Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תודה לחברה מרח ריב"ל בת"א - סיטרואן C5


שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רוצה לשלוח תודה ענקית לחברה מר"ח ריב"ל בת"א שאת שמם אני לא יכול לפרסם בגלל חוקי הפורום על העבודה המקצועית והיעילה שביצעו בסיטרואן C5 שלי ללא פירוק כול פאנלים או בלאגן מיותר,

הגדרתי להם ישר שאני לא מוכן לוותר על השליטה מההגה או על סט הטוויטרים שלי ברכב כך שנדרש מהם פיתרון יצירתי על מנת לייצב ולשפר את הסאונד ברכב,

יאמר לזכותם שלא ניסו לדחוף לי רכיבים שאני לא צריך ובמקום זאת הם ביצעו התאמה ושיפור של הרמקולים והטוויטרים הקיימים והוסיפו סאב אקטיבי של DLS 10" כולל כיוונים ותאמות,

הסאונד ברכב לא פחות ממעולה מבחינתי אני לא מאמין איזה סאונד חזק אך מדוייק הסאב הזה מוציא במיוחד שחושבים על גודל התיבה הצנועה יחסית שלו,

אני ממליץ בחום על העבודה שלהם ובמיוחד לאנשים עם מערכת מובנית או רכבי חברה שלא יכולים לבצע שינויים משמעותיים ברכב,

כול הכבוד לחברה מ DLS ותודה גדולה לכם,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,תודה רבה על הפירגון אלון

שמחנו להכיר אותך היה נחמד לפטפט יום שישי

והרבה תודה על האמון בנו ועל שהיגעת כל הדרך מהצפון הרחוק

לעיניין ההתקנה

אלון הגיע כשברכב מורכבים רמקולים קואקסיליים של "רוקפורד" וסט טוויטרים "אינפיניטי קאפה" שנרכשו על ידו

הרמקול הקדמי היה מורכב במקום המקורי והטוויטרים היו במקום הטוויטרים המקוריים מחוברים ללא הקרוס שלהם ויושבים בדשבורד כשהם בולטים החוצה בצורה לא אסטטית

לאחר שהבנו שלאלון חסר בסאונד בעיקר מיד\באס

ואין לו שום רצון להתעסק עם החלפת מכשיר

כמו כן המוצרים נרכשו כבר ותמורתם שולמה (כמו שהצהרתי בעבר אני אישית לא ימליץ להחליף מוצר שתמורתו שולמה אלא אם בעליו החליט שהוא לא מספיק טוב לו וירצה לשדרגו) ועלינו היה מוטל להוציא את המקס מהמצב

ניתקנו את גשר הטוויטרים מהרמקול של ה"פוסגייט"

חיברנו את הקרוס לטוויטר של ה"אינפיניטי" ומיקמנו את הטוויטר במקומו המקורי למצב "אפס" עם הדשבורד שאיפשר הרכבת הגרילים המקוריים חזרה לטוויטר

הוספנו סאב DLS דגם ASB110 שזהו סאב אקטיבי (הכולל מגבר מונו בלוק בילט אין) שבמידה ואין רימוט הפעלה ואין יציאות RCA הוא מקבל את רימוט ההפעלה מהתעלקות על חוטי רמקולים אחוריים

ומקבל כניסות היי פאואר מאותם חוטים

כך שכל הסטאפ הורכב בלי בכלל לפרק מכשיר קדמי HU

מצורפות מספר תמונות

תודה דרור

Suzuki Alto 003.jpg

Suzuki Alto 002.jpg

Suzuki Alto 007.jpg

Suzuki Alto 006.jpg

Suzuki Alto 010.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מתנאל

המפרט של הרכיבים ברכב הוא כנ"ל

רמקולים קדמיים "6.5 "רוקפורד" (כשגשר טוויטרים מנותק) מחוברים למכשיר קדמי

סט טוויטרים "איפיניטי קאפה" בדשבורד קד'מי מחוברים למכשיר מקורי

רמקולים אחוריים "6.5 מחוברים למכשיר מקורי

סאב SB111 של DLS מחובר גם כן דרך פולס רמקולים אחוריים

בגדול סטאפ שנשמע טוב מעניין פאנצ"י מדוייק וכל זאת ללא פירוק מכשיר קדמי, וללא מנחתים לפי רצון הלקוח

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...