Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני יכתוב בפירוט את היתרונות והחסרונות של הרכב לאחר כ2 וחצי עם הרכב.

 

בסך הכל אוטו הזה הוא אוטו טוב, הוא זריז כיך לנהיגה וכל מה ששמעתה עליו.

בפנים איכות החומרים בינונית בהחלט יש פלסטיקים שהם עשויים ממש טוב למראת שהם פלסטיק "קשה" ויש כאלה שהם לא כלכך טובים, לאלה שפדנטים מאיתנו על איכות הדש בורד, אבל ההרכבה עצמה איכותית מאוד אין לי רישרושים או רעשים ואין מרווים בין הפנאלים לסיכום, איכות הרכבה טובה איכות חומרים בינונית בלבד.

בידוד רעשים - אין, זאת אומרת בכביש לא ישר פלס ובמהירויות גבוההות ואפילו במהירויות שיוט (100-120) יש רעש מהכביש, לי אישית זה לא כזה מפריע, אבל המנוע שקט מאוד לא שומעים אוטו בכלל גם במהיריות גבוההות יותר.

רצועת הכוח, טובה מאוד אומנם יש קצת "חורים" במומנט בהילוך 3, תאוצה מאוד מרשימה, הילוך ראשון חזק מאוד ובלחיצה אפילו בינונית ובקרת אחיזה מבוטלת האוטו יפרפר. התאוצה מ 0 -100 היא 9 שניות (גם באוטומט), הילוך ראשון ושני האוטו מפרפר, כוח יש לה.

תיבת הילוכים 4 מהיריות עם תגובה מאוד מאוד מהירה והעברה חלקה, לדעתי חסר עוד הילוך שהוא הילוך בין 2 ל 3 (כמו שאמרתי יש חור בכוח מסויים).

המנוע אוהב סל''ד מומנט מירבי באיזור 4000 ומשם האוטו נהיה חזק מאוד.

המאזדה מהירה יותר יחסית לכל המתחרות בסגמנט 2000 סמ''ק וגם יותר מהירה מהרמזור מהונדה 2400 למשל וממאזדה 6 2300 וגם 2500.

נוחות נסיעה, WELL יש כאלה שיגידו לא טובה בכלל, אכן נסיע קשה מאוד אני אישית אוהב את זה למראת שלפעמים רוצים קצת לנוח מ"ספורטיביות" ולשכוח שאתה נוהג עכשיו, אבל השליטה טובה מאוד הגה מתקשר ומדוייק.

אמינות - יש מה להוסיף?

מקווה שעזרתי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רצועת הכוח, טובה מאוד אומנם יש קצת "חורים" במומנט בהילוך 3, תאוצה מאוד מרשימה, הילוך ראשון חזק מאוד ובלחיצה אפילו בינונית ובקרת אחיזה מבוטלת האוטו יפרפר. התאוצה מ 0 -100 היא 9 שניות (גם באוטומט), הילוך ראשון ושני האוטו מפרפר, כוח יש לה.

תיבת הילוכים 4 מהיריות עם תגובה מאוד מאוד מהירה והעברה חלקה, לדעתי חסר עוד הילוך שהוא הילוך בין 2 ל 3 (כמו שאמרתי יש חור בכוח מסויים).

 

יש לך טעות קטנה:לספיריט 2.0 מהדגמים הישנים (לבן שלי יש כזו 2005) יש 4 הילוכים.

לספיריט 2010 (לאשתי יש כזו) יש 5 הילוכים ואין שום חור בינהם.

 

המכוניות האלה אינן שקטות במיוחד וישנו רעש מנוע נוכח למדי.

פורסם
יש לך טעות קטנה:לספיריט 2.0 מהדגמים הישנים (לבן שלי יש כזו 2005) יש 4 הילוכים.

לספיריט 2010 (לאשתי יש כזו) יש 5 הילוכים ואין שום חור בינהם.

 

המכוניות האלה אינן שקטות במיוחד וישנו רעש מנוע נוכח למדי.

 

אין לי טעות, אני כתבתי ודברתי על ספיריט הדגם הקודם, זא עם 4 הילוכים, לפי דעתי וזאת דעה שלי שחסר לה הילוך כדי לנצל את מקסימום שלה. אחרי ה 100 קמ''ש זא כאשר עוברים מהילוך שני לשלישי.

לגבי רעש מנוע אתה טועה, במהיריות שיוט ובמיוחד בעיר המנוע אינו נשמע כלל, עד 3000 סלד לא שומעים אותו, ז''א במהירות שיוט 120 שהלסד עומד על 2900-3000 סל''ד את המנוע לא שומעים והוא שקט למדי.

פורסם

1. פותח השרשור שואל לגבי רכב חדש, אז מה זה רלוונטי שאצלך ברכב יש גיר עם 4 הילוכים וחור בינהם?

2. תיארת את הרכב באופן מדויק למדי, יחד עם זה קשה לי לקבל את ההגדרה שלך שלא שומעים את המנוע שלו, שומעים ועוד איך ששומעים.

3. מעצם העובדה שבמשפחתי הגרעינית יש 2 מכוניות מהדגם הזה, אתה יכול להבין שיש לי דיעה מצוינת עליו, שאלמלא כן הם לא היו נרכשים, יחד עם זה נראה לי שהגזמת מעט במחמאות שנתת לרכב.

פורסם

צודק, לא שמתי לב שמדובר על הדגם החדש. :oops:

דווקה אני ננתי ביקורת, הדגשתי את הצדדים הטובים איך גם את החסרונות של האוטו,

נקודת מבט שלי וכמובן יחסי לרכבי הקבוצה ולא ללקסוס או מרצדס.

פורסם

טוב שהזכרת את הנושא של רעשי רוח/כביש זה דבר שמאוד מפריע לי( אולי מההרגל שאין) זה ממש נוכח ברכב הרעש במהירויות של 100+ או שלא שמים לב לזה?

פורסם

הרעש לא קריטי ובוודאי שלא מדובר במשהו מחריש אזניים, פשוט שומעים את המנוע באופן סביר למדי.

כדי לדעת אם זה מפריע לך קח את הרכב לנסיעת מבחן.

 

תביא בחשבון שאני נוהג ב- IS וסביר מאוד להניח שבהשוואה אליה כמעט כל רכב יהיה רועש.

פורסם

רכב לא לילדים? מי שישמע כאילו מדובר פה מינימום ב-MPS. בקיצור - תקנה ותהנה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
טוב שהזכרת את הנושא של רעשי רוח/כביש זה דבר שמאוד מפריע לי( אולי מההרגל שאין) זה ממש נוכח ברכב הרעש במהירויות של 100+ או שלא שמים לב לזה?

 

לא, לא צריך להגזים זה לא משהו רועש במיוחד, פשוט הרעש נוכח עם קצת מוזיקה לא שומעים את הרעש. הרעש נובע מהגלגלים ולא מהרוח.

רעש זה יחסי, על מה אתה נוהג עכשיו שאתה רגיל אליו?

פורסם
רכב לא לילדים? מי שישמע כאילו מדובר פה מינימום ב-MPS. בקיצור - תקנה ותהנה.

 

צודק, אבל תכלס כל אוטו הוא לא לילדים אם עושים איתו שטויות.

אם מנתקים את בקרת יציבות, ובפניה לוחצים על הגז אתה תגלה שזנב של המזדה הוא זנב "שמח" ויכול לברוח לך, זה לא שהיא משהו מאוד חזק אבל כוח יש לה, הרבה יותר מ1600 למשל.

פורסם

רוב הזמן אני על האוקטביה החדשה. אני בקושי שומע רעשים של רוח או רעש שמגיע מהגלגלים (כמובן אחרי שהחלפתי צמיגים במקום הצמיגים "הירוקים" האלה שמגיעים עם הרכב) בסוף הוחלט שנלך על המאזדה. החיפושים מתחילים...

פורסם
צודק, אבל תכלס כל אוטו הוא לא לילדים אם עושים איתו שטויות.

אם מנתקים את בקרת יציבות, ובפניה לוחצים על הגז אתה תגלה שזנב של המזדה הוא זנב "שמח" ויכול לברוח לך, זה לא שהיא משהו מאוד חזק אבל כוח יש לה, הרבה יותר מ1600 למשל.

 

 

 

איך לחיצה על הגז והעברת המשקל לגלגלים האחוריים תגרום בדיוק להיגוי יתר וזנב ״שמח״? היגוי יתר נגרם בדרך כלל מעזיבה של דוושת ההאצה, העברת המשקל קדימה (קרי האטה פתאומית של הרכב) מה שגורם למשקל רב יותר על הציר הקדמי ובמכוניות מסויימות - ל״זנב״ שמח.

פורסם

עם כ"ס כזה, בזמן פניה לחיצה על הגז לא אמורה לגרום לתגובה כזו מהגלגלים הקדמיים - הייתי ממליץ לך לבדוק את מצב הצמיגים. מה שאתה מתאר נקרא תת היגוי, איבוד אחיזה בציר הקדמי של הרכב - האצה מעבירה משקל אחורה ועלולה לגרום לציר הקדמי להרחיב את קו הפנייה. הזנב לא יברח לך במצב כזה - חרטום הרכב כן.

פורסם

אפילו גטס יכולה "לזרוק" כשעוזבים את הגז בפתאומיות בפנייה אחרי שלוחצים "פול גז". זה עדיין כולה 150 כ"ס והנעה קידמית לא להיסחף.


×
×
  • תוכן חדש...