Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול שכחתי בטעות את האור הפנימי של הרכב דלוק..במשך כ18 שעות וכשבאתי להניע את הרכב, לא הצלחתי.

אני מניח שהמצבר נגמר..אך שבאתי להטעין את המצבר מרכב אחר לא הצלחתי.

האם יש משהו אחר שניתן לעשות? יש לציין שהאור הפנימי ואורות החנייה של הרכב כן נדלקים אך לא אני לא מצליח להניע.

אולי אני לא עושה משהו נכון?!

פורסם
אתמול שכחתי בטעות את האור הפנימי של הרכב דלוק..במשך כ18 שעות וכשבאתי להניע את הרכב, לא הצלחתי.

אני מניח שהמצבר נגמר..אך שבאתי להטעין את המצבר מרכב אחר לא הצלחתי.

האם יש משהו אחר שניתן לעשות? יש לציין שהאור הפנימי ואורות החנייה של הרכב כן נדלקים אך לא אני לא מצליח להניע.

אולי אני לא עושה משהו נכון?!

יש לפרק את המצבר ולטעון טעינה איטית באמצעות מטען יעודי.

פורסם

הכי טוב במצד כזה יהיה אכן לטעון באמצעות מטען מצברים.

אם המצבר היה על סף גסיסה, יש סיכוי שלא יתאושש כלל, אך לרוב טעינה תפתור את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...