Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו ספייס VS פיג'ו 106


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שלי מחפשת רכב עד 16 אלף ש"ח

היא מעוניינת רק בידני

מצאנו כמה אופציות מאוד נחמדות של הפונטו והפיג'ו רציתי לשאול איזה מהשניים עדיף,

פיג'ו נפח 1600 שנת 1998 עשתה 120 אלף ק"מ יד 2

או פיאט פונטו ספייס 1300 FUN SPICE ידנית עשתה גם 120 אלף ק"מ יד 2 היה בליסינג

מכיוון שאני לא כל כך מבין ברכבים נגיד שהמצב של הרכבים תקין לחלוטין איזה רכב הכי מומלץ מבחינת נוחות וחיסכון?

חשוב לציין שהרכב הולך לעשות בסביבות 50 ק"מ ביום אם זה משנה

המלצות אחרות יתקבלו בברכה

תודה לעוזרים ושבת שלום

פורסם

ממבט ראשון, הפג'ו נראית לי יותר טוב.

אבל צריך לבדוק את זה לעומק.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

הספייס עושה 1:13.5 בתוך חיפה עם מזגן.

 

לא יודע כמה עושה פיג'ו 1600 אבל זה נראה לי שתהייה פחות חסכונית מעצם נפחו של המנוע.

 

כמו כן 3 שנים על הכביש זה המון זמן וגם ככה אתה לא קונה רכבים חדשים - אז עדיף שיהיה כמה שיותר חדיש כדי למנוע צרות שמגיעות מבלאי של הזמן.

 

הייתי מעדיף את הספייס, בהנחה ששתיהן במצב מושלם.

×
×
  • תוכן חדש...