Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

הגעתי להחלטה , במקום לגדוש על הרכב שיש לי עכשיו , אני מעדיף לחסוך את כל הכאב ראש הזה של הזמנת חלקים והרכבה ועוד ועד , ולקנות רכב שהוא חזק מטבעו ולא להכנס לכל מיני סיטואציות עם שוטרים , בעיות טסט וזה .

התקציב שלי הוא 18K

מבקש שתמליצו לי על מה שיהיה הכי מתאים , דגש על אמינות וכוח .(גיר ידני כמובן)

ביינתים זה מה שמצאתי שיכול להתאים :

הרשימה היא :

1)אופל אסטרה GSI דור ראשון

2)רנו מגאן קופה 2.0

3)פג'ו 306 XSI

4)פג'ו 106 ראלי דור ראשון

5)רנו קילאו RSI

6)סיטרואן VOLCANE ZX

זה מה שמצאתי שמתאים לתקציב +-

תציעו לי בבקשה מה הכי יתאים לי מבחינת כוח ואמינות

אם יש לכם משהו יותר טוב להציע שלא רשום ברשימה , אשמח לדעת .

תודה רבה ,

 

 

סטס .

פורסם

אם א ני מבין נכון אתה מדבר על גדישת ההונדה?

אם כן קח בחשבון ששום רכב שרשמת פה לא יתקרב לכח של הונדה סיוויק גודשת (במידה והיא תקינה כמובן)

חוץ מהמגאן קופה 2.0 שנוסעת בצורה סבירה אף אחד מהרכבים שרשמת לא חזק וכולם אפילו חלשים למרות מנועי ה2.0 שיש בחלקם.

פורסם

רכב סטנדרטי וגודש בתקציב כזה זה לנצ'יה תמה/קפפה. בערך במחירים שאתה מחפש ואולי אפילו ישאר לך עודף. אבל מדובר על רכבים ישנים שראו לא מאט. האם אתה מוכן לעלויות אחזקה שלהם?

 

וולוו 2.3 טורבו גם נוסע בכלל לא רע. אולי אני אפילו מכיר מישהו שמוכר כזאת עם 2.3 16V וטורבו גדול. לא יודע מה המחיר המבוקש, אבל אם תרצה, אני יכול לברר (במקרה כזה צור קשר בפרטי).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני יותר בכיוון של רכבים 3 דלתות או מרכב סדאן 4 דלתות משפחתי

יש לי ניסן סאני וחשבתי לגדוש איתה אבל בסוף ויתרתי ורציתי להביא משהו סטנדרטי חזק מטבעו.

בקשר להצעה של הוולוו , לא חושב שזה מה שאני מחפש .

בקשר להצעה של הרנו מגאן , מכולן את האמת חשבתי לפי נתונים וסרטונים , שהGSI הכי חזקה .

אשמח לעוד יעוץ והצעות .

פורסם

סיביק דור שני.

125 כ"ס וים חלקים זמינים וזולים יחסית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממליץ בגדול על לנצ'יה !

 

חבר סיפר שנהג על תמא טורבו , כשירד מהרכב רעדו לו הרגלים ...

לנצ'יה דדרה

קרייזלר וויאג'ר למשפחה

פורסם
ממליץ בגדול על לנצ'יה !

 

חבר סיפר שנהג על תמא טורבו , כשירד מהרכב רעדו לו הרגלים ...

 

היה לי חבר כזה, מאז הכדורים הרעידות הסתדרו.:wink:

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני יותר בקטע של רכבים קטנים 3 דלתות , זירזים , מהירים (קו ישר) ובעליי פוטנציאל שיפורים (כגון: אפטרמרקט רב , חלקים בשפע ) . מקווה שהסברתי את עצמי נכון .

פורסם

1)אופל אסטרה GSI דור ראשון

2)רנו מגאן קופה 2.0

3)פג'ו 306 XSI

4)פג'ו 106 ראלי דור ראשון

5)רנו קילאו RSI

6)סיטרואן VOLCANE ZX

 

1) רכב נדיר חלקים יקרים

2) רכב די נפוץ (לפחות באשדוד) אחזקה יחסית סבירה

3) קשה למצוא אבל שווה לנסות לפי דעתי היא באוה רמה של הרנו רק עיצוב שונה

4) נראה אותך מוצא אחת

5) יש אבל הבנתי ממישהוא שמחפש לקנות שהרוב שחוטות והשאר מבקשים מחירון בשמיים

6) ראה סעיף 4

 

תוסיף לרשימה את ההונדה סיוויק דור ראשון ושני היא עונה על כל הדרישות שלך

חלקים זולים, מנוע חזק ואמין, אין מוסך שלא מכיר את הרכב, המון אפשריות לשיפורים במנוע או למראה של הרכב כמו פנסים וכ''ד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לאסטרה GSI יש מנוע חזק ושוק אפטרמרקט גדול בארופה.

ניתן למצוא סיטרואן במצב טוב מאוד ועוד לקבל הרבה חלקים במתנה.

יש עוד פורד אסקורט RS2000 אבל גם הם עברו הרבה ידיים וקשה למצוא אחד שמור.

אלפא 145 1.7 אפשרות מצויינת.

פורסם

בקשר לאסטרה , אמרו לי שהיא לא אמינה וחלק אומרים שהמנוע שלה אחד האמינים .

ראלי דור ראשון יש למכירה ביד 2 , כמה וכמה .

האם הרנו אמינה יחסית ?

וה306 לא מתקרבת למגאן קופה בכוח , בהתנהגות כן .

ההונדה חרושות ושחוטות (אלא אם כן אמצע משהו שמור ומישהו שאוהב רכבים ומטפל טוב ברכב ).

האם ל106 ראלי דור ראשון יש פוטנציאל לשיפוריי כוח שיורגש בהאצה מהירה יותר ועוד ?(חוץ מהשתלמת מנוע של GTI ) .

תודה רבה לעוזרים! , זה ממש חשוב לי .

פורסם

יש ברשותי רנו מגאן קופה 2000 אם תרצה תגיע לבאר שבע ותבדוק איך האוטו הזה בשבילך ואם זה הכוח שאתה מחפש

×
×
  • תוכן חדש...