Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מזל, פתאום אני רואה שלא היה מקום חניה בשבילינו. כניראה שטוב שנשארנו בבית (חולים) ואפילו חסכנו 55 ש"ח על הדרך.

שלא לדבר שזו הפעם השניה שאנחנו מרוויחים דילוג על ארוחה טובה החודש, לא מזיק לדיאטה.

ממתין לראות עוד תמונות (לפחות לקבל תחושה שהייתי שם), מקווה שבשנה הבאה (אולי טיול הבאה, אם אפשר ליהיות אופטימים) לא יהיו תירוצים ונוכל להצטרף.

לא מבין, אין אף מנתח\רופא בחבורה שיכול להצטרף. אולי צריך לשקול סידרי עדיפויות בהזמנת המטיילים: יזם\אחראי יש, מכונאי\טבח יש, מוביל ומאסף יש, חברים טובים שדואגים לא חסר (הזדמנות להודות לכל הדואגים), נותר מקום פנוי לרופא\חובש :) הוא אפילו מוזמן להצטרף אלינו למכונית יש מקום פנוי (רק שלא ישכח את כלי עבודתו).

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שעת הגעתנו לכנרת - 15:30 לערך,

איפשרה לנו רחצה במים, שהיו חמים משמש היום שחלף.

ואמנם החברים לא היססו לקפוץ למים.

 

z43umumk4mnz.jpg

 

 

jemym5d1zqx2.jpg

 

 

q1lmtjhw4mny.jpg

 

 

mmvjqh5lnkjz.jpg

 

מה הוא מחפש שם ???

 

mwzwqmn2ojmr.jpg

 

לפי החיוך כנראה שהוא מצא...

 

nufdn0jdk2zw.jpg

 

ישראל בפוזת דוגמן צמרת צהל"י.

 

m1mnm5uy4gqu.jpg

 

 

cznddnjdq1tz.jpg

 

דורון הצליח בתושיית "הקוסם" שיש לו, לארגן גרלנדה של תאורה מעל שולחנות האוכל.

 

ykziynud3mjm.jpg

 

 

ytiatnhozdwd.jpg

 

 

2zzmjmzjmjzi.jpg

 

 

jnokdhwmknzf.jpg

 

 

הבאסמן, שחגג את הלילה בפולקס', ולא באוהל, כמונו פשוטי העם

 

nzvwzyhi2zmk.jpg

 

גיגי מנפח מזרון, ואחריו נוסף, ואחריו נוסף... אסור היה לו להתחיל :)

 

mj0bjjumbmni.jpg

 

 

njnzjj3nhz2y.jpg

 

 

lyvmtjxnmzmy.jpg

 

רפי היה עסוק רוב הזמן בטלפון. (מלבד הזמן הקצר ששיחק שש-בש עם ליאורה)

 

znzt2dyhqzrm.jpg

 

הנה, עוד פעם...

 

htyzvmwmzi3y.jpg

 

 

5jmmytmtwkmv.jpg

 

ברוך באפיסת כוחות לאור הלגימות הקלות שלגם.

 

dgd5mun1mojt.jpg

 

אסף שוקל להחליף מקצוע. לעבור למכירת קרמבו'ס

 

wmng3iw1zzqe.jpg

 

...לתפוס אמריקה על חוף הכנרת.

 

ojzru2wnygyo.jpg

 

 

bdmtlummzi2m.jpg

 

 

4mgnzjdecxoy.jpg

 

 

zqtlrz2emdw0.jpg

 

 

nmjza2zmjmym.jpg

 

היו כאלה, שהקימו אוהל והעדיפו לישון בחוץ.

mzidg0owj0kn.jpg

 

גיא שותה קפה של בוקר

 

wwenmkz1yw0n.jpg

 

והגוזלים יוצאים אט אט מהקן

 

gycmgzxz2wjn.jpg

 

 

vzujqzw0mnxj.jpg

 

 

y4mcqzdmnttm.jpg

 

בגלל שפחדנו שיקרה משהו לרכבים, שכרנו שני מאבטחים.

הנה האחד.

 

htm5mniynuqz.jpg

 

והנה השני

 

zznmhad5vzqd.jpg

 

רחצת בוקר וצחצוח שיניים, על כנף של קדילאק 47.

 

qwi1znzn5t3g.jpg

 

 

עוד מעט אעלה עוד תמונות.

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

לפני כחודשיים נחנך מיצג חדש ומיוחד של מזרקות מים, לחוף הכנרת.

לאחר ארוחת הערב הקלה (בערך שלש שעות), גררנו את עצמנו למקום האירוע,

וצפינו במופע המדהים.

כדאי מאד למי שמזדמן לטבריה בשעות הערב, בכל יום בשבוע, לגשת ולצפות במופע.

המופע ללא עלות, ומתקיים בשעות: 19:30, 20:30, 21:30

 

 

yz5znqzy5mkw.jpg

 

 

zimmyzy5zelm.jpg

 

 

j1mmzwqzumu4.jpg

 

 

mh2eztbnjtny.jpg

 

 

yztakgmnm4e1.jpg

 

 

rzl1wz5mytmq.jpg

 

 

בשעה חמש התעוררתי, כי התריס באוהל שלי היה מקולקל ונכנס אור. :(

 

חיכיתי לה, לזריחה, שלא איכזבה גם הפעם.

 

 

jclww3jtnnen.jpg

 

 

jjjtzmdykqbo.jpg

 

 

zuymnoz3jkgj.jpg

 

 

qzqzymn4zdgm.jpg

 

 

tmmmnz4lzjkm.jpg

 

 

zmojdrzcyztt.jpg

 

אט אט החלו אנשי המאהל להתעורר

 

2dzmmejw5uwb.jpg

 

 

 

qmr23w5mmazm.jpg

 

 

gmxzqetyjy5t.jpg

 

 

dmkdzkqynmy3.jpg

 

 

gnyuzd3mmjxi.jpg

 

גלית, איזו סיבה יש לך לחייך על הבוקר מוקדם?

 

omiyz5nte3it.jpg

 

הנשים ישבו ותכננו מה להכין, וכמובן רכילות פה שם לא תזיק

 

y0qkynwzjnmw.jpg

 

בו בזמן חטב דקל איצקוביץ גזעי עצים

jlmnld5ntdih.jpg

 

ואבא איצקוביץ דאג להדליק את השטח

 

hyjy2tizzlmh.jpg

 

 

hzmznmkvyvnz.jpg

 

בתיאבון אבי, זה באמת היה טעים.

 

dmgenziinrzx.jpg

 

יובל הכין בלינצ'ס תאווה לחייך

הילדים (והמבוגרים) התנפלו על התוצרת שלו

 

xgtnzmomfzgg.jpg

 

 

zmr4ncjznrmh.jpg

 

ניסיתי להבריח זבובים אך לא כל כך הצליח לי

 

hmhlnt0zjejt.jpg

 

 

zz222weiylnf.jpg

 

 

mocwztinyzt5.jpg

 

דורון לא מרפה, וגם בארוחת בוקר מפגין מיומניות של בישול ואפיה

 

mwkmmn2yrjzi.jpg

 

אבירם לא תיאר לעצמו, שאפשר לחייך מאושר כשחותכים ירקות

 

iayrottdyzkz.jpg

 

 

emwyymjylwdj.jpg

 

דורון המאושר בצילום נדיר - רגע לפני שחוסל הסיר...

אל תתבלבלו, הוא הכין עוד אחד כזה.

 

tyw3kojmz1cm.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

נסיים עם פינת הנוער. החמודים שמצטרפים לטיולים ועושים לנו את הכיף גדול יותר.

 

שוב תודה לכל מי שתרם וסייע, ולהתראות בטיול הבא,

בשבת השניה של חודש נובמבר.

 

לילה טוב,

אבי נוף.

 

 

 

m0mltzmdnzmj.jpg

 

 

zjdw4tiwymyv.jpg

 

 

mq4twe1emy5z.jpg

 

 

zmwentedzmyu.jpg

 

 

fzrmjnmqjm32.jpg

 

 

04dmgtqmmkjn.jpg

 

מה זה צריך להיות ????????

 

ym2mdnzyj4jt.jpg

 

 

qdmnf52ymikj.jpg

 

 

zetytm03mmix.jpg

 

 

5gzmixndjtlm.jpg

 

ולסיום, הקמע שהיה איתנו מהיציאה ועד חזרתנו הביתה.

 

hzhmyz2r1mdw.jpg

 

 

תם להפעם - עד לטיול הבא.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

כל הכבוד למארגנים ולבליינים. יופי של תמונות ונראה שהטיול היה פצצה.

נצטרף לטיול הבא.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

מהתמונות ומהכתב עולה שהיה כיף, היה לכם הכל מהכל (גשם, שמש, מים , אוכל, אוהלים והעיקר כיף.

אני ביליתי ביריד ווטרמה בגרמניה גם שם היה כיף

ניפגש בטיול של חודש נוב'

מצא משה

פורסם

לאבי והאיצקוביצים ולכל הח'ברה המקסימים :smilecolr

תודה על הכל, הטיול היה מושלם מלא חוויות מצחיקות ומפתיעות.....:lol:

אהבנו את התמונות וההסברים........ מחכים לטיול הבא

אוהבים רפי גלית יובל ועמית:inlove:

פורסם

אהבנו את התמונות וההסברים

גם אני.

 

יכול להיות שבשישי הקרוב תקבלו במפגש השרון ביקור של כמה סובארואים (אנחנו עושים על האש לא רחוק).

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
גם אני.

 

יכול להיות שבשישי הקרוב תקבלו במפגש השרון ביקור של כמה סובארואים (אנחנו עושים על האש לא רחוק).

 

היי ארז.

 

בדרך חזרה משדי חמד - יהיה חמוד אם תעצרו אצלנו.

יהיה גם חמוד אם יישארו לכם קצת בשרים מוכנים :-)

 

 

סתאאאאאאאם. לא חייבים, העיקר שתבואו.

 

להתראות,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

תמונות נוספות..קצת באיחור...

שימו לב לדוגמן מועדון שישי שרון ( אבי גואטה ) שתמונותיו פורסמו בחוצות טבריה לקראת בואו על גבי תחנות האוטובוס

אבי גואטה.jpg

אוהלים.jpg

דורון.jpg

עדי.jpg

תומר.jpg

פיאט 128 SL קופה

פורסם

חזרתי אתמול מחופשה בחו"ל וראיתי כרגע את התמונות מהטיול לכנרת ומבינה שכרגיל היה מקסים.

 

נו טוב, זה היה ברור, ידוע לנו שאתה אבי, 10 בארגון ובהצלחה מובטחת לטיולים - הכל בדוק מראש :wink:

 

מקווים להצטרף לטיול לגליל בנובמבר ... עם לינה במלון - מה לעשות מפונקים

 

תודה על העלאת התמונות בפורום, מעריכים על העבודה הקשה הזו.

 

שלי

ויונה


×
×
  • תוכן חדש...