Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה סיוויק שנת 200 אוטומטית 1.6 ליטר

הייתה בטיפול במוסך הוחלף רדיאטור לאחד אחר משומש, טיפול מאה אלף, והחלפת רצועות טיימינג.

חזרתי ונדלקה נורה כתומה של המנוע. נסעתי למוסך ואמרו לי שהחיישן חמצן דפוק.

נתנו לי הצעת מחיר והעסק לא זול בכלל (מעל אלף שקל), עכשיו כמה שאלות.

מה הסיכוי שמחרטטים אותי? (אציין שלנורה הזו יש היסטוריה עוד מהטיפול הקודם)

עד כמה כדי בכלל לתקן את החיישן?

יש למישהו נסיון עם מקום אמין ולא יקר שמומלץ לטיפול בבעיה זו? (איבחון תיקון וכו')

 

 

תודה.

פורסם

אתה יכול לקנות חיישן תחליפי אכותי של בוש.

פנה לחים יוד, חבר הפורום. הוא מתמחה במערכות הזרקת דלק וחיישנים.

קובי

פורסם

אתה יכול לקנות תחליפי ב150 שקל או תחליפי של בוש ב500 שקל

פעמיים יצא לי להחליף חיישן חמצן במכוניות שהיו לי ובחרתי את הכי זול מאיזו חברה לא ידועה

וזה עובד ועובר טסט בלי בעייה

אם הכסף נשפך לך מהכיסים לך על היקר

פורסם

אם אתה רוצה להרגיש טוב ושלא דופקים אותך , גם אני ממליץ על חיים יוד חברינו בפורם המכובד הזה. פנה אליו.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...