Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש חברים בקיבוץ דליה - שבת ה-4.9.2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך ה-4.9.2010 יום שבת, יתקיים בקיבוץ דליה (ליד יקנעם) מפגש חברים. המפגש ללא כל שיוך למועדון זה או אחר ומאורגן על ידי ועל ידי מס' חברים מהצפון באופן פרטי.

 

המפגש יהא הפעם בסימן קטנועים (וספות, למברטות ועוד), אך יכלול מגוון כלי רכב. כולם מוזמנים להנות מהדשא, מהרכבים והחברותא.

 

הקיבוץ נתן אישורו לשימוש ברחבת דשא כשצמוד לה שירותים ומתקנים לרווחת החברים.

 

מי שיחפוץ בטיול שבת המשולב ברכבים ישנים מוזמן. אנו נגיע החל מהשעה 15:00

 

 

לכל שאלה ניתן לפנות אלי.

 

ירון.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
שבת שלום ירון ידידי היקר

 

האם מתארגן טיול לפני?

אפשר לקבל פרטים נוספים?

 

היי צביקה.

 

לא תוכנן טיול בטרם הארוע. בכל מקרה, אני נוסע מהמרכז עם רכב אליו מצורף נגרר עם קטנועים.

 

ירון

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
ירון שלום.

אפשר לדעת מאיזה שעה מתחיל המפגש בקיבוץ דליה ועד איזה שעה הוא יתקיים. תודה ליאורה

 

היי ליאורה

 

האירוע יתקיים בין השעות 15:00 - 19:00 בקירוב. בכוונה אנו מתחילים מוקדם כדי שחברים מהמרכז יוכלו לצאת בשעה סבירה ועדיין לצלוח את הפקקים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון שלום! ראיתי את השעות שציינת .שעה 15.00 זו לא שעה מוקדמת אבל שעה 19.00 אני חושבת שזו שעה מאוחרת מאחר ושעון קיץ כמדומני צריך להכנס ואז יהיה חושך בשעה 19.00 לדעתי אם ניתן אולי כדאי להקדים את שעת המפגש ואז לסיימה יותר מוקדם. כך את כהצעה ולא כחובה. תודה ליאורה.:lol:

פורסם
ירון שלום! ראיתי את השעות שציינת .שעה 15.00 זו לא שעה מוקדמת אבל שעה 19.00 אני חושבת שזו שעה מאוחרת מאחר ושעון קיץ כמדומני צריך להכנס ואז יהיה חושך בשעה 19.00 לדעתי אם ניתן אולי כדאי להקדים את שעת המפגש ואז לסיימה יותר מוקדם. כך את כהצעה ולא כחובה. תודה ליאורה.:lol:

 

לאן שעון הקיץ צריך להכנס?

שעון הקיץ הוחל ב- 19.3.2010, ואמור להסתיים ב- 12.9.10

אז "כמדומך" את טועה, ושוב יורה מבלי לבדוק.

ובנוסף - אני מניח שירון "ירשה" לך לעזוב כשתרצי....

עודד

פורסם
ירון שלום! ראיתי את השעות שציינת .שעה 15.00 זו לא שעה מוקדמת אבל שעה 19.00 אני חושבת שזו שעה מאוחרת מאחר ושעון קיץ כמדומני צריך להכנס ואז יהיה חושך בשעה 19.00 לדעתי אם ניתן אולי כדאי להקדים את שעת המפגש ואז לסיימה יותר מוקדם. כך את כהצעה ולא כחובה. תודה ליאורה.:lol:

 

שלום ליאורה

 

אנחנו נגיע החל מהשעה 15:00 והמפגש מהגדרתו מסתיים ב-19:00. כמובן שאת רשאית לעזוב בכל עת שתחפצי.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

עודד פירסט היקר! לא ידעתי שקוראים לך ירון. שאלתי היתה מופנית לירון ולא אליך. שנית לא רשמתי שאני בטוחה ששעון החורף יתחיל רק נתתי השארה. חבל על כל מילה מיותרת ואם מי שנשאל היה עונה ולא אחרים היה הרבה יותר נחמד. מבקשת לא להמשיך בדיונים כי זה סתם בלה בלה בלה. אני גם יודעת שאפשר לעזוב מתי שארצה לא היתי צריכה שתנחה אותי . תודה ושבת שלום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תזכורת למפגש מחר.

 

שיירה של קטנועים ואופנועים תצא לקיבוץ דליה בשעה 13:30 מתחנת הדלק ברחוב רוקח בתל-אביב (משרד רישוי הישן) - גם רכבים מוזמנים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אשתדל מאוד להגיע.

אגב, הכביש לקיבוץ דליה הוא אחד הכבישים הכייפים שאני מכיר,

רצף מעניין של פיתולים עם אספלט משובח.

שיהיה בהצלחה 8)

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אשתדל מאוד להגיע.

אגב, הכביש לקיבוץ דליה הוא אחד הכבישים הכייפים שאני מכיר,

רצף מעניין של פיתולים עם אספלט משובח.

שיהיה בהצלחה 8)

 

דניאל.

 

 

עזוב, למה ? עוד הפעם לעשות סתאם בלאגן :wink:

עדי גולדנברג 13399

פורסם
תזכורת למפגש מחר.

 

שיירה של קטנועים ואופנועים תצא לקיבוץ דליה בשעה 13:30 מתחנת הדלק ברחוב רוקח בתל-אביב (משרד רישוי הישן) - גם רכבים מוזמנים.

פרטים נוספים כאן לגבי השיירה: http://www.israeli-vespa.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=1850&st=0&sk=t&sd=a

Be different- go Vespa!

×
×
  • תוכן חדש...