזדעזע.

הנוסעים היושבים מאחור בכלל יזדעזעו.

ועוד דבר , מה הקטע של ההגה ? למה מרכז ההגה לא מסתובב עם שאר הגלגל ?

שדה ראיה גרוע , שים לב למיקום מראות הצד...

 

 

יש לו פלוסים כמובן - בקרת שיוט , ומראה סקסי (סובייקטיבי)

 

אבל לטעמי , ומחישוב פשוט , המינוסים עולים על הפלוסים.

 

עברתי למאזדה3 ואני מבסוט עד השמיים, ולא אכפת לי שיש אותה לחצי מדינה.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...