Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הגיע הזמן להחליף למגאן שלי רביעיית צמיגים.

יש לי מגאן 2007 ידנית (מנוע בנזין), קוד מהירות עפ"י היצרן H.

המידות סטנדרטיות 195/65 R15.

הצמיגים המקוריים היו ברידג'סטון B-390.

 

אציין מה חשוב לי:

אחיזת כביש טובה גם בכביש יבש ועוד יותר בכביש רטוב, היגוי מדוייק,

יציבות בנסיעה במהירות גבוהה, והתנהגות ספורטיבית עד כמה שאפשר (בשבילי :wink:).

יחד עם זאת בעלי והילדים יעריכו נוחות נסיעה וצמיגים שקטים.

כמובן גם העלות חשובה והתקציב לא בלתי מוגבל...

לאחר נסיון מגוון עם הרבה צמיגים אחרים החלטתי שרוצה להשאר עם ברידג'סטון.

 

כך שבהתחשב בדרישות ובמגבלות ולאחר שקראתי בנושא אני מתלבטת בין 3 צמיגים:

ברידג'סטון TG80.

ברידג'סטון AR10.

ברידג'סטון MY01.

 

המחיר המבוקש לרביעייה (מ-480 לMY01 ועד 560 ל-TG80) בפנצרייה שהיא ספק מורשה של היבואן.

 

מבקשת לשמוע את חוות דעתכם גם לגבי הצמיגים הספציפיים וגם לגבי המחיר.

 

שאלה נוספת ה- TG80 מגיע עם קוד מהירות H ואילו ה-AR10 מגיע עם קוד מהירות V, הגיוני שצמיג הוא איכותי ועמיד יותר ככל שמסוגל להתמודד עם מהירויות גבוהות יותר? מה דעתכם?

 

תודה מראש לכל העונים.

 

שבת נעימה לכולם,

הדרייברית

פורסם

היי חברים,

 

מישהו? משהו?

מחר אני הולכת להחליף את הצמיגים ומאד הייתי רוצה את עצתכם.

 

לפחות תחוו דעה לגבי קוד המהירות של הצמיג,

האם נכון לומר שצמיג הוא איכותי ועמיד יותר ככל שמסוגל להתמודד עם מהירויות גבוהות יותר?

כי ה- TG80 שהוא היקר יותר, מגיע עם קוד מהירות H ואילו ה-AR10 מגיע עם קוד מהירות V, וזה קצת סתירה :confused:

 

בתודה מראש לכל העונים,

הדרייברית

×
×
  • תוכן חדש...