Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

 

אני דיי חדש בפורום ויש לי ברלינגו עכשיו הבעיהה היחידה שאני רוצה לשמוע בה מוסיקה באיכות טובה.

 

פרטים..

רמקולים קדימה 6.5

מערכת דיוידי של פיילוט מסך טאצ'

רמקולים אחורה אין רק קדימה הבנתי שצריך לבנות מגש שישב טוב מאחורה על צירים

איך עושים את זה ואיך זה צריך להראות מבחינת האיטום של התיבות לרמקולים כמובן העבודה דרך נגר

 

אם אפשר כמה הצעות וגם כמה תמונות בהחלט יעזור

אולי צריך גם מגבר..

פורסם

היי.

 

אמנם רמקולים זה לא התחום שלי ואני לא מבין בבחירת הציוד במיוחד, אבל אני כן יכול להגיד לך איך ראיתי שעושים את זה ברכבים מסחריים שאין להם הכנה לרמקולים:

1. מכינים משטח מעץ שמתפרש מצד לצד בתא המטען ועליו מרכיבים רמקולים. אני לא מת על הפתרון הזה לנוכח העובדה שאתה מחזיק בברלינגו. אם זה היה רכב 5 דלתות - תפאדל.

2. קודחים בצידי הרכב חורים לרמקולים ושמים להם כיסויים. זו שיטה שאני יותר אוהב כי העבודה נראית הרבה יותר טוב ופחות חלטוריסטית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש גם אפשרת נוספת שזה תיבות לרמקולים שזה פיתרון טוב זול ופותר את בעיית המקום וגימור נרמלי מאשר לייצר פלטות וכאלה.

פורסם
היי.

 

אמנם רמקולים זה לא התחום שלי ואני לא מבין בבחירת הציוד במיוחד, אבל אני כן יכול להגיד לך איך ראיתי שעושים את זה ברכבים מסחריים שאין להם הכנה לרמקולים:

1. מכינים משטח מעץ שמתפרש מצד לצד בתא המטען ועליו מרכיבים רמקולים. אני לא מת על הפתרון הזה לנוכח העובדה שאתה מחזיק בברלינגו. אם זה היה רכב 5 דלתות - תפאדל.

2. קודחים בצידי הרכב חורים לרמקולים ושמים להם כיסויים. זו שיטה שאני יותר אוהב כי העבודה נראית הרבה יותר טוב ופחות חלטוריסטית.

 

כן אני מבין שעדיף משהוא שניראה יותר אורגינאל אבל הקטע הוא שזה אוטו של עבודה כזה ועדיין אני רוצה לשמוע באיכות טובה

אז אם יש לכן תמונות של איך זה צריך להיות מעץ מאוד יעזור...

פורסם

במקרה יש תמוונות של ברלינגו

78275970.jpg

רמקול 6.5 של מאק, בלי מגבר או משהו מיוחד, רק לוח עץ שעוזר ליציבות.

אתה תמיד יכול לשים לוח גדול יותר ועליו 6/9 .

או כמו שאמרו לפני עם תיבה חיצונית שתוכל להוציא בעתיד בלי להשאיר חורים באוטו

×
×
  • תוכן חדש...