Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mercedes-benz 450sl


mb450
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי שגיא ואני חדש בפורום, אני מניח שבעבר כבר כתבתם על הרכב הנ"ל אך בחיפוש שערכתי לא מצאתי את מבוקשי, כחולה רכבים מכל סוג שהוא ולאחרונה נדבקתי בחיידק האספנות (אהבה לרכבים קלאסיים תמיד הייתה עוד מבית אבא), ברצוני לייבא לארץ מארה"ב (רק שם ניתן למצוא את הרוב ובמחירים שפויים) MERCEDES SL 450 המודל המועדף עלי הוא 1980 תופס להגדרה של האספנות אך לא פוסל גם יותר ישנות , הסיבה ששנתון זה הוא השנה האחרונה של המנוע 450 וגם מנוע הרכב קיבל הזרקת דלק במקום הקרבורטור הישן והטוב , אודה לכם אם יש לכם המלצות וקצת אינפורמציה על תהליך הייבוא כולל המיסוי כמובן ..

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ל-SL/SLC(בודי 107) מעולם לא היה קרבורטור. הזרקה אלקטרונית Jtronic עד 1975 והזרקה מכנית Kjtronic מ1976 עד הפסקת הייצור כאשר עם השנים נוספו עזרים להזרקה המכנית כמו שסתום בקרת סרק ("מנוע צעדים").

פורסם
תפנה לדני לוי הוא הביא רכב כזה בדיוק לפני חודשיים לארץ

הוא בטח יוכל לעזור לך .

אחרי שהבחור יקרא את השרשור של דני לוי ועל מסכת העינויים שהוא עבר, לא בטוח שהוא ירצה להביא רכב שכזה לארץ :?

פורסם

העניין הוא שאני בטוח שקשיים יהיו ולא מעט (תודה לבירוקטיה ) אבל לי נראה שלהביא ארצה רכב כזה במצב שכמעט קשה למצוא בארץ (שלא לדבר על המחיר) מפתה במיוחד מיותר לציין שאני חובב מושבע של מרצדס בפרט וזו סיבה מספיק טובה

פורסם

וקראתי את השרשור של דני , אני חייב לציין שאכן זה מוציא את החשק לרכוש רכב ולהביאו , אבל למדתי שאסור לוותר למערכת אם אתה הצודק אין לך ממה לפחד ודני למדתי ממך המון .

פורסם

אחרי שהיו ברשותי מספר מכוניות אספנות פיגו' 203, ווליאנט 63, מוסטנג 67,לא היה לי מעולם כיף גדול יותרמאשר לנהוג SL עם הגג הנפתח

מכונית מהנה לנהיגה,נראית טוב.

בדוק נושא רקבונות ומזגן.

בהצלחה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לאחר ששוחחתי עם חבר שברשותו SL 450 הבנתי מדוע אני כל כך רוצה את הרכב הזה, אגב ההמלצה שלו הייתה לקנות את הרכבים מאזור החוף המערבי בארה"ב מכיוון ששם אין שלג ולכן הסיכוי שמצא רכבים עם ריקבון הוא נמוך, האם יש לך המלצות נוספות ?

פורסם

למעט מדינות כמו אריזונה,ניו מקסיקו,וצפון טקסס כל שאר המדינות אחוז הרקבונות יהיה גבוה וצריך לבדוק כל רכב בצורה מעמיקה.

אני קניתי את מכוניתי בניו יורק ולקחתי בחשבון שיהיהו רקבונות אבל לשמחתי הן היו במצב ובמקומות שניתן היה לטפל בהן בצורה מקצועית.

לסיכום

אם אינך מבין בתחום המכני עדיף שתבקש "אינספקשן" משמאי מקומי או סע אישית ותבדוק את הרכב.

מירוצי מכוניות

פורסם

אחלה רכב ותמורה אדירה למחיר, מקוה שתביא ויצא לך הכי טוב שאפשר.

 

פעם גם אני חשבתי על זה ועשיתי מחקר קטן, ואלו היו התוצאות.

 

הן התחילו בתור 350 sl עד שנת 72 או 73, היה רכב מוצלח מאוד עם גיר אוטומטי 4 הילוכים.

 

בעקבות דרישות זיהום האויר שהשתוללו בשנים הללו בארה"ב, המנועים סורסו ומרצדס הגדילה את המנוע בשביל להוציא ממנו משהו סביר, אבל ל 450 יש למיטב זכרוני פחות כח מה 350, היא אוכלת טונות של דלק, יש לה פגושי ענק ש"יפים" זה לא ההגדרה המדויקת שלהם, והכי גרוע, מרצדס עברו ב 450 משום מה לגיר 3 הילוכים.

 

בקיצור, לפי מה שאני יודע ה 350 עדיפה בכל פרמטר, והיא לא עולה יותר.

 

בשנת 80 או 81 עברו ל 380 שעליו אני לא יודע הרבה אבל שווה בירור.

 

מבחינת ייבוא באופן כללי, מכל מדינה שתביא יש חסרון ויתרון. יחד עם זה, אם אתה רוצה רכב שתוכל להביא אותו למצב באמת יפה, לך לכיוון נאבדה, אריזונה ואולי קליפורניה. בנאבדה ואריזונה הרכבים לא ראו מעולם גרגר חלודה, ואם הם לא עברו תאונות או צביעות בעייתיות, הם יהיו מבחינת פח במצב לא פחות טוב ממה שיצא מהמפעל, עד כדי כך.

 

את הפורשה הבאתי מאריזונה, וזה היה הדבר הכי חכם שעשיתי. אם תראה איך נראית תחתית, רצפה, ופח באופן כללי, פשוט לא תאמין. רק ממדבר רכב יכול להגיע ככה. יחד עם זה קח בחשבון בעיות מכאנייות וריפודיות מעודף חום ושמש. בארצות הקרות זה יהיה הפוך. זה בגדול.

 

בהצלחה

איתן

פורסם

בין סרטן - חלודות ורקבונות לבין נזלת - ריפודים, גומיות, ופה ושם בעיות מכניות לא גדולות העדיפות ברורה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ממש לא ברורה

ישה אתה נכנס לתחום מקצועי בו בחרת להביע דיעה

המילה סרטן לרקבונות כבר מזמן לא קיימת בלכסיקון המקצועי, כל דבר ניתן היום לשימור ושיפוץ ברמות הגבוהות ביותר עם החומרים המודרניים המורכבים שיש בשוק היום שמונעים חימצון.

למצוא היום את ה"סלון" הפנימי של הרכב כולל כל הגומיות,הסמלים,חלקי הפלסטיק שדהו,נשרפו,התבלו, לא פחות מסובך ולפעמים אתה תקוע.

לכן אין פה עדיפות ברורה מה טוב יותר.

מירוצי מכוניות

פורסם

בכחול מהכתוב שלכם באדום הערותי

 

בדוק נושא רקבונות ומזגן.

בהצלחה

דני

 

למעט מדינות כמו אריזונה,ניו מקסיקו,וצפון טקסס כל שאר המדינות אחוז הרקבונות יהיה גבוה וצריך לבדוק כל רכב בצורה מעמיקה.

אני קניתי את מכוניתי בניו יורק ולקחתי בחשבון שיהיהו רקבונות אבל לשמחתי ולמזלך הטוב הן היו במצב ובמקומות שניתן היה לטפל בהן בצורה מקצועית.אבל היה יכול גם להיות אחרת !! לא??

לסיכום

אם אינך מבין בתחום המכני עדיף שתבקש "אינספקשן" משמאי מקומי או סע אישית ותבדוק את הרכב. תחילת המשפט וסופו קצת עומדים בסתירה:-)

 

מבחינת ייבוא באופן כללי, מכל מדינה שתביא יש חסרון ויתרון. יחד עם זה, אם אתה רוצה רכב שתוכל להביא אותו למצב באמת יפה, לך לכיוון נאבדה, אריזונה ואולי קליפורניה. בנאבדה ואריזונה הרכבים לא ראו מעולם גרגר חלודה, ואם הם לא עברו תאונות או צביעות בעייתיות, הם יהיו מבחינת פח במצב לא פחות טוב ממה שיצא מהמפעל, עד כדי כך.

 

את הפורשה הבאתי מאריזונה, וזה היה הדבר הכי חכם שעשיתי. אם תראה איך נראית תחתית, רצפה, ופח באופן כללי, פשוט לא תאמין. רק ממדבר רכב יכול להגיע ככה. יחד עם זה קח בחשבון בעיות מכאנייות וריפודיות מעודף חום ושמש. בארצות הקרות זה יהיה הפוך. זה בגדול.

 

בהצלחה

איתן

 

ממש לא ברורה

ישה אתה נכנס לתחום מקצועי בו בחרת להביע דיעה

המילה סרטן לרקבונות כבר מזמן לא קיימת בלכסיקון המקצועי, כל דבר ניתן היום לשימור ושיפוץ ברמות הגבוהות ביותר עם החומרים המודרניים המורכבים שיש בשוק היום שמונעים חימצון.

למצוא היום את ה"סלון" הפנימי של הרכב כולל כל הגומיות,הסמלים,חלקי הפלסטיק שדהו,נשרפו,התבלו, לא פחות מסובך ולפעמים אתה תקוע. הכל ניתן למצוא ושום דבר לא מונע מן הרכב לנסוע גם אם לא מצאת . באסה כן.

לכן אין פה עדיפות ברורה מה טוב יותר.

 

זה דני רק מהשרשורון הקצר הזה. גם דני אחד וגם איתן אחד חושבים כמוני, עד לרגע מסויים בו דני משנה קצת את דעתו.

 

אז אני מעדיף שלא להתעסק ברקבונות שלפעמים צריך לחתוך ולחדש את כל הרכב ולפעמים אתה עומד בפני שוקת שבורה שאינה מאפשרת לך אפילו לנסוע ברכב על פני המצב שיחסר לי הסמל בחזית הרכב, והרכב ישעט בדרכים והרוח תבדר את שערך.

 

ההבדל הוא בין מהות לבין קוסמטיקה.

הדבר נכון גם לגבי כלי רכב מודרניים. מעטים ירצו לרכוש רכב שעבר תאונה שלדה וכו' או יאותו לרכשו רק במחיר שחיטה , ויסכימו לרכוש רכב שהמרכב תקין וללא תאונה שמנועו לא תקין יורידו במחיר את עלות החלפתו, ויחליפו אותו .

 

אני מניח כי סקר שתערוך בין חבריך המקצועיים רק יחזק את אשר טענתי, ומספיק לעבור על שרשורים של שיפוצים שנכתבו בפורום כדי להבין זאת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...